اینستاگردی: از ۱۰ میلیونی شدن «رضا گلزار» تا عینک عجیب «ارسطو»

اینستاگردی: از ۱۰ میلیونی شدن «رضا گلزار» تا عینک عجیب «ارسطو»

در اینستاگردی آخرین هفته سال به سراغ حواشی این هفته سلبریتی‌های کشورمان می‌رویم و با دیدار تازه‌ای می‌کنیم. در هفته‌ای که محمدرضا گلزار از ۱۰ میلیونی شدنش در اینستاگرام خبر داد و بهاره رهنما هم که پای ثابت اینستاگردی‌های ماست عکسی از خود و همسرش را در چهارشنبه سوری منتشر کرد. با ما همراه باشید.

در اولین بخش به سراغ احمد مهران‌فر یا همان ارسطو سریال پایتخت می‌رویم. او با گریم ارسطو و عینک خواهر نقی در عکس دیده می‌شود و تصویر بامزه‌ای از خود به اشتراک گذاشته است. این روزها پایتخت ۶ به طور خلاصه از شبکه یک صدا و سیما در حال پخش است و قرار است پس از آن دو قسمت پایانی پایتخت ۶ که سال گذشته بخاطر شیوع کرونا ساخت آن ناتمام ماند در روزهای آخر به نمایش دربیاید. پس از اتمام پخش ماجرای نقی و خانواده‌اش نیز نوبت به پخش فصل سوم سریال نون خ خواهد رسید که در ایام نوروز ۱۴۰۰ مهمان خانه‌هایمان هستند.

احسان علیخانی هم که این روزها مشغول ساخت ویژه برنامه نوروزی عصر جدید است با انتشار یک استوری از پخش این برنامه در سه روز خبر داد.

چند هفته‌ای است که بهاره رهنما را در اینستاگردی دنبال می‌کنیم. این بار بهاره رهنما تصویری به همراه همسر خود منتشر کرده که در حال خوشگذرانی ایمن در مراسم چهارشنبه سوری هستند. او این روزها مشغول ضبط و پخش برنامه آفرود مزه‌ها از اینستاگرام و کانال یوتوب خود است.

سردار آزمون هم که در بازی گذشته خود موفق به باز کردن دروازه حریف شد و علاوه بر آن پاس گل هم ارسال کرد با انتشار عکسی از ژست همیشگی خود، تیمش را بهترین خواند.

مجموعه گیسو این روزها به کارگردانی عاشقانه‌ساز سینمای ایران یعنی منوچهر هادی در پخش است. این کارگردان در مورد حامد بهداد مطلبی را نوشت و عکسی از او و خودش را منتشر کرد. او از حامد بهداد بخاطر بازیش در سریال دل تشکر کرد و بازی او در سریال می‌خواهم زنده بمانم را تحسین کرد. حامد بهداد چندی پیش صحبت‌هایی در مورد بازی در سریال دل انجام داده بود.

 

رامبد جوان که در چند ماه گذشته حواشی زیادی راجع به تولد فرزندش در کشور کانادا ایجاد کرده بود دوباره ساخت و پخش مجموعه خندوانه را از سر گرفته است. او با انتشار تصویری از خود در کنار مهمان‌هایش از شروع پخش سری جدید خندوانه خبر داد.

آناهیتا درگاهی بازیگر سریال پر سر و صدای می‌خواهم زنده بمانم نیز تصویری از کوهنوردی خود منتشر کرده است. در پست‌های پیشین به معرفی کامل این بازیگر پرداخته که پیشنهاد می‌کنیم آن را بخوانید.

مجید صالحی هم عکسی از دو دوست خود به انتشار گذاشت و از آشتی میان آن‌ها خبر داد. در کنار مجید صالحی، علی صادقی را با استایل همیشه جذاب و سرشار از انرژی‌اش می‌بینیم. مجید صالحی نیز از منفی شدن تست کرونای خود خبر داد که ابتلای او به کرونا واقعا ما را نگران کرده بود.

لیلا اوتادی هم که با بازپخش سریال گاندو از شبکه نسیم این روزها دوباره مهمان خانه‌های ایرانیان شده تصویری از خود را با استایل خاصش منتشر کرد و متنی زیبا را در کپشن آن نوشت.

محمدرضا گلزار هم که این روزها خبر از بازگشتنش به عرصه مجری‌گری یک مسابقه به گوش می‌رسد با انتشار ویدئویی ۱۰ میلیونی شدن خود را به هواداران و دنبال کنندگان خودش تبریک گفت.

بیشتر بخوانید:

اینستاگردی: از «حدیث» تفنگ بدست تا هدیه گرانقیمت شاهرخ استخری به همسرش

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود