حمایت بازیگران و تهیه کننده فیلم های Pirates of the Caribbean از بازگشت جانی دپ

حمایت بازیگران و تهیه کننده فیلم های Pirates of the Caribbean از بازگشت جانی دپ

طرفداران جانی دپ توانستند به هدف خود برای جمع آوری صدها هزار امضا به منظور بازگرداندن این بازیگر سرشناس به نقش جک اسپارو در سری فیلم های Pirates of the Caribbean رسیده و اکنون عدد یک میلیون امضا را نشانه گرفته اند. بعد از آنکه جانی دپ نتوانست در شکایت خود از روزنامه سان و امبر هرد در دادگاهی در لندن موفق شود، آینده او در هالیوود در هاله ای از ابهام فرو رفت. این بازیگر ۵۷ ساله توسط روزنامه سان با لقب «همسرآزار» خطاب قرار داده شده بود، اتهامی که وی به شدت آن را رد می کند.

تعداد امضاهای کمپین اعتراضی طرفداران جانی دپ برای بازگرداندن او به نقش جک اسپارو اکنون عدد یک میلیون را نشانه گرفته است

پس از رأی دادگاه بود که کمپانی برادران وارنر از دپ خواست از نقش گریندلوالد در سری فیلم های Fantastic Beasts کناره گیری کند، درخواستی که با موافقت دپ همراه شد. همچنین هالیوود ریپورتر مدعی شده است که استودیو دیزنی با پیشنهاد جری بروکهایمر، تهیه کننده سری فیلم های Pirates of the Caribbean برای حضور کوتاه جانی دپ در نقش جک اسپارو در اسپین آف پیش رو مارگو رابی نیز مخالفت کرده است. علیرغم این درگیری ها، طرفداران جانی دپ همچنان به او وفادار بوده و بعد از عبور امضاهای کمپین اعتراضی شان برای بازگرداندن این بازیگر به نقش محبوب هالیوودی از مرز پانصد هزار امضا، اکنون یک میلیون امضا را نشانه گرفته اند.

این بیانیه خطاب به بروکهایمر و کمپانی والت دیزنی چنین می گوید: «جانی دپ اخیراً از نقش کاپیتان جک اسپارو کنار گذاشته شده است. اما ما حقیقتاً دلیل این کار را نمی دانیم. او از سال ۲۰۰۳ این نقش را بازی کرده است، زمانی که برای اولین بار او را در پورت رویال در قایقش با آن موسیقی پس زمینه فوق العاده دیدیم. اما آیا شما می توانید به کلی جک اسپارو را از تصورتان دور کنید؟ یا موسیقی های آغازین حماسی، یا دیالوگ های ملیح و مردی با بهترین و بدترین شانس ها به طور همزمان را؟».

تعداد امضاهای کمپین اعتراضی طرفداران جانی دپ برای بازگرداندن او به نقش جک اسپارو اکنون عدد یک میلیون را نشانه گرفته است

در ادامه این نامه اعتراضی چنین آمده است: «آیا آن ها نمی دانستند که بدون جانی دپ و جک اسپارو غرق می شوند، آن ها هرگز نخواهند توانست دوباره به آن افق دست پیدا کنند. حتی اگر برایتان اهمیتی ندارد، خواهش می کنیم که این کمپین اعتراضی را برای کسانی که واقعاً جانی دپ را در نقش کاپیتان بلک پرل می خواهند امضا کنید! آن ها باید او را به نقشش در دریاها بازگردانند مگر اینکه خود بازیگر انتخاب کند از این نقش کناره گیری کند». در هنگام نوشتن این مطلب، تعداد امضاهای این کمپین اعتراضی به ۵۱۰,۰۰۰ مورد رسیده و بانیان آن قصد دارند تعداد امضاها را با یک میلیون برسانند.

تعداد امضاهای کمپین اعتراضی طرفداران جانی دپ برای بازگرداندن او به نقش جک اسپارو اکنون عدد یک میلیون را نشانه گرفته است

برخی از همبازی های دپ در مجموعه فیلم های Pirates of the Caribbean نیز خواهان بازگشت او به نقش جک اسپارو شده اند، از جمله کوین مک نالی که نقش مستر گیبز را بازی می کند و گرگ الیس که در فیلم ها نقش فرمانده تئودور گرووز را بر عهده دارد. اگر شما نیز از طرفداران جانی دپ بوده و خواستار بازگشت او به این نقش هستید، می توانید از این لینک برای امضای این بیانیه استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: روایت قرص اکستازی خوردن جانی دپ در هنگام ساخت فیلم دزدان دریایی کاراییب

منبع: express
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۷ نظر

ورود

  • مریم اسفند ۱۱, ۱۳۹۹

    واقعا بدون جانی اون فیلم نمیشه اینا چرا نمیفهمن ها

    اون امبر هرد احمق بیشعور باید از فیلما کنار گذاشته بشه نه استعداد داره نه اخلاق و شعور

    اگر حانی به این فیلم برنگرده فیلم شقوط میکنه

  • افسون اسفند ۱۱, ۱۳۹۹

    دنیای هالیوود بدون حانی دپ یعتی هیچ و پوچ .اون امبردهرد الاغ چرا گم نمیشه

  • Cici اسفند ۱۱, ۱۳۹۹

    واقعا اگه جانی دپ برنگرده اون فیلم ارزش نداره باید اون امبر هرد عوضی حساب کار دستش بیاد امبر عوضی اشغال اگه خودشا بکشه به ارزش جانی دپ نمیرسه

  • مهران اسفند ۲۹, ۱۳۹۹

    چه دنیایی شده به خاطره شکایت یه ریقو رو تخت باید جانی دپ رو کنار بزارن . مرد ستیزی هم تو هالیوود مد شده

  • آرکا اسفند ۲۹, ۱۳۹۹

    لینک رو بدید بریم ماهم رای بدیم تبلیغ هم کنیم دوستا و هر کسی می شناییم بره رای بده