تکذیب خبر جدایی جنیفر لوپز و الکس رودریگز با انتشار یک بیانیه

تکذیب خبر جدایی جنیفر لوپز و الکس رودریگز با انتشار یک بیانیه

الکس رودریگز پس از انکار کردن جدایی خود از جنیفر لوپز، به همراه دخترش در میامی آمریکا دیده شد. این بازیکن افسانه‌ای بیسبال در مورد رابطه چهار ساله‌اش با نامزد خود گفت که شایعات درست نیستند و آن دو همچنان در کنار یکدیگر هستند. در یک ویدئو کلیپ منتشر شده از الکس رودریگز، دیده می‌شود که او در پاسخ به سوال رهگذری ادعا می‌کند که مجرد نیست. این در حالی است که او روز جمعه به تنهایی در قایق تفریحی خود دیده شد و در همان روز هم گزارش‌هایی از جدایی رودریگز و لوپز منتشر شده بود. الکس رودریگز دو دختر به نام ناتاشا و الا دارد که به ترتیب ۱۶ و ۱۲ ساله هستند. مادر آن‌ها همسر قبلی رودریگز، یعنی سینتیا اسکورتیس است.

 

جدایی جنیفر لوپز

روز شنبه این زوج در انتشار بیانیه‌ای اذعان کردند که داستان جدایی آن‌ها که در روز جمعه در دنیا بسیار حاشیه‌های زیادی را درست کرد، نادرست بوده این دو از هم جدا نشده‌اند. آن‌ها در بیانیه خود اشاره کردند که: «ما روی برخی از چیزها درحال کار کردن هستیم.»  آن‌ها همچنین گفتند که مشکلاتشان درون خانواده‌ایست و پای شخص سومی در میان نیست.

جدایی جنیفر لوپز

در روز شنبه رودریگز بدون هیچکدام از دخترانش دیده شد که به سمت یک باشگاه محلی می‌رفت. پس از بازگشت از تمرین او در حال تماس تلفنی دیده می‌شد. اعتقاد بر این است که پشت خط تلفن، جنیفر لوپز بوده و به او گفته است: «صبر کن عزیزم با تو تماس خواهم گرفت.» خبر جدایی آن‌ها توسط رسانه‌های متعددی نشر داده شد و گمان می‌رفت که این دو از یکدیگر جدا شده باشند. گزارش‌ها همچنین حاکی از آن بود که رودریگز رابطه‌ای با ستاره ۳۰ ساله یک برنامه ریلیتی شو را آغاز کرده است. مدیسون لکروی بعدها ادعا کرد که رابطه آن‌ها در حد حضور در شبکه‌های مجازی و صحبت با تلفن بوده است و این دو هرگز یکدیگر را ملاقات نکرده‌اند.

جدایی جنیفر لوپز

جنیفر لوپز و الکس رودریگز در سال ۲۰۱۷ با یکدیگر آشنا شدند و در سال ۲۰۱۹ نیز رسما نامزدی خود را اعلام کردند. این زوج بخاطر شرایط کرونا و قرنطینه در سرتاسر دنیا مراسم ازدواج خود را دو بار به تعویق انداختند.

جدایی جنیفر لوپز

جدایی جنیفر لوپز

جدایی جنیفر لوپز

بیشتر بخوانید:

جدایی جنجالی جنیفر لوپز از الکس رودریگز به خاطر خیانت بعد از دو سال نامزدی

منبع: dailymail
بدون نظر

ورود