میترا ابراهیمی از نقشش در طلاق پیمان قاسمخانی و بهاره رهنما گفت

میترا ابراهیمی از نقشش در طلاق پیمان قاسمخانی و بهاره رهنما گفت

میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسمخانی که به تازگی با وی ازدواج کرده است از شایعات مطرح شده درباره ی نقش وی در طلاق پیمان قاسمخانی و همسر سابقش بهاره رهنما گلایه کرد.

ابراهیمی در مصاحبه ای اینستاگرامی به حواشی پرداخت که به دنبال انتشار خبر ازدواجش با پیمان قاسمخانی برای وی رقم خورد.

میترا ابراهیمی در این مصاحبه گفت اولین باری که شایعه ی ازدواج آن ها منتشر شد بسیاری در فضای مجازی به او تهمت زدند عامل جدایی پیمان قاسمخانی از همسر سابقش بهاره رهنما بوده است. او درباره ی این شایعه اینگونه توضیح داد:

«اولین باری که پیمان را دیدم به سال ۹۵ برمی گردد. ما دوست مشترکی داریم که دوستدار حیوانات است و از هنرمندان مختلف برای حمایت از حیوانات دعوت می کند. با خیلی از هنرمندان اینگونه آشنا شدم و پیمان هم یکی از همان ها بود. پیمان هم علاقه ی زیادی به حیوانات دارد. اولین باری که دیدمش یک سال و نیم از طلاقش می گذشت. آن زمان هم اتفاق خاصی بینمان نیفتاد. قبل از آن فقط کارهایش را دیده بودم و شناختی از او نداشتم.»

«این تهمتی که زدند نه در شأن من و پیمان است نه در شأن خانواده هایمان. دائم می گفتند همسر سابق پیمان همیشه از نقش یک دختر جوان در طلاقش گفته. در صورتی که ایشان هیچوقت چنین حرفی نزدند. ویدئویی هست که در آن خانم رهنما درباره ی مسأله ی خیانت و ورود دختران جوان به زندگی مردان متأهل صحبت می کنند. اما وقتی مصاحبه کننده از ایشان می پرسد که آیا خودشان هم چنین تجربه ای داشتند می گویند نه برای خودشان چنین اتفاقی نیفتاده اما چون در حوزه ی زنان فعالیت دارند درباره ی این مسأله صحبت می کنند. خودم هم چون این شایعات به گوشم خورده بود قبل از ازدواج با پیمان درباره ی این ویدئو جستجو کردم و دیدم اصل ماجرا این است.»

شایعه ی ازدواج پیمان قاسمخانی با میترا ابراهیمی اولین بار در تیر ماه سال جاری بر سر زبان ها افتاد. این شایعه سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرد. قاسمخانی ها واکنشی به این خبر نداشتند اما چند روز بعد میترا ابراهیمی با انتشار پستی در اینستاگرام خود این شایعه را به کلی رد کرد. او در این پست از کسانی گلایه کرد که این شایعه را منتشر و درباره ی زندگی خصوصی وی و همچنین اختلاف سنی زیادش با پیمان قاسمخانی اظهارنظر کردند. ابراهیمی همچنین گفت در این مدت بسیاری او را متهم کردند که باعث و بانی طلاق پیمان قاسمخانی و همسر سابقش بهاره رهنما بوده، در حالی که بهاره رهنما خود در مصاحبه هایش گفته بود در زندگی مشترک قبلی اش خیانتی ندیده بود.

با این حال اوایل اسفند ماه مهراب قاسمخانی با انتشار عکسی از پیمان قاسمخانی در کت و شلوار دامادی  از ازدواج برادر خود با میترا ابراهیمی خبر داد.

میترا ابراهیمی نیز با انتشار عکس هایی از ازدواج خود در اینستاگرامش این خبر را تأیید کرد.

میترا ابراهیمی متولد ۱۳۶۸ است. او لیسانس مدیریت جهانگردی و ارشد روانشناسی بالینی دارد. ابراهیمی به عنوان روانشناس بالینی کودک و نوجوان فعالیت دارد اما در چندین دوره ی هنری از جمله فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین شرکت داشته و تجربه ی ساخت یک فیلم مستند به نام «کامی» را هم دارد.

مستند «کامی» که در سال ۹۸ در جشنواره سینما حقیقت اکران شد، تهیه کنندگی و سرمایه گزاری آن را پیمان قاسمخانی برعهده داشت و موسیقی کار هم اثر پریا قاسمخانی، دختر پیمان قاسمخانی و بهاره رهنما بود. در این فیلم به زندگی کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور پرداخته شده است.

پس از اکران در جشنواره سینما حقیقت، مستند «کامی» به بخش مسابقه مستند جشنواره فیلم فجر سال گذشته هم راه یافت اما به دنبال وقایع آبان ماه سال ۹۸ و تصمیم عده ای از هنرمندان مبنی بر ابراز اعتراض خود با انصراف از جشنواره فجر، میترا ابراهیمی کارگردان فیلم «کامی» هم از انصراف خود از شرکت در جشنواره فیلم فجر خبر داد.

میترا ابراهیمی تا پیش از مستند «کامی» تجربه ای در زمینه ی فیلمسازی نداشت. او پیشتر در مصاحبه ای گفته بود از کودکی به فروغ علاقه داشته و وقتی موفق به دیدار با کامیار شاپور شده بود، با آنکه خود مایل به ساخت این مستند نبود اما نظر شاپور آن بود که این فیلم را فقط خود ابراهیمی می تواند بسازد و به این ترتیب بود که میترا ابراهیمی فیلمساز شد. با این حال ابراهیمی که شغل اصلی خود را روانشناسی عنوان کرده در مصاحبه ی خود گفته بود فکر می‌ کند دوباره به سراغ فیلمسازی خواهد رفت چرا که این علاقه تازه در او شعله ور شده و دوست دارد آن را ادامه دهد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود