اینستاگردی: خوشگذرانی‌های «بابک»، دوچرخه سواری «پریناز» و بینی «بهنوش»

اینستاگردی: خوشگذرانی‌های «بابک»، دوچرخه سواری «پریناز» و بینی «بهنوش»

این هفته نیز با دستی پر از تصاویر منتشر شده توسط سلبریتی‌ها به سراغ مطلب دیگری از اینستاگردی‌ها می‌رویم. برخلاف هفته‌های گذشته، سلبریتی‌ها در هفته کنونی روزهای آرام و بی‌حاشیه‌ای را پشت‌سر گذاشتند. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

محسن کیایی با انتشار تصویری از خود از ادامه فیلمبرداری فیلم نگهبان شب پس از کاهش آمار فوتی‌های کرونا خبر داد. فیلم نگهبان شب فیلمی به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی سید رضا میرکریمی است.

محمدرضا گلزار هم تصویری از خود در حال ورزش کردن را به اشتراک گذاشته است. البته که باشگاه‌ها و اماکن ورزشی به دلیل شیوع قرمز شدن رنگ بسیاری از شهرها بسته هستند اما این باعث نمی‌شود که در ایام قرنطینه نیز به انجام ورزش در خانه نپردازیم چرا که مشکلاتی مانند چاقی و کم تحرکی بسیار برایمان می‌تواند بد باشد.

بابک جهانبخش، خواننده محبوب کشورمان نیز در این ایام کرونا به همراه دوستانش به سفر رفته و حال و هوای بهاری را با طرفداران خود به اشتراک گذاشته است.

بهاره رهنما، یکی از فعالترین سلبریتی‌های ایرانی در اینستاگرام این هفته نیز تصویری را از خود به اشتراک گذاشت. بهاره رهنما هفته‌های گذشته با سفرش به کیش به همراه نیوشا ضیغمی و الهام حمیدی به همراه همسرانشان در ایام کرونا و رد شدن دو مرد برهنه در لایو اینستاگرامش حواشی متعددی را ساخته بود.

در هفته‌ای که گذشت یکی از اتفاقات تلخی که برای جامعه هنر افتاد از دست رفتن محسن قاضی مرادی بود. این بازیگر پیشکسوت کشورمان پس از تحمل دوران زیادی از بیماری جان به جان آفرین سپرد. حال این هفته رامبد جوان نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و با انتشار تصویری از محسن قاضی مرادی در صفحه خود درگذشت او را تسلیت گفته است.

بهنوش بختیاری بازیگر و سلبریتی پر حاشیه این روزهای ایران نیز برای بار چندم عکسی از ۱۸ سالگی و قبل از عمل بینی خود منتشر کرده و آن عمل را اشتباهی از طرف خود خوانده است. بهنوش بختیاری در هفته جاری مصاحبه‌ای جنجالی داشته که آن را می‌توانید از اینجا بخوانید.

لیلا بلوکات نیز با انتشار یک تصویر از خود توصیه‌ای به مردم کرده است. او در سه فصل سریال از سرنوشت حضور داشت و فصل چهارم این سریال نیز در حال ساخت است.

نوید محمدزاده هم تصویری از کودکی خود منتشر کرده است. او که به تازگی ۳۵ ساله شده است این تصویر را منتشر کرده و در متن آن نوشته: «امیدوارم تصویری که از ۳۵ سالگیت می‌بینی، خوشحالت کنه. نویدِ کوچکِ من.»

فریبا نادری هم با انتشار تصویری از گریم خود در سری شب‌های مافیا برای خودش و مردم دعای خیر کرده است. شب‌های مافیا یک رئالیتی شوی به کارگردانی سعید ابوطالب است. قرار شده در هر فصل از این برنامه یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ۱۲ نفر از دوستانش را به این بازی دعوت کرده تا آن‌ها با یکدیگر به بازی بپردازند.

پریناز ایزدیار نیز در یک مکان خوش آب و هوا به سر برده و دوچرخه سواری می‌کند و عکس آن را برای دنبال کنندگانش به اشتراک می‌گذارد.

مهدی طارمی فوتبالیست و ستاره این روزهای لیگ قهرمانان اروپا هم تصویری از لحظه گل تماشایی‌اش در مقابل چلسی به نمایش گذاشته است. سال گذشته بود که علیرضا جهانبخش نیز یک گل مشابه گل طارمی به ثمر رساند که نشان می‌دهد دروازه چلسی برای بازیکنان ایرانی و گل زدن بسیار مطلوب است.

نرگس محمدی هم آخرین نفری است که در اینستاگردی این هفته قرار می‌گیرد. او هم این هفته تصویری از خود را در قایق و درون دریا به نمایش درآورده است.

بیشتر بخوانید:

اینستاگردی: از حضور پیمان معادی در قطب تا پست عاشقانه مهدی پاکدل برای رعنا آزادی ور + عکس

اینستاگردی: از عکس مشترک روبرتو کارلوس با رضا گلزار تا گربه پانته‌آ بهرام

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود