اتهام کلاهبرداری به سهیل سنگرزاده و زنانی که می گویند توسط او اغفال شده اند + ویدیو

اتهام کلاهبرداری به سهیل سنگرزاده و زنانی که می گویند توسط او اغفال شده اند + ویدیو

اگر شما نیز در کمترین شکل و اندازه ممکن در شبکه های اجتماعی رفت و آمد داشته باشید بدون شک در ماه های اخیر نام سهیل سنگرزاده را شنیده اید، یک فعال اینستاگرامی و ورزشکار رشته پرورش اندام که با ویدیوها و تکیه کلام های انگیزشی اش مشهور شده و همه او را به نام «جون دل» می شناسند. شهرت سهیل سنگرزاده به حدی است که صدها و شاید هزارها ویدیو طنز در چند ماه اخیر از روی ویدیوهای انگیزشی اش در اینستاگرام ساخته شده و تکیه کلام «جون دل» و «سر کیفی عزیز» همه جا رواج پیدا کرده است.

سهیل سنگرزاده معروف به «جون دل» که به سرعت به یک شخصیت پرطرفدار اینستاگرامی تبدیل شده ، به چندین مورد کلاهبرداری و اغفال زنان متهم شده است.

سنگرزاده که ظاهراً مقیم آمریکا و ایالت کالیفرنیاست، در ویدیوهای خود مدعی است که روزگار سختی داشته و با تلاش و کوشش به جای کنونی رسیده است. اما بر اساس ادعای خبرگزاری رکنا، سهیل سنگرزاده در واقع یک کلاهبردار است و از یک زن ایرانی مقیم استرالیا هزاران دلار کلاهبرداری کرده است. بر اساس این ادعا، سهیل سنگرزاده یک زن ایرانی مقیم استرالیا به نام مریم را فریب داده و بیش از ۴۰ هزار دلار از وی اخاذی کرده است. ظاهراً این زن ۵۰ ساله که عاشق سنگرزاده بوده سعی داشته این ماجرا را مخفی نگه دارد اما بعد از ادعاهای اخیر جون دل مبنی بر اینکه سختی های زیادی کشیده تا به شرایط کنونی برسد و انتقادهایی که نسبت به مخالفان خود داشته، این زن تصمیم گرفت افشاگری کند.

سهیل سنگرزاده معروف به «جون دل» که به سرعت به یک شخصیت پرطرفدار اینستاگرامی تبدیل شده ، به چندین مورد کلاهبرداری و اغفال زنان متهم شده است.

برخی رسانه های دیگر مبلغ کلاهبرداری سنگرزاده از این زن ایران الاصل ساکن استرالیا را بیش از ۲۵۰ هزار دلار و در قالب ۵ چک ۵۰ هزار دلاری اعلام کرده اند که هنوز مدارکی برای اثبات این ادعاها ارائه نشده است. در گزارش ها آمده که این زن استرالیایی قصد شکایت از سهیل سنگرزاده به اتهام کلاهبرداری را داشته و احتمالاً وی بزودی تحت تعقیب قرار خواهد گرفت. این زن گفته که از کلاهبرداری سهیل سنگرزاده به شدت ضربه خورده و افشاگری های بیشتری در مورد او انجام خواهد داد. برخی دیگر از رسانه ها مدعی هستند که گردنبند مشهوری که همیشه در گردن سنگرزاده دیده می شود متعلق به زنی دیگر به نام پریسا است که همراه با ۳۵۰ هزار دلار توسط این ورزشکار رشته پرورش اندام و فعال اینستاگرامی به سرقت رفته است.

سهیل سنگرزاده معروف به «جون دل» که به سرعت به یک شخصیت پرطرفدار اینستاگرامی تبدیل شده ، به چندین مورد کلاهبرداری و اغفال زنان متهم شده است.

رکنا مدعی شده که یکی دیگر از قربانیان این چهره اینستاگرامی با بیش از دو میلیون فالوور، با آن ها تماس گرفته اما حاضر نشده اجازه انتشار جزییات ماجرایش را بدهد. یکی از این زنان در گفتگو با خبرنگار رکنا چنین گفته است: «من از طریق مادر سهیل با او آشنا شدم و سهیل به من ابراز عشق کرد ابتدا عشقش را باور نکردم الان سهیل را کاملا می‌شناسم. او می‌گفت عاشقم است، اما تا اقامت آمریکا را گرفت و زمانی که من بعد از کلی خرج کردن به سهیل و پیشرفتش در امریکا دیگر خرجی به او ندادم من را رها کرد و در خانه شخصی ایرانی که پولدار است و به گفته خود سهیل تعداد زیادی خانه در آمریکا دارد زندگی می‌کند. یک روز خانمی از استرالیا تماس گرفت و گفت سهیل از من مبلغ زیادی به بهانه سرمایه گذاری در املاک کلاهبرداری کرده است، پولی که برای برادر و پدرم می‌فرستادم، اما سهیل از سادگی من استفاده کرد و این پول را بالا کشید».

سهیل سنگرزاده معروف به «جون دل» که به سرعت به یک شخصیت پرطرفدار اینستاگرامی تبدیل شده ، به چندین مورد کلاهبرداری و اغفال زنان متهم شده است.

این زن در ادامه افزوده است: « این رفتار‌ها برای سهیل مثل تفریح است. برای اینکه برعکس شخصیتی که دارد خود را خوب مقابل مردم نشان دهد. اما در عمل این آدمی که نشان می‌دهد نیست. من سهیل را به خوبی می‌شناسم. سهیل کاملا آدم بی مسئولیتی است. چرا مردم از شخص دیگری باید انرژی بگیرند مخصوصا کسی که اصلا آن چیزی که نشان می‌دهد نیست. سهیل به هیچکدام از این حرف‌هایی که می‌زند اعتقاد ندارد. متاسفم از اینکه مردم از کسی حمایت می‌کنند که در خارج از کشور و با پول حرام زندگی می‌کند».

این زن که با نام ندا معرفی می شود، در پایان ادعاهای خود گفته است: «سهیل را خیلی گنده کردند و او هم به سوءاستفاده هایش از آدم‌های ساده ادامه می‌دهد. سهیل فقط درحد حرف است. او با فریب پایش را به آمریکا باز کرد. مردم باید واقع‌بین باشند و هرچیزی را که می‌شنوند باور نکنند. سهیل این الفاظ را فقط مقابل دوربین بیان می‌کند». گفته می شود که سهیل سنگرزاده بیش از ۲۰ زن و دختر را به همین شکل در ایران و خارج از ایران فریب داده است.

بیشتر بخوانید: اینفلوئنسرهای اینستاگرامی از سال آینده باید مالیات بپردازند

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۱۴ نظر

ورود

  • علی اسفند ۱۲, ۱۳۹۹

    طرف نه کار داره نه بار . یه کاسه ایی زیر نیم کاسش هست. مخصوصا تو ایالات متحده که همه چی قشنگ تو اداره مالیات ثبته. هیچکی بدونه کار کردن به این چیزا نمیرسه. طرف کار نداره ماشین کروک داره. خب کلاهبرداره دیگه. حرفای خانومه رو شنیدم. اسم این کلاهبرداری تو قانون کلاهبرداری عاطفی هست. طرف میاد ادعای عاشقی میکنه و بعدم کلاهبرداری میکنه. اتفاقا تو همین ایرانش این کار جرمه. خیلیا از خارج میان میگن عاشقت شدم خواستگاری میکنن بعد میگن پولام خارجه ۲۰ میلیون پول بده. دختره یا خانوادش ۲۰ میلیون میدن بعد خواستگاره غیبش میزنه. خیلیا رو با این روش ازشون کلاهبرداری کردن مواظب باشین. خیلیا رفتن خارج . به اصطلاح سیرابیهایی که رفتن خارج. تنها درباره دختر پسر صدق نمیکنه این جرم. دوستی هست مثلا دوست و رفیقه حرف دوستشو قبول میکنه بدونه سند پول میده مثلا جایی تو چیزی شریک بشن. این دوسته طمع میکنه همه چی رو میکشه بالا یا اصلا منکر میشه. چون سند وجود نداره این وسط. اما تو دادگاه همون تراکنش یا سابقه مالی یا حتی همون پیامها کافیه.

    • محمد حسین اسفند ۱۳, ۱۳۹۹

      اگه حرفی که میزنی درست باشه پس چرا هر وقت ازش میپرسن چطوری رفتی امریکا میگه به شما چه.
      نمیگه رفتم اینور سرمایه گزاری کردم و این چیزا
      من ۴ ساله فالوش کردم طرف یه شرکت داره به نام دبل اس که تیشرت و در اینده قراره مکمل تولید کنه.
      بعدشم چیکار به زندگیش داری اگه حرف خوب میزنه یاد بگیر اگه نه بلاک کن کسی با چوب بالاسرت نیست که.

  • جیم موریارتی اسفند ۱۲, ۱۳۹۹

    این خانم ها اگه ازشون کلاهبرداری شده، میتونند برن پلیس استرالیا و آمریکا و از این آقا شکایت کنند. اینکه یک فردی که معلوم نیست کیه و حتی صدا و اسمش جعلیه بیاد و هر چی دلش میخواد بگه که دلیل نمیشه. اگه اینجوری باشه هرکسی می‌تونه صداشو تغییر بده و به هرکس که میخواد هر تهمتی بزنه .

    • علی اسفند ۱۲, ۱۳۹۹

      دقیقا باید هر کی ادعایی داره با سند و مدرک ثابت کنه .

    • Afi اسفند ۱۲, ۱۳۹۹

      ملت ایران بجای هنرمندان واقعی و آدمای باشخصیت و باسواد همیشه از اراطل و اوباش حمایت کردن و گندشون کردن.
      این یکیم روش

      • محمد حسین اسفند ۱۳, ۱۳۹۹

        این قهرمان بدنسازی تو جهانه
        یه دونه سیب زمینی هم تو پیجش تا حالا تبلیغ نکرده.
        بر چه اساسی میگی این ارازل اوباشه.
        میای به یه عده که صب تاشب بت و قلیون تبلیغ میکنن ویگین اینفلوئنسر و خواننده به این بنده خدا اوباش.
        خنده داره

      • ... فروردین ۲, ۱۴۰۰

        شما به حرفاش کار داشته باش نه به خودش
        بعدشم شمایی که حرفای یک خانمی که نه صداش معلومه نه چهرش، چطوری باور میکنید؟ لطفا چگونگی باور یک یاروی فرضی رو به منم یاد بدید ممنون.

    • محسن اسفند ۱۴, ۱۳۹۹

      این هم کلا شده شگرد زنها. هرکی یکم مشهور میشه سریع یک عده از این زنها ادعای کلاهبرداری و تجاوز و … می کنند. یکی نیست بگه قبلش نمی تونستین برین شکایت کنین. فقط وقتی یکی مشهور میشه زبونتون باز میشه.

  • سارا اسفند ۱۲, ۱۳۹۹

    ادمای چرب زبون از درون شیطانن.فروید گفته هرچی از بیرون ادم کاملتری باشید شیاطین بیشتری در شما و جود دارد.

    • محمد حسین اسفند ۱۳, ۱۳۹۹

      تفکرت ایراد جدی داره اصلاحش کن یا کلی ضربه میخوری

    • امیر اسفند ۱۳, ۱۳۹۹

      با این تفکر اطمینان داشته باش خودتو نابود میکنی به جملات غربی ها هم گوش نده چوم باباتم خوب حرف بزنه میگی بابا شیاطین زیادی درونت وجود داره خودتو اصلاح کن

    • حافظ اسفند ۱۴, ۱۳۹۹

      وقتی یکی میاد در مورد فروید میگه به حرف خارجیا گوش نکن…دیگه خودت درک میکنی که امثال صادق هدایت چه دردی کشیدن بین این مردم…اینجا ایرانه…ایران از زمان صفویه و خصوصا قاجار به فنا رفت..وگرنه علم ما برتر بود توی دنیا

  • محمد اسفند ۱۶, ۱۳۹۹

    چیزی که مشکوکه جدا از تغییر صدا این زن ، اینه که چرا شکایت نکردن ؟؟

  • آنیتا مرداد ۱۸, ۱۴۰۲

    مگر همینطور میشود به کسی تهمت زد؟هرکس معروف می شود تندی برایش شایعه می سازند.خجالت بکشید.آن خانمهای خیالی هم بروند از راه محترمانه تری نان بخورند.