سفر به ییلاقات تهران؛ پیشنهادی برای نوروز ۱۴۰۰

سفر به ییلاقات تهران؛ پیشنهادی برای  نوروز ۱۴۰۰

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اسفند سال قبل بود که با همه‌گیری ویروس کرونا در سراسر ایران، هر کدام از شهرها یکی پس از دیگری به وضعیت قرمز درآمد و نهایتا محدودیت‌های سفر همه‌ی ما را خانه نشین کرد. امسال اگر چه این محدودیت‌ها کمتر شده و گردشگران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا حدودی تصمیم به سفر گرفتند اما همچنان محدودیت‌ها مانع از سفر به مقاصد دور می‌شود. پس چاره این دلتنگی سفر چیست؟ در هر شهری که زندگی می‌کنید، احتمالا اطراف شما ییلاقاتی وجود دارد که بخواهید چند روزی را به دور از خانه خوش بگذرانید. برای اهالی تهران و کرج می‌توان به مقاصدی مثل کردان، دماوند، فیروزکوه، لواسان، فشم اشاره کرد که در عین نزدیک بودن، طبیعت زیبا، امکانات اقامتی و تفریحی مناسبی فراهم شده که می‌توان در این ایام محدودیت‌های سفر و آخر هفته سری به آنها زد. هومسا؛ سامانه رزرو روزانه و آنلاین اقامتگاه در سراسر ایران به شما کمک می‌کند تا پیش از سفر برای اجاره سوئیت و ویلا در این مناطق اقدام کنید.

کردان؛ ییلاقی تاریخی در استان البرز

منطقه ییلاقی کردان در شهرستان ساوجبلاغ از توابع البرز، طی چند دهه‌ی اخیر به عنوان یکی از ییلاقات زیبا شناخته شده که پیاده‌روی در کوچه باغ‌های آن جانی دوباره به آدم می‌بخشد. با این وجود همانطور که در بالا اشاره کردیم، شاید بهتر باشد این دلخوشی را به فرصت بعد بسپاریم و به دنبال جایی برای اقامت و استراحت باشیم. برای رزرو و اجاره‌ی ویلا در کردان وارد سایت هومسا شوید و این منطقه را جستجو کنید تا لیستی از ویلاهای لوکس و نقلی برایتان ظاهر شود.

دماوند؛ ییلاقی در دامنه دیو سپید پای دربند

روزهایی که هوای پایتخت را می‌توان تمیز دید، قله دماوند نیز از هر نقطه‌ای به چشم می‌خورد که آدم را به سمت خود می‌کشاند! کوهنوردانی که وصف حالشان از دیدار دماوند شنیدنی است اما رد این دلداگی را می‌توان در میان باغات دماوند را دنبال کرد که به خانه‌ها و ویلاهای قدیمی و مدرن می‌رسد. منطقه‌ای خوش آب‌وهوا که خستگی روزهای شهرنشینی را در خود هضم می‌کند و انرژی بیشتری برای یک شروع هفته یا روزهای دیگر می‌سازد. اگرچه دماوند از آن مقاصدی است که می‌توان یک صبح تا شب را در آن گذراند و به تهران بازگشت اما ما پیشنهاد می‌دهیم برای اجاره روزانه ویلا در دماوندتعلل نکنید، چرا که تجربه اقامت دراین منطقه جزء خاطرات به یادماندنی برای شما خواهد شد.

لواسان؛ روستایی ییلاقی برای تفریح اعیان‌نشینان

شاید اگر چند دهه به قبل برگردیم و آلبوم تصاویر لواسان را ورق بزنیم از آن چیزی جز یک بافت روستایی سبز و در عین حال کوهستانی و خانه‌‌های محلی نبینیم. اما کم کم و با ساخت‌وسازهای مردم تهران روستا به ییلاقی برای تفریح و استراحت تبدیل شد و به جز اهالی شمیرانات افراد دیگری نیز در آن تردد کردند. حالا دیگر لواسان را با ویلاهای لوکس و گرانی می‌شناسند که اکثر آنها متعلق به افراد مرفه تهران است. به دنبال این تغییرات، زیرساخت‌های رفاهی مثل رستوران‌ها و کافه‌ها باعث شد لواسان مقصدی در دسترس برای چند ساعت خوش‌گذرانی نیز باشد. با این وجود شاید بهتر باشد با اجاره روزانه ویلا در لواسان این فرصت را به خودتان بدهید تا زمان بیشتری را در این منطقه خوش آب‌وهوا بگذرانید.

هومسا؛ سامانه رزرو آنلاین و روزانه سوئیت، ویلا و انواع اقامتگاه

سایت هومسا به منظور تأمین اقامتگاه‌های مختلف در سراسر ایران و بنا به ماهیت هر مقصد و تقاضای کاربران بیش از ۵۰۰۰ واحد اقامتی دارد که حق انتخاب بیشتری به مهمانان می‌دهد. همینطور از آنجا که اقامتگاه‌ها پیش از سفر رزرو می‌شود، خیال مسافران را در حین سفر راحت می‌کند. سوئیت، ویلا، آپارتمان مبله و اقامتگاه‌های بوم‌گردی گزینه‌های موجود در سایت هستند که با اعمال فیلترهای مختلف مانند قیمت، خدمات، فضاهای داخلی و غیره می‌توان به اقامتگاه دلخواه رسید. تیم پشتیبانی از اولین کلیک شما بر روی سایت تا زمانی که از سفر برمی‌گردید، همراه شما خواهند بود.

کلام آخر

سفر به اطراف تهران و ییلاقات آن می‌تواند مقصدی جذاب و در عین حال در دسترس برای آخر هفته و ایامی باشد که سفر به مقاصد دورتر و قرمز ممنوع اعلام شده است. لواسان، کردان و دماوند از آن مناطق محبوب و خوش آب‌وهوایی هستند که اگرچه می‌توان در سفری یک روزه آن را در برنامه‌های خود قرار داد، اما خیلی از افراد ترجیح می‌دهند با رزرو سوئیت و ویلا در این مناطق مدت سفر خود را طولانی‌تر می‌کنند تا خستگی روزهای شهرنشینی را به هوای خوش بسپارند.

بدون نظر

ورود