ماساژور، پروژه جدید محسن تنابنده در نمایش خانگی

ماساژور، پروژه جدید محسن تنابنده در نمایش خانگی

محسن تنابنده، بازیگر و کارگردان مطرح سینما و تلویزیون که او را بیشتر با نقش نقی معمولی در سریال پایتخت می‌شناسیم، در سال ۱۴۰۰ مجموعه‌ای را برای پخش در VOD ایرانی پخش خواهد کرد.

 

فیلیمو در یک اینفوگرافی که به تازگی منتشر کرده از ۳۰ عنوان جدید خبر می‌دهد که به زودی قرار است از این VOD پخش شوند. در میان اسامی منتشر شده، در میان ۷ تا از مهمترین سریال‌هایی که قرار است از این شبکه پخش شوند، نام سریال ماساژور به کارگردانی محسن تنابنده، جیران به کارگردانی حسن فتحی، جزیره به کارگردانی سیروس مقدم و زخم کاری به کارگردانی محمد حسین مهدویان به چشم می‌خورد. حسین فتحی که طی سال‌های قبل مجموعه شهرزاد را ساخته بود این بار با فیلیمو برای عنوان جدیدش همکاری خواهد کرد. سیروس مقدم هم که تاکنون تجربه ساخت سریال‌های متعددی مانند پایتخت، میکائیل و چاردیواری برای شبکه‌های مختلف صدا و سیما را دارد برای اولین بار پا به شبکه نمایش خانگی گذاشته و با فیلیمو همکاری خواهد کرد. محمد حسین مهدویان نیز در اولین تجربه سریال سازی پس از ساختن فیلم‌های تحسین شده متعددی مانند ایستاده در غبار و ماجرای نیمروز، این بار ساخت سریالی را با همکاری فیلیمو تجربه خواهد کرد.

محسن تنابنده و سیروس مقدم که اکنون سرگرم ساخت دو قسمت پایانی مجموعه پایتخت ۶ پس از یک سال وقفه هستند، از سال دیگر در نمایش خانگی حضور دارند و این، ساخت شدن پایتخت‌های بعدی را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد. چندی قبل حاشیه‌هایی در مورد جدایی محسن تنابنده از تیم پایتخت و قطع همکاری وی با صدا و سیما را به گوش می‌رسید. هنوز اطلاعات زیادی از ماساژور مشخص نشده و تعداد قسمت‌ها، نام نویسنده و تهیه کننده آن هنوز نامعلوم است.

محسن تنابنده متولد ۲۶ فروردین سال ۱۳۵۴ و بازیگر، کارگردان و نویسنده است. او در رشته بازیگری فارق‌التحصیل شده. وی در سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم دانه‌های ریز برف وارد سینما شد. تنابنده تاکنون توانسته دو بار برای بهترین بازیگر نقش اول مرد و یک بار هم برای بهترین نقش مکمل مرد در جشنواره فجر برنده سیمرغ شود. او در فیلم محمد رسول‌الله ساخته مجید مجیدی نیز به ایفای نقش پرداخته که بیشتر دیالوگ‌هایش به زبان عبری است. این بازیگر با سابقه تاکنون دو بار کارگردانی را در سینما تجربه کرده است و ماساژور سومین تجربه کارگردانیش به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید:

واکنش امیر جعفری به پست محسن تنابنده درباره نحوه صدا زدن زن و شوهر در خانه

صحبت‌های محسن تنابنده در مورد پایتخت ۷ و درخواست عجیب کیهان از صدا و سیما

مطالب مرتبط
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • حمید اسفند ۱۷, ۱۳۹۹

    محدودیت های صدا و سیما باعث شده است که کارگردانان و …. همگی به پخش خانگی مهاجرت کنند .