آزاده نامداری درگذشت

آزاده نامداری درگذشت

به گزارش خبرگزاری فارس، لحظاتی پیش پیکر بی جان آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیمای ایران (متولد ۱۳۶۳) در منزلی واقع در سعادت آباد تهران پیدا شد.

هنوز جزئیات و علت مرگ وی مشخص نشده است و هیچ مقام رسمی فوت آزاده نامداری را تایید نکرده. خانمی که ظاهرا مادر آزاده نامداری بوده با اورژانس تماس گرفته و اعلام کرده که پس از ورود به منزل او با پیکر بی جان دخترش روبرو شده است. سخنگوی اورژانس کشور گفته جسد خانم نامداری هیچگونه جراحت بیرونی نداشته است. گفته می شود چون ۴۸ ساعت از زمان فوت ایشان گذشته بود چهره او قابل شناسایی نبوده و به همین منظور بازپرس کشیک قتل تهران به همراه نماینده پزشکی قانونی به محل پیدا شدن جسد اعزام شدند تا موفق به شناسایی خانم نامداری شدند.

در زمان پیدا شدن جسد ۴۸ ساعت از زمان فوت خانم نامداری گذشته بود

او که پیشتر از مجریان برنامه سیمای خانواده از شبکه یک سیما بود به خاطر استفاده از چادرهای سبک جدید و شیوه اجرایش که بسیار به عادل فردوسی پور نزدیک بود به شهرت رسید و اولین خانمی بود که با چادر رنگی جلوی دوربین تلویزیون ظاهر شد. خانم نامداری در سال ۱۳۹۲ به همراه فرزاد حسنی دیگر مجری تلویزیون در کنسرت فرزاد فرزین حضور پیدا کرد و رابطه خود را علنی کرد. این دو مجری کمی بعد توسط سید حسن خمینی نوه آیت الله خمینی رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران به عقد یکدیگر در آمدند.

با این حال ازدواج فرزاد حسنی و آزاده نامداری دوام چندانی نداشت و آنها در حدود یک سال بعد در خرداد ماه ۹۳ از یکدیگر جدا شدند. کمی بعد آزاده نامداری با انتشار عکسی از کبودی چشم خود علت این جدایی را خشونت از سوی همسرش اعلام کرد. آزاده نامداری کمی بعد با سجاد عبادی فرزند رحیم عبادی ازدواج کرد که دوران ریاست جمهوری هشتم ریاست سازمان ملی جوانان را بر عهده داشت.

فوت آزاده نامداری
آزاده نامداری و سجاد عبادی همسرش

اما اصلی ترین حاشیه های مربوط به زندگی این مجری قبل از مرگش انتشار تصاویر بدون حجاب او در سوئیس بود. او که همواره حجاب خود را اختیاری و از سر علاقه عنوان می کرد ظاهرا به همراه همسر و دخترش گندم برای تعطیلات به سوئیس رفته بود و تصاویر بدون حجاب او به بیرون درز کرد.

تصاویر منتشر شده از آزاده نامداری در سوئیس

خانم نامداری در پاسخ به این انتقادات اظهار داشت که در یک باغ خصوصی بوده و همه اطرافیانش محرم بودند در حالی که تصاویر نشان می داد او در یک مکان عمومی حضور دارد. همچنین او اظهار داشت که به خاطر وزیدن باد روسری اش از سرش افتاده که این گفته او نیز دستمایه طنز نویسی کاربران فضای مجازی و مایه کنایه های بعدی آنها به خانم نامداری شد. به دنبال انتشار این تصاویر خانم نامداری ممنوع التصویر شد و برای مدتی طولانی از دوربین خبرنگاران فاصله گرفت تا اینکه امروز خبر فوت آزاده نامداری در کمال ناباوری منتشر شد.

گفته می شود آزاده نامداری در زمان مرگ فرزند دوم خود را باردار بوده است

خانم نامداری از ازدواج دوم خود دختری به نام گندم دارد و تا پیش از مرگ خود مرتبا عکس ها و استوری های مختلفی را از دخترش در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر می کرد. در ویدیوی آخری که ایشان به همراه دختر خود در صفحه اینستاگرامی اش منتشر شد ظاهر ایشان خبر از بارداری او میداد و امروز حسن آقامیری نیز با انتشار پستی در مورد درگذشت وی اظهار داشت که آه بچه های آزاده شما را می گیرد. وی با انتشار این پست بارداری خانم نامداری را تایید کرد.

فوت آزاده نامداری
گندم دختر آزاده نامداری

حضور در تلویزیون

حضور آزاده نامداری در برابر دوربین تلویزیون با شبکه زاگرس کرمانشاه شروع شد و سپس وی با کمک اقبال واحدی مجری برنامه صبح بخیر ایران موفق شده وارد شبکه تهران شده و در برنامه خط مستقیم حضور پیدا کند. خانم نامداری در سال ۱۳۸۸ به عنوان مجری برنامه تازه ها در برنامه سیمای خانواده حضور یافت و پس از چهار سال به اجرا در این برنامه خاتمه داد. او در ادامه مجری برنامه غیرمنتظره از شبکه دوم سیما شد که در دو سری در سال ۱۳۸۹ از تلویزیون پخش شد.

برنامه شب نشینی از شبکه جهانی جام جم، برنامه رادیو هفت و برنامه صبحی دیگر از شبکه آموزش از دیگر اجراهای خانم آزاده نامداری هستند. برنامه چالشی خانمی که شما باشی که در آن نامداری به بحث و مناظره با فعالان حوزه زنان می پرداخت از دیگر فعالیت های تلویزیونی او محسوب می شود.

 

بیشتر بخوانید:

حکایت منتقدان انتقاد گریز: علی کریمی و آزاده نامداری از چه می ترسند؟

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۱۰ نظر

ورود

  • مَمَدرضا فروردین ۷, ۱۴۰۰

    فقط واسه بچش ناراحت شدم

    وگرنه خودش که افتابپرست بود، مرگ و زندگیش برای کسی مهم نیست

  • Nima فروردین ۷, ۱۴۰۰

    طرفند قدیمی برای انحراف اذهان عمومی از فروش ایران به چین
    تاریخ فراموش نخواهد کرد

    • مرتضی فروردین ۸, ۱۴۰۰

      شماها کی میخواین منقرض بشید تا کی باید تاوانتونا بدیم؟ واقعا بقیه را چی فرض کردین؟ این مملکت براتون مهم نیست حداقل به خون اینهمه شهیدی که برای این مملکت ریخته شده احترام بزاریدا دست از این بیشرفی بردارید خودتونا به چی فروختید؟ ترفند و حقه هم ترکمانچای بود بحرین بود بعدشم اول نوشتن صحیح ترفند را یاد بگیر بعد راجب بقیش صحبت میکنیم.

      • Ali فروردین ۸, ۱۴۰۰

        شهدارو پله کردن مردم رو ذله کردن .. ???

      • Yasin فروردین ۸, ۱۴۰۰

        اول نوشتن صحیح بذارید رو یاد بگیر بعدا از بقیه ایراد بگیر…

  • ناشناس فروردین ۷, ۱۴۰۰

    بین این قشر ازدواج معنی نداره. امروز با یکی میخابه فردا با یکی. ….شرعی

    • تقی فروردین ۸, ۱۴۰۰

      چطور این نظر تایید شده؟؟؟؟؟؟
      فوش میشه داد؟؟؟؟

  • بهزاد فروردین ۸, ۱۴۰۰

    می بخور منبر بسوزان مردم آزاری نکن….
    متاسفانه ایشون در افکار عمومی ارزشی نداشت… بچه معصوم تاوان اشتباه مادرش رو میده

  • سعید فروردین ۸, ۱۴۰۰

    شما اول برو املای صحیح ترفند را یاد بگیر و در مورد سندی که هنوز ندیدی اظهارنظر نکن..

  • فاطمه خرداد ۱, ۱۴۰۲

    درست نیست عکس های بی حجاب این خانم رو پخش کنین حتی اگه تار باشه