بیوگرافی برک اوکتای بازیگر نقش چاتای در سریال Yasak Elma

بیوگرافی برک اوکتای بازیگر نقش چاتای در سریال Yasak Elma

برک اوکتای بازیگر و مدل خوش‌چهره‌ و با استعداد سینما و تلویزیون ترکیه است. او این روزها به واسطه بازی در نقش چاتای در سریال Yasak Elma در ایران بسیار معروف شده است. این هنرپیشه از قدبلندهای حرفه خودش محسوب شده و ۱۹۱ سانتی‌متر قد دارد.

برک اوکتای

تولد و زندگی برک اوکتای

این بازیگر ترک در ۲۸ اکتبر ۱۹۸۲ در آنکارا متولد شده. برک پسر یک حسابدار بوده و مادرش هم معلم است. او حرفه بازیگری را از سنین پایین شروع کرد. در سال ۲۰۰۱ و پس از ملاقات با اوگورکان اِرِز، این بازیگر با استعداد حرفه مدلینگ را آغاز کرد و در سال ۲۰۰۱ نامزد بهترین مدل سال شد. برک اوکتای که در سال ۲۰۰۳ عنوان اول مسابقات را کسب کرد. او بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۶ کار خود در مدلینگ ادامه داد. وی در سال ۲۰۰۴ به پاریس مهاجرت کرد و دو سال در آنجا ماندگار شد. اوکتای طی این سال‌ها با برندهای مشهور دنیا یعنی گوچی و پرادا همکاری کرده بود.

برک اوکتای

شروع بازیگری

پس از گذراندن دو سال در پاریس او برای ادامه تحصیل به ترکیه بازگشت و همچنین شغل خود را نیز شروع کرد. او پس از بازگشت به سرزمین مادری خود شروع به گذراندن کلاس‌های بازیگری کرد و در سال ۲۰۰۷ اولین نقش خود را در سریال Tatli bela Fadime بدست آورد. در سال ۲۰۰۸ نیز اوکتای با بازی در سریال Akasya Durağı که یکی از محبوب‌ترین سریال‌ها در آن زمان بود، عملکرد موفقیت آمیزی از خود به نمایش گذاشت. در ادامه او در سال ۲۰۱۳ در سریال Benim Hala Umudum بازی کرد و در سال ۲۰۱۵ نیز در سریال İlişki Durumu: Karışık به ایفای نقش پرداخت. این بازیگر از تحسین شده‌ترین بازیگران ترکیه به حساب می‌آید.

برک اوکتای

حواشی و اطلاعات دیگر

در سال ۲۰۱۸ میزان دارایی‌های برک اوکتای حدود ۷ میلیون دلار برآورد شد. او در سال ۲۰۱۶ با مروه شرابچی اوغلو ازدواج کرد که در سال ۲۰۲۰ به علت خیانت برک به مروه از او جدا شد. اوکتای به تازگی اعلام کرده است که با ییلدیز چاغری آتاسوی ازدواج خواهند کرد. او از همسر سابق خود یک فرزند دختر به یادگار دارد. وی از اواخر سال ۲۰۱۷ فعالیت در اینستاگرام را شروع کرده و علاوه بر تیک آبی، ۶۰۲ هزار دنبال کننده نیز دارد. او تاکنون ۱۵۱ پست اینستاگرامی منتشر کرده و صفحه او محلی برای به اشتراک گذاشتن سلفی‌ها و پرتره‌هایی از خودش و گاهی با دوستانش تبدیل شده است. شما می‌توانید از این آدرس https://www.instagram.com/brkokty23/?hl=en صفحه این بازیگر ترکیه‌ای را بررسی کنید.

برک اوکتای

برک اوکتای

برک اوکتای

 

بیشتر بخوانید:

دیدار با ازگه ازپیرینچی ؛ هنرپیشه نقش بهار «سریال زن» ترکیه

بیوگرافی شاهیکا در سریال سیب ممنوعه ؛ با نسرین جوادزاده آشنا شوید

دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • اسی اسفند ۱۴, ۱۳۹۹

    یعنی از این سریال مضخرف و بی سر و ته تر تو عمرم ندیدم !

    راستی اینکه خبری از اون نویسندتون نیست خبر خوشحال کننده ای است .

    • آنتی رضا ستوده اسفند ۱۶, ۱۳۹۹

      وقتی یه مشت هرجایی و فاحشه رو دور هم جمع میکنن،نباید انتظار بیشتری هم داشته باشی.کلا فیلمای ترکیه ای پورن سانسور شده هستن.

    • Ayda شهریور ۲۲, ۱۴۰۲

      من توعمرم این سریال های مزخرف وآشغالوندیدم من ازبچگیم تا الانم این آشغالارونگاه نکردم الانم ۱۶سالمه بابام بهم می که نگاه نکن اگه اونجا بودم سازندشومی زدم خفه می کردم روزگارشوسیاه می کردم تاآدم شه