بیوگرافی آناهیتا درگاهی بازیگر نقش شیوا در سریال می‌خواهم زنده بمانم

بیوگرافی آناهیتا درگاهی بازیگر نقش شیوا در سریال می‌خواهم زنده بمانم

آناهیتا درگاهی در ۷ بهمن سال ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. او در هفت سالگی نقاشی را در کنار عباس کاتوزیان شروع کرد. وی تا به حال در ایران و چندین کشور دیگر نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی بسیاری را برپا نموده است و سابقه طراحی پوسترهای گرافیکی بسیاری نیز داشته است. او علاوه بر رشته نقاشی در عرصه سینما و تلویزیون هم فعالیت می‌کند. این هنرمند اولین دوره بازیگری خود را نزد فرزاد موتمن گذارند که حاصل آن بازی در فیلم وی در سال ۱۳۹۴ بود. او مدرک کارشناسی خود را در رشته گرافیک و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته نقاشی از دانشگاه هنر تهران دریافت کرد. وی سابقه تهیه کنندگی کنسرت و موزیک ویدئو نیز دارد.

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی تا به حال دو بار ازدواج نموده است. او برای اولین بار در سال ۱۳۹۳ با محمد پروین، پسر علی پروین چهره مشهور فوتبالی ازدواج کرد. این ازدواج اما دوام چندانی نداشت و آن‌ها یکسال بعد و در سال ۱۳۹۴ از یکدیگر جدا شدند. پس از این طلاق و جدایی حواشی بسیاری شکل گرفت و گفته می‌شد او برای نقد کردن مهریه‌اش خانه ۳۰۰ میلیون تومانی محمد پروین را فروخته است. محمد پروین ابتدا از این خبر اظهار بی اطلاعی کرد اما بعدها این خبر تایید شد و این زوج در نهایت از همدیگر جدا شدند.

آناهیتا درگاهی

پس از یک و در سال ۱۳۹۵ بود که آناهیتا درگاهی با اشکان خطیبی، بازیگر سینما و تلویزیون پای میز عقد نشست و ازدواج کرد. اشکان خطیبی خبر ازدواجش را در برنامه دورهمی مهران مدیری به گوش طرفداران رساند و تاکنون او با حضور در برنامه‌های دیگر از زندگی‌اش با آناهیتا گفته و از بودن در کنار یکدیگر ابراز خوشحالی کرده است. این زوج تاکنون زندگی پایدار و بی‌حاشیه‌ای را در کنار یکدیگر تجربه کرده‌اند.

آناهیتا درگاهی

اولین فیلمی که آناهیتا درگاهی در آن بازی کرد فیلم «آخرین بار کی سحرو دیدی؟» به کارگردانی فرزاد موتمن بود. البته حضور درگاهی در این فیلم مختص به دقایق کوتاهی می‌شد. این فیلم در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. این هنرپیشه سپس در سال بعد در فیلم «زرد» ساخته مصطفی تقی زاده نیز نقش کوتاهی را بازی کرد. فیلم بعدی وی «قانون مورفی» رامبد جوان بود که نسبت به فیلم‌های قبلی نقش جدی‌تری داشت و دقایق بیشتری در فیلم به ایفای نقش پرداخت. او صحنه تئاتر را نیز تجربه کرده و چندین بار با همسر خود در سالن‌های تئاتر به حضور داشته‌اند.

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی سابقه حضور در شبکه نمایش خانگی را نیز دارد. اولین تجربه او در شبکه نمایش خانگی به سریال «ممنوعه» در سال ۱۳۹۶ بازمی‌گردد. وی سپس در سریال «خوب بد جلف» بازی کرد. این هنرپیشه به تازگی و بخاطر حضور در سریال «می‌خواهم زنده بمانم» دوباره بر سر زبان‌ها افتاده است. می‌خواهم زنده بمانم نام مجموعه‌ای ساخته شهرام شاه حسینی است که بصورت اختصاصی از شبکه فیلمو در حال پخش است. در این سریال حامد بهداد، سحر دولتشاهی، مهران احمدی، آزاده صمدی، بیژن بنفشه خواه و بهاره کیان افشار در کنار آناهیتا درگاهی حضور دارند.

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی در صفحه اینستاگرام خود علاوه بر تیک آبی اینستاگرام، ۶۹۰ هزار دنبال کننده نیز دارد. او در صفحه خود عکس‌ها و پرتره‌هایی از خود به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید از این لینک صفحه او را دنبال کنید.

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی

بیشتر بخوانید:

همه چیز در مورد سریال می خواهم زنده بمانم

دیجیاتو
بدون نظر

ورود