تازه ترین جزئیات از مرگ آزاده نامداری؛ نشانه ای از بارداری وجود ندارد

تازه ترین جزئیات از مرگ آزاده نامداری؛ نشانه ای از بارداری وجود ندارد

قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران در مورد آخرین جزئیات فوت مرحوم آزاده نامداری گفت: «هیچ آثاری مربوط به قتل یا خودکشی در صحنه جرم پیدا نشده است و هیچگونه اثری از ضرت و شتم بر روی جسد وی دیده نمی‌شود.» او ادامه داد: «آزمایش‌های سم شناسی و آسیب شناسی که توسط پزشکی قانونی انجام می‌گیرد علت فوت وی را نمایان خواهد کرد. اگر قتل یا جنایتی در کار باشد این آزمایش‌ها آن را نشان خواهند داد.»

شهریاری همچنین نسبت به سایت‌هایی که علت قتل را چیزهای گوناگون می‌نویسند گفت: «سایت‌هایی که دلیل فوت مرحوم نامداری را خودکشی یا قتل اعلام کرده‌اند هیچ دلیلی برای آن ندارند و این موضوع مورد تایید نیست.» او در پیامی به اصحاب رسانه، از آنان خواست تا انصاف را رعایت کرده و از گمانه زنی که باعث هتک حرمت افراد می‌شود ممانعت کنند.

همچنین گفتنی است به هم ریختگی نیز در خانه مرحوم آزاده نامداری وجود نداشته و جسد او در پذیرایی و روی مبل قرار داشته که توسط مادرش کشف شده است. در برخی از سایت‌ها خبر باردار بودن مرحوم نامداری به گوش می‌رسید که طبق بررسی اولیه پیکر او اثری از بارداری مشاهده نگردید و هرگونه خبر در مورد باردار بودن آزاده نامداری تکذیب می‌گردد.

همسر آزاده نامداری نیز که به همراه دخترشان به شمال سفر کرده بودند در مسیر بازگشت به تهران قرار دارند و پلیس از آن‌ها تحقیقاتی را خواهد کرد. سجاد عبادی همسر دوم آزاده نامداری بوده و متولد سال ۱۳۶۰ است. وی فارغ‌التحصیل رشته سیاست گذاری عمومی بوده و سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه غیرانتفاعی مهرالبرز است.

دیروز و در یک خبر ناگهانی، خبر فوت آزاده نامداری به گوش رسید. مادر این مرحوم اولین نفری است که متوجه مرگ دخترش شده بود. او وقتی به منزل وی ورود می‌کند متوجه پیکر بی‌جان دخترش بر روی مبل می‌شود. از زمان فوت آن مرحوم نیز ۴۸ گذشته بوده و به دلیل آن که چهره وی قابل شناسایی نبوده هویت او توسط پزشکی قانونی تشخیص داده شده است.

بیشتر بخوانید:

آزاده نامداری درگذشت

 

یک نظر

ورود

  • مرتضی فروردین ۸, ۱۴۰۰

    چرا چهره اش قابل تشخیص نبوده ؟