ماجرای قتل پدر المیرا شریفی مقدم ، مجری معروف شبکه خبر

ماجرای قتل پدر المیرا شریفی مقدم ، مجری معروف شبکه خبر

المیرا شریفی مقدم مجری معروف شبکه خبر در توییتی به قدرت شبکه های اجتماعی و قتل پدرش اشاره کرده و نوشته است: «شاید اگر نوزده دی سال ۷۲ شبکه های اجتماعی گسترده بود و من هم ۱۲ ساله نبودم، عامل قتل پدرم را پیدا کرده بودم. شد ۲۸ سال و پرونده قتلی که بدون نتیجه، حالا گم شده!».

ماجرای قتل پدر المیرا شریفی مقدم ، مجری معروف شبکه خبر

المیرا شریفی مقدم یکی از مجریان معروف و گاه جنجالی شبکه خبر است. او در سال های اخیر، به عنوان مجری در برنامه مصاحبه تلویزیونی با سران نظام دیده شده است. گریه های المیرا شریفی مقدم در آنتن زنده شبکه خبر و گفت و گو با همسرش، بارها سوژه شده است.

ماجرای قتل پدر المیرا شریفی مقدم مجری مشهور شبکه خبر

المیرا شریفی مقدم و دکتر حیدری، دو مجری و گوینده خبر معروف رسانه ملی در دهه نود شمسی هستند که در برنامه های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی بسیاری حضور دارند. المیرا شریفی مقدم ، متولد هجدهم خرداد سال شصت در تبریز است. او کارشناسی میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد داشته و مثل عادل فردوسی پور، مقطع تحصیلات عالیه را در حوزه ارتباطات، دنبال می کند.

جدید ترین برنامه زنده تلویزیونی که المیرا شریفی مقدم،اجرای آن را بر عهده داشت،مصاحبه تلویزیونی با سردار قالیباف در شامگاه ۵ شنبه ۱۳ آذر ۹۹ بود.

اما هنوز مدرک دکترا نگرفته است! همسر المیز شریفی مقدم هم از مجریان معروف شبکه خبر است. داود عابدی، همسر المیرا شریفی مقدم، گزارش گر ورزشی شبکه خبر و برنامه های ورزشی این شبکه محسوب می شود. المیرا شریفی مقدم از سال ۱۳۷۹ در رسانه ملی فعالیت دارد و اخیرا، مجری گری برنامه چاپ اول که برنامه صبحگاهی چالشی شبکه خبر است را نیز بر عهده دارد.

پدر المیرا شریفی مقدم در سال ۱۳۷۲ به قتل رسید. ساعت ۵:۲۵ دقیقه عصر ۱۹ دی ۱۳۷۲، جلوی خانه آن ها، افرادی برای سرقت کیف پدرش حمله می کنند و پدر به قتل می رسد. قاتلان هنوز پیدا نشده اند. شب وحشتناک قتل پدر را او در برنامه های تلویزیونی توضیح داده بود.

ماجرای قتل پدر المیرا شریفی مقدم مجری مشهور شبکه خبر

پیش از این و در  سال ۱۳۹۶ بود که شریفی مقدم با انتشار پستی در اینستاگرامش در واکنش به مرگ آتنا اصلانی درباره ماجرای قتل پدرش صحبت کرده بود. وی در پست خود چنین نوشته بود :«قاتل دخترک معصوم به سومین قتل هم اعتراف کرد.. قاتلی که سالها شناسایی نشده بود و در بزرگترین جنایت خود ، دختری هفت ساله را قربانی کرد و ملتی را در شوک و غم فرو برد. آیا بازهم جنایتی کرده است؟ اعدام هم برای این جانیان کم است. راحت بخواب دختر ناز، قاتل پدر من در این بیست و چهار سالی که شناسایی نشده مشغول چه کاری بوده؟ آیا به جنایتکاری ادامه داده یا مرده؟ کسی که برای کیف بری و دزدی میاد و انسانی رو به قتل میرسونه، ممکنه خیلی کارها بکنه! هرچند حالا کسی دنبالش نیست چون پرونده ما مختومه اعلام شد و من در حسرت این پاسخ ماندم که چرا پیدا نکردند؟!».

المیرا شریفی مقدم در پست دیگری در مورد چگونگی قتل پدرش نوشته بود: «ساعت پنج و بیست و پنج دقیقه عصر نوزدهم دی هفتاد و دو ، من و برادرم منتظریم که پدرو مادرمون برگردند خونه ، صدای کمک میاد!دوباره کمک!با سومین کلمه کمک ، صدای بابام رو شناختم. جلوی ورودی خونه حمله میکنند برای سرقت کیفش و وقتی مقاومت میکنه ، به قتل میرسه. بیست و پنج سال گذشته و دونفر قاتل هنوز پیدا نشده اند. هرچقدر بزرگتر میشم ، اون شب وحشتناک پررنگتر درنظرم دیده میشه. روح همه رفتگان شاد. سالم باشید …»

ماجرای قتل پدر المیرا شریفی مقدم مجری مشهور شبکه خبر

اولین خبری که المیرا شریفی مقدم در رسانه ملی خواند، مربوط به سال هشتاد شمسی بود. اخبار جوانان بود. سپس اخبار پزشکی خواند و روند ادامه یافت تا گوینده مرکزی شبکه خبر شد. شریفی مقدم از مجریان ثابت رسانه ملی است.

اینستانوشته های سیاسی واقتصادی و اجتماعی المیرا شریفی مقدم، در سال های اخیر، بازتاب های زیادی داشته است. یکی از معروف ترین صفحات اینستاگرام مربوط به مجریان صدا و سیما در اختیار المیرا شریفی مقدم است.

سلفی المیرا شریفی مقدم با مرحوم پدرش که سال ۱۳۷۲ در تهران به قتل رسید

حضور فعالی دارد و مثل رضد رشیدپور و احسان خان علیخانی، درباره مسائل مختلف، پست و استوری می گذارد. اینستاگرام المیرا شریفی مقدم حدود نیم میلیون دنبال کننده داشته و در این نشانی: @sharifimoghadam در دسترس است. به نظر می رسد المیرا شریفی مقدم، پرسپولیسی است.

۲ فرزند پسر دارد که در پست هایش رد پایی از سبک زندگی آن ها دیده می شود. اگر قصد دارید زندگی ۲ مجری فعال شبکه خبر را ببینید به ا ینستاگرام المیرا شریفی مقدم بروید. او معمولا در کامنت ها، پاسخ برخی از سوالات هواداران و منتقدانش را نیز می دهد.

معمولا بیش از ۱۰۰ هزار کاربر ویدیوهایی که المیرا شریفی مقدم در اینستاگرامش به اشتراک میگذار را مشاهده می کنند. لذا بعید است مثل برخی سلبریتی ها، فالوئر فیک داشته باشد. اما تیک آبی هنوز ندارد.

المیرا شریفی مقدم
از کلکسیون عکس های کودکی المیرا شریفی مقدم گوینده شبکه خبر
تصویری از حضور المیرا شریفی مقدم و همسرش عابدی و ۲ پسرش در برنامه خندوانه شبکه نسیم

المیرا شریفی مقدم با همراه همسر یا گروه برنامه ساز شبکه خبر، برنامه های ایرانگردی هم دارد.

استایل آبی رنگ المیرا شریفی مقدم در شهرستان تاریخی نراق در استان مرکزی

ویدیو حضور در خندوانه  را ببینید.

واکنش داود عابدی به گریه همسرش در شبکه خبر در ویدیو زیر مشاهده کنید. المیرا شریفی مقدم در حال خواندن خبر تعداد شهدای حادثه منا در عربستان که به شهادت حجاج ایرانی منتهی شد، عکس العمل نشان داد.

داود عابدی همسر المیرا شریفی مقدم ۶۸ هزار دنبال کننده دارد. مطالب جالبی در اینستاگرامش گذاشته است.

اینستانوشته همسر المیرا شریفی مقدم در برگزاری جشن تولد برای پیمان اسدیان گوینده خبر ورزشی شبکه خبر

اگر درباره فن بیان و مهارت گویندگی المیرا شریفی مقدم در شبکه خبر و یا در مصاحبه های تلویزیونی زنده با شخصیت های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی کشور، نظر و دیدگاهی دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • مرتضی آذر ۱۶, ۱۳۹۹

    گفتن پدرش تو حادثه منا شهید شده و این اسم پدرشو اونجا خوانده و رو آنتن گریه کرده ؟