انتخاب شاهزاده ویلیام به عنوان جذاب‌ترین مرد کچل دنیا

انتخاب شاهزاده ویلیام به عنوان جذاب‌ترین مرد کچل دنیا

طبق مطالعه جدید و جالبی که با استفاده از موتور جستوجوی گوگل انجام گرفته شده، شاهزاده ویلیام به عنوان جذاب‌ترین مرد کچل دنیا معرفی شده است. این مطالعه به این صورت انجام گرفته که تعداد بارهایی که عنوان «جذاب» در کنار اسم پرنس ویلیام در مقالات و سایت‌های مختلف آورده شده، محاسبه شده که به عدد بزرگ ۱۷.۶ میلیون نفر رسیده است. نزدیک‌ترین رقیب شاهزاده ویلیام، مایک تایسون است ۸.۸ میلیون بار عنوان «جذاب» در کنار اسم او گذاشته شده است.

جیسون استاتهام بازیگر بسیار معروف و محبوب هالیوودی، مایکل جوردن ستاره افسانه‌ای بسکتبال آمریکا و پیت‌بول خواننده معروف از نفرات بعدی این لیست هستند. باقی مدعیان جذاب‌ترین کچل دنیا هم بروس ویلیس بازیگر سری فیلم‌های جان سخت، فلوید می‌وِدِر بوکسور، وین دیزل و دواین جانسون (راک) که با مجموعه سریع و خشن آن‌ها را می‌شناسیم، هستند.

ترتیب این لیست به شکل زیر است:

شاهزاده ویلیام با ۱۷.۶ میلیون بار

مایک تایستون با ۸.۸ میلیون بار

جیسون استاتهام با ۷.۴ میلیون بار

پیت‌بول با ۵.۴ میلیون بار

مایکل جوردن با ۵.۳ میلیون بار

فلوید می‌ودر با ۴.۳ میلیون بار

جان تراولتا با ۳.۸ میلیون بار

بروس ویلیس ۳.۳ میلیون بار

دواین جانسون ۲.۶ میلیون بار

وین دیزل ۲.۳ میلیون بار

شاهزاده ویلیام در ۲۱ ژوئن سال ۱۹۸۲ در بیمارستان سنت ماری انگلستان به دنیا آمده است. پدر و مادر او چارلز و دایانا، شاهدزاده و شاهدخت ولز هستند. به شاهزاده ویلیام لقب دوک کمبریج را داده‌اند. او عضو خاندان سلطنتی است و احتمال پادشاهی و جانشین پدر شدنش بسیار زیاد است. وی در تاریخ ۲۹ آوریل سال ۲۰۱۱ در کلیسای وست‌مینستر شهر لندن با کاترین میدلتون ازدواج کرد. حاصل این ازدواج سه فرزند به نام‌های جرج، شارلوت و لویی کمبریج است. همسر شاهزاده ویلیام، کاترین میدلتون است که به وی لقب دوشس کمبریج داده‌اند در ۹ ژانویه سال ۱۹۸۲ به دنیا آمده است. آن‌ها قبل از ازدواج با یکدیگر رابطه دوستانه عمیقی با یکدیگر داشتند که در تاریخ ۱۶ نوامبر سال ۲۰۱۰ نامزدی آنان رسما اعلام شد و بعد از آن نوبت به ازدواج آنان رسید.

بیشتر بخوانید:

قوانینی که خاندان سلطنتی بریتانیا باید در پوشش خود رعایت کند

نتیجه یک نظرسنجی جهانی؛ مگان مارکل محبوب ترین عضو خاندان سلطنتی بریتانیا

منبع: mirror
بدون نظر

ورود