جانی دپ بالاخره سکوتش را در مورد ادامه بازی در نقش «جک اسپارو» شکست

جانی دپ بالاخره سکوتش را در مورد ادامه بازی در نقش «جک اسپارو» شکست

جانی دپ بازیگر نقش جک اسپارو در مجموعه فیلم های مشهور Pirates of the Caribbean سکوت خود در مورد این نقش را شکسته و گفته است که دلش برای شخصیت جک اسپارو تنگ نشده است. دپ از سال ۲۰۱۷ در نقش محبوب این فرانچایز بازی نکرده و آخرین بار در پنجمین فیلم این مجموعه با نام Salazar’s Revenge ظاهر شده است. اگر چه این فیلم در گیشه نسبتاً موفق بوده و نزدیک به ۸۰۰ میلیون دلار فروش داشت، شایعاتی در مورد اینکه دپ نمی توانسته دیالوگ هایش را حفظ کند وجود داشت. از آن زمان که برخی از گزارش ها مدعی شدند کمپانی دیزنی می خواهد در آرامش و بی خبری جانی دپ را از این نقش کنار بگذارد.

جانی دپ بازیگر نقش جک اسپارو در Pirates of the Caribbean سکوت خود در مورد این نقش را شکسته و گفته دلش برای شخصیت جک اسپارو تنگ نشده است.

در بحبوحه تمام این ماجراها، طرفداران سرسخت جانی دپ در پلتفرم های اجتماعی مختلف حمایت خود را از این بازیگر آمریکایی اعلام کرده و کمپینی علیه امبر هرد نیز راه اندازی کردند تا کمپانی برادران وارنر را وادار سازند این بازیگر زن را از فهرست بازیگران دنباله Aquaman حذف نماید. علاوه بر این، هزاران نفر از طرفداران جانی دپ  طومار اینترنتی تهیه کردند تا از استودیو سازنده بخواهند کار درست را انجام داده و بار دیگر جانی دپ را در سری جدید فیلم های Pirates of the Caribbean به کار گیرد، طوماری که با هزاران امضا ادامه دارد.

جانی دپ بازیگر نقش جک اسپارو در Pirates of the Caribbean سکوت خود در مورد این نقش را شکسته و گفته دلش برای شخصیت جک اسپارو تنگ نشده است.

شایعات مربوط به اخراج جانی دپ از نقش جک اسپارو پس از آن رخ داد که دادگاه بسیار جنجالی او و همسر سابقش، امبر هرد و روزنامه بریتانیایی سان خبرساز شد. این دعوای حقوقی بر سر این بود که روزنامه سان جانی دپ را «همسرآزار» خطاب قرار داده و مدعی شده بود این بازیگر مشهور چندین بار همسرش را کتک زده است. رأی نهایی این دادگاه به ضرر دپ صادر شده و اجازه درخواست دادرسی مجدد نیز به وی داده نشد. در این دوران هیچ صحبتی از جانب خود جانی دپ و دیزنی در مورد نقش جانی دپ نشده بود اما انتظار می رفت که در صورت ادامه یافتن فرانچایز Pirates of the Caribbean، دپ نقشی در آن نخواهد داشت.

با این وجود، دپ علناً اعلام  کرده بود که کمپانی برادران وارنر از وی خواسته داوطلبانه از ادامه بازی در نقش گریندلوالد در فرانچایز Fantastic Beasts کناره گیری کند. شایعات مربوط به نقش دپ در Pirates of the Caribbean همچنان ادامه دارد اما این بازیگر سرشناس اکنون برای اولین بار در مورد بازی خود در نقش جک اسپارو گفته است. در جریان تبلیغات فیلم جدید دپ با نام Minamata از او پرسیده شد که آیا دلش برای بازی در نقش آن دزد دریایی بامزه تنگ شده یا خیر و او پاسخ می دهد: «نه دلم برایش تنگ نشده است. زیرا هر روز این نقش را دارم. همیشه آن را با خودم حمل می کنم. در چمدانم با کاپیتان جک سفر می کنم. من به جک اسپارو تعلق دارم و او به من وفادار است».

جانی دپ بازیگر نقش جک اسپارو در Pirates of the Caribbean سکوت خود در مورد این نقش را شکسته و گفته دلش برای شخصیت جک اسپارو تنگ نشده است.

دپ در فیلم جدیدش نقش یک عکاس به نام دبلیو یوجین اسمیت را بازی می کند که شخصیتی واقعی بوده و بررسی مسمومیت شهروندان شهر میناماتا در ژاپن با فلز جیوه را بر عهده داشت. وقتی از دپ پرسیده شد آیا به نقش جک اسپارو باز می گردد یا خیر، پاسخ این بازیگر کمی مبهم بود و او سعی کرد از دادن پاسخی شفاف طفره برود. تا زمانی که او یا دیزنی به طور مستقیم به این موضوع بپردازند، طرفداران همچنان در بی خبری و ابهام خواهند بود که آیا وی واقعاً از این نقش کنار گذاشته شده است یا خیر. با تمام این شرایط، بازگشت دپ به نقش جک اسپارو بسیار سخت به نظر می رسد زیرا سری اسپین آف این فرانچایز بدون حضور جانی دپ در حال پیش رفتن است.

جانی دپ بازیگر نقش جک اسپارو در Pirates of the Caribbean سکوت خود در مورد این نقش را شکسته و گفته دلش برای شخصیت جک اسپارو تنگ نشده است.

سال گذشته بود که اعلام شد مارگو رابی در اسپین آف آینده Pirates of the Caribbean در نقش رهبر شجاع جدید دزدان دریایی ایفای نقش خواهد کرد. در مصاحبه ای، این بازیگر فاش کرده است که او بازی در فیلمی را پذیرفته که دوست و همکارش کریستینا هادسون نویسندگی فیلمنامه آن را بر عهده خواهد داشت. هادسون نویسنده سناریو فیلم های Birds of Prey, Bumblebee و فیلم جدید  Flash در دنیای دی سی کامیکس است. دانیل ریشتمن از چهره های سرشناس هالیوود اما مدعی شده است که دپ در اسپین آف این فیلم به مارگو رابی خواهد پیوست.

با این وجود وی گفته که این حضور بسیار کوتاه بوده و تنها نقش دادن مشعل این فرانچایز به دست مارگو رابی را دارد. بعد از ۵ فیلم و بیش از ۱ میلیارد دلار فروش در باکس آفیس، مایه تاسف است که شخصیت جک اسپارو حذف شده یا در داستان کشته شود و بازگشت او در نقشی هر چند کوتاه می تواند محتمل باشد. جدای از آن، امکان دارد این دو فرانچایز همزمان با هم ادامه پیدا کنند که در این صورت شانس بازگشت دپ در نقش جک اسپارو بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: ۷ دلیل جالب برای اینکه جانی دپ یک ستاره واقعی و بی بدیل در هالیوود است

منبع: express
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۴۵ نظر

ورود

  • سعید اردیبهشت ۳, ۱۴۰۰

    فمینیستهایی که از جنبشهای افراطی ای مثل metoo حمایت می کنند تحویل بگیرند. این هم نتیجه حمایت چشم بسته از کسانی که ادعای قربانی بودن می کنند (امثال امبر هرد). همین حمایتها باعث شد که دیزنی قبل از برگزاری هرگونه دادگاهی جانی دپ رو از نقشهاش کنار بگذاره. حتی خود دادگاه انگلیس هم تحت تاثیر این حمایتها بود. واقعا چرا باید به خاطر ادعاهای یک عده قربانی نما از هنرنمایی امثال جانی دپ یا کوین اسپیسی محروم بشیم؟ اگر واقعا جرمی اتفاق افتاده باید دادگاهی بدور از هیاهو و فشار گروههای رادیکال برگزار بشه تا اتهام اثبات بشه وگرنه حرف باد هواست.

    • غزل اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰

      جنبش me too واقعا از نظرتون جنبش افراطی ای بود؟؟؟! کی گفته فقط به دختر ها تجاوز میشه ، امیدوارم شما قربانی باشید تا اونموقع هم ببینیم که این جنبش افراطیه یا نه.
      دیزنی روز بعد از اعلام نتایج دادگاه به نفع امبرهرد جای دپ رو از فیلم ها کنار گزاشت ، نه قبلش.
      دادگاه ها بر اساس شواهد و مدارکی که وجود داره تصمیم میگیرن که رای رو به کی بدن و کی رو قربانی و کی رو مجرم اعلام کنن ، شما که دارین از جانی دپ دفاع میکنین دارین از روز فضای مجازی تصمیم میگیرین ، طبیعیه که هر کدوم از این دو نفر بخوان از طریق رسانه برای خودشون طرفدار جمع کنند و رای جمع کردن این طرفداری حرف هایی رو به راست یا به دروغ بزنن ، ولی شما نمیتونین از روی این حرف هایی که توی فضای مجازی زده میشه قضاوت کنید و بگید که کی ادعای قربانی بودن میکنه و کی واقعن قربانیه. چون فضای مجازی یه محیط محدوده که شما نمیتونین تمام زندگی اون نفر رو ببینید و فقط اون قسمتی به شما نمایش داده میشه که اون نفر خودش بخواد.
      پس اگه فقط یه ذره فکر کنید متوجه میشید که دادگاه بهتر از شما میتونسته تصمیم بگیره و قربانی رو مشخص کنه ، بیاین یاد بگیریم که قربانی نکوهی رو کنار بزاریم و قبول کنیم که شخصی که مورد ظلم گرفته مقصر اتفاقی که براش افتاده نیست.

      • سعید اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰

        از آرزوی تجاوز حامیانش برای منتقدین مشخصه که اصلا افراطی نیست! احمقانه تر از این حرف که چون یکی ادعا میکنه قربانیه باید چشم بسته حرفش رو پذیرفت و متهم رو از هستی ساقط کرد وجود نداره. چه یک نفر و چه ده نفر ادعا کنند تا وقتی اثبات نشده هیچ ارزشی نداره. فعلا هم که خیلیها دارن سوء استفاده می کنند از این شرایط و به هرکی دلشون بخواد اتهام میزنند. رسانه های فمینیستی هم اینقدر آتش رو شعله ور می کنند که اکثر موارد متهم ترجیح میده با دادن پول به فرد مدعی یا کناره گیری از فعالیتهای عمومی زودتر قضیه رو ساکت کنه تا کمتر از این رسانه ها آسیب ببینه. خیلی از اوقات اصلا شکایت رسمی و هیچ سند و مدرکی وجود نداره که حتی دادگاهی برگزار بشه.
        در مورد قضیه جانی دپ هم دیزنی که چندین ساله تز فمینیستی داره چه توی محصولاتش و چه سیاستهاش همون روزهای اولی که امبر هرد ادعاهای بی اساسش رو مطرح کرد اعلام کرد جانی دپ رو از پروژه هاش کنار میگذاره هنوز حتی دادگاهی هم وجود نداشت. اون که بعد از دادگاه اعلام کرد وارنر بود نه دیزنی. بعلاوه همونطور که یکی از دوستان پایینتر گفته دادگاه روزنامه سان مستقیما ربطی به بررسی ادعای هرد نداشت و مربوط به شکایت جانی دپ از این روزنامه بود. هرچند نتیجه این دادگاه هم مشخصه که چقدر بیطرفانه است.
        شما هم بهتره شعار ندی و به دیگران برچسب نزنی. کسی نگفته قربانی نکوهی بشه ولی دلیلی نداره هرکی ادعای قربانی بودن کرد حرفش رو بدون دلیل و مدرک باور کنیم. این با حقوق اساسی شهروندی که یک فرد بیگناهه تا وقتی جرمش در دادگاه به اثبات برسه کاملا در تضاده.

      • Willywonka اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰

        راجع به چیزی که نمیدونین نظر ندین غزل خانم.شما حتی نمیدونید که دادگاه به نفع روزنامه ی یان رای داده نه امبر! دیزنی قبل صادر رای دادگاه جانی رو بیرون کرده این رو هم نمیدونید؟! لطفا اطلاعاتتون رو زیاد کنین.من خودم یه دختر هستم ولی دلیل نمیشه تو هر مواقعی از زن ها دفاع کنم

        • Willywonka اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰

          اصلاح میکنم روزنامه ی سان*. در مطالب پایینم فکر میکنم سر این قضیه رو قشنگ باز کرده باشم لطفا نگاه بندازین. و شمایی که اینقدر رای دادگاه براتون مهمه بدونید ستل ۲۰۱۶ امبر هرد از جانی باخت. این دادگاه بین سان و جانی بود ربطی به امبر نداشت .چقدر زیاد شدت ادمای از همه جا بی خبر و اظهار کننده

      • Willywonka اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰

        بلهههه دادگاهی
        دادگاهی که از روزنامه ی سان شکایت شده
        سان تو انگلیس
        قاضی انگلیسی
        پسر قاضی کارمند روزنامه ی سان
        روپرت مرداک چاپ کننده ی اون مطلب مدیر پسر قاضی
        دوست خود قاضی
        جنیفر رابینسون وکیل امبر دوست قاضی
        اقای قاضی قبل دادگاه در رستوران کنار امبر
        همسر قاضی تشکیل دهنده ی سخن رانی برای امبر هرد یکسال قبل تشکیل دادگاه
        جنیفر رابینسون و همسر قاضی چاپ کننده ی کتاب مشترک
        جانی تنها

        چه دادگاهی بود مر از عدالت. اصلا عدالت داخلش موج میزنه

      • Bbbbmmmm اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰

        این شمایین که دارین از روی احساسات تصمیم میگیرین. یه سوال میپرسم جواب رو بدید .حرف حسابتون چیه؟؟
        حرفتون اینه که چون دادگاه به نفع روزنامه ی سات رای داده پس امبر راست میگه؟
        اونم با این همه تقلبات
        روزنامه ی سان به هرکی میخواد تهمت میزنه ولی هر دفعه هرکی ازش شکایت کرده باخته
        چرا؟
        چون اونا تهمت زدنا ی روزنامه ی سان رو مجاز میدونن

        شمایی که اینقددررررررر رای دادگاه براتون مهمه
        خواب سال ۲۰۱۶ دادگاهی بین جانی و امبر بود و جانی برنده شد
        این یکی دادگاه که منصفانه نبود بین سان و جانی بود
        بعدشم قاضی مجبوره برای بستن دهن مردمایی از همه جا بیخبر مثل شما چند چیز رو الکی بگه اثبات کرد
        قاضی به امبر رای نداد
        به سان رای داد
        چون به نظرش نوشتن این مطالب مجازن
        و این روزنامه یک قرنه که داره همین کارو میکنه

        شاهزاده هری با مدارک قانع کننده باخت از روزنامه ی سان

      • ZzZz اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰

        غزل خانمممم!!!!!!
        دیزنی قبل از صادر رای دادگاه جانی رو بیرون کرد.
        ندونسته حرف نزن
        ترجیح میدم کی از مطالبی طولانی که اون پایین نوشته شده و نام کاربریش هست ولی ونکا willywonka رو بخونید که شاید بفهمین ما چرا از جانی حمایت میکنیم.
        هرچند ادمی که خودش رو به خواب زده رو نمیشه بیدار کرد

      • مائده اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰

        جانی چهل ساله که در این عرصه فعالیت داره و همیشه همه ازش راضی بودن.
        امبر از وقتی ظهور کرد به سینما با برچسب همسر ازاری اومد
        منظورم جانی نیست. تاسیا ون ری. که امبر جلوی عموم اون رو به باد کتک گرفت . و قرار بود یکسال به زندان بره . ولی چون تو فرودگاه بود و تو کشور خودش نبود به جاش ازش امضا گرفتن که اگه تا دو سال کسی رو مورد ضرب شتم قرار بده باید بره زندان . که خیلی زیبااا هم دیدیم به امضا و قولش وفا کرد فقط نزدیک بود کی رو بکشه به علاوه درجه ی دروغ هاشم رفت بالا 🙂
        امبر یکی از طرفدارای خودشو به خاطر اینکه گفته
        بود از کلاه گیسش تو فیلم اکوامن خوشش نمیاد بلاک کرد! اونم بعد از اون همه قربون صدقه ای که طرفدارش بهش داد!
        چند روز پیشم که داشت با طرفدارای جانی دعوا میگرفت.
        چرا باید از ادمی نفرت انگیز مثل امبر هرد دفاع کنم؟
        ما ازش دفاع میکنیم چون میدونیم ماجرا چیه

        این دادگاه هم دادگاه خصوصی نبود
        و تمام مطالبش در اختیار عموم قرار گرفته
        که اگه به منبع معتبر مراجعه کنین میفهمین.
        که خودم پیشنهاد میدم انگلیسی سرچ کنین

        • مائده اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰

          منظورم از اینکه ازش دفاع میکنیم (جانی دپ) بود

      • Sasha اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰

        آهو خانم( غزل) با توجه به ادعاتون یا همون اسم مستعارتون ( کمیته ی حمایتی امبر) که دم از قضاوت عادلانه و دادرسی میزنید، هر اتفاق، شکایت یا اظهارنظری که از جانب وکلا و همچنین حکم نهایی که توی دادگاه تصویب میشه، بلافاصله توسط رسانه ای تحت کنترل توزیع میشه، بنابراین مابقی ما با توجه به شواهدی که تو دادگاه مطرح شده، اظهارنظر و دنبال میکنیم( این در رابطه با نصیحتی که جهت احتیاط در برابر گفته ها و خرافات رسانه ها کردید) و در ادامه اینو مطمعن باشید برخلاف شما که علاوه بر نداشتن اطلاعات معتبر یه سری خرافه رو با ذوق باور کردید، از منابع و سایت های معتبر برداشت میکنیم، در نتیجه کیلویی هر حرفی رو به کرسی نمینشونیم.
        علاوه بر این ، واضحه که شما راجع به بی گناهی امبر خیلی مطمعنید، که احتمالا از طریق ارتباط با درو همسایه بیگناهیش بهتون اثبات شده چون جنابعالی که رسانه ها رو باور ندارید پس سر نمیزنید. خواهشا یه سری به دنیای مجازی و صفحات اجتماعی و حمایتی بزنید، اینجوری که من میبینم گوشیتون تا چند ساله دیگه به خاطر قضیه ی جانی و امبر دست نخورده می مونه. حیفه ادمه پیگیر، منصف و با احتیاطی مثل شما از جنبش های جامعه عقب بمونه.
        منتظر افراطی بودن و نبودن جنبش ها از جانب شما هستیم.
        با سپااااااااس.

      • آرکا خرداد ۲۴, ۱۴۰۰

        کی گفته این دادگاه دادگاهی هستش که نشون می ده جانی گناهکاره یا امبر خیر ابداااا اون دادگاه سال بعد اجرا می شه و شما که حتی نمی دونید این دادگاه که بر علیه جانی رای داد مربوط به چیه لطفا مواظب حرف زدنتون باشید????? این دادگاه دادگاهی هست که جانی دپ از روزنامه ای که گفته زن آزاره شکایت کرد و قاضی که از قضا با امبر هرد هم رابطه داشت بر علیه جانی رای صادر کرد? و دادگاه اصلی که نشون می ده کی بی گناهه و کی گناهکار سال بعد اجرا می شه. و این رو هم بگم شما اول برید تمامی مدارکی که در دادگاه داده شده رو چک کنید خودتون می فهمید جانی مقصره یا عنبر

  • ali اردیبهشت ۳, ۱۴۰۰

    به هیچ وجه نمیتونم کسی جز اون رو تو نقش جک اسپارو نه ببینم نه تصور کنم خداکنه که برگرده ولی نه برای یه نقش کوتاه

  • پویان اردیبهشت ۳, ۱۴۰۰

    فکرش کن دزدان دریایی کارائیب بدون جانی دپ اصلا نگا کردن داره عععع

  • Willywonka اردیبهشت ۳, ۱۴۰۰

    این دادگاه که دادگاهی بین روزنامه ی سان و جانی بود

    روزنامه ی سان روزنامه ی زرده و اونا مجاز میدونن که این روزنامه همیچین اطلاعاتی رو چاپ کنه و اصلا اشکالی نداره
    تا به حالم هر سلبیریتی ازش شکایت کرده اونم ما مدارک قانع کننده ازش باخته
    این رونامه به افراد زیادی تهمت زده و باعث خراب کردن زندگشیون شده.

    باخت جانی در این دادگاه به این معنا نبود که امبر جانی رو نزده و با اون بد نبوده و بهش خیانت نکرده یا اینکه جانی همسر ازار بوده
    همونطور که گفتم جانی از روزنامه ی سان شکایت کرد
    و قاضی مجاز دونست که روزنامه ها همچین مطلبی بینویسن
    بعدشم برای بستن دهن مردم
    چند تا از چیزایی که رونامه نوشته بود رو اثبات کرد
    (که اگه سری به اون اثباتای قاضی بزنین و مطالب رو بخونین به عقل قاضی شک میکنین)
    مثلا تو یکی از اونا این بود که:
    امبر گفته بود من یه بار عکس تاسیا ون ری (همسر سابق امبر)
    رو گذاشتم بالای تخت جانی و جانی من رو زد
    جانی هم گفت من فقط بهش گفتم اون عکس رو ور دار و اون به صورت تهاجمی جوابم رو داد و این باعث دعوا شد ولی هیچ وقت برخورد فیزیکی نداشتم

    قاضی هم تشخیص داده چون معمولا مرد ها تو این چیزا حساسن پس جانی به احتمال زیاد امبر رو زده !!!
    کلا دوازده تا از این چیزای الکی بود که من وقتی اونا رو خوندم شاخ در اوردم
    واسه بعضیا متاسفم که فکر کردن باخت جانی به این معنا بوده که امبر انگشتش رو قطع نکرده
    باختش فقط و فقط و فقط به این معنا بوده که روزنامه حق انتشار این مطالبو داره

    حالا یه چیز عجیب دیگه که راجع به انگشتش خوندم این بود که
    امبر گفت به سمت من بطری پرت کرد و انگشتش گیر کرد اونجوری شد
    بعد دکتر اومد گفت انگشت جانی بریده نشده
    به غیر از این که پوستش کنده شده استخونشم شکسته
    و فرضیه ی امبر کاملا غلطه
    و فرضیه ی جانی درسته
    بعد جلسه ی بعدی دادگاه امبر گفت تلفنو خورد کرد تو دیوار انگشتش اینجوری شد
    بهش گفتن تو که سری قبل یه چیز دیگه گفتی گفت من اصلا متوجه نشدم که انگشتش قطع شده من نمیدو ستم به خاطر همین من نمیدونم چی شده و ……
    و از همه زیبا تر امبر خودش تو ضبط اعتراف کرده انگشتشو بریده
    از ماجرای مدفوع که مشخص شد مدفوع انسانی
    و فراموش کردن متن تو دادگاه که نشون دهنده ی حفظ کردن مطالبه و شهادت دادن دوستاش
    بر ضد امبر و فیلمی که از زدن خواهرش منتشر شد و خواهر خودشو کبود کرده بود و خیانت و ضبط صدای لو رفته ی خودش و فیلم فیکی که از جانی درست کرده بود و پولی هم که گفته بود دو سال پیش به افراد نیاز مند و خیریه ها دادم ولی نداده بود و پیام های رد و بدل شده بین مامان و بابای جانی که طرف جانی دپ رو گرفتن و یه تهیه کننده ی هالیوود که دوست امبر بود و گفت امبر زندگی من رو تو روزنامه چاپ کرده و همیشه در مورد همسر سابقم ازم سوال میپرسید و مدیر برنامش که گفت همیشه منو ازار روحی میداد و پلیسا که بر علیه امبر رای دادن و متخصصا حرفاشو رد کردن و حضورش تو برنامه ی جیمی کوردن بدون کبودی و عوامل پشت صحنه و کسی که ارایشش کرد بر علیه امبر رای دادن بگذریم

    کی میخواد جواب این موضوع رو که پسر قاضی تو روزنامه ی سان کار میکرد
    و روپرت مرداک همونی که اونو چاپ کرده مدیر پسر قاضیه رو بده

    یادتونه که وکیلا ی امبر سه هفته قبل تشکیل دادگاه گفتن به خاطر کرونا پروندشو دادیم به یه موکل دیگه
    این یه دروغ ساختگی بود
    جنیفر رابینسون وکیل جدید امبر دوست صمیمی قاضی و همسر قاضی بود و حتی کتابم با هم نوشتن
    زن قاضی هم که قبل تشکیل دادگاه برای امبر تو جلسات مختلف سخن رانی برگزار میکرد
    قاضی هم که قبل دادگاه با امبر رستوران تشریف داشتن

    ماشالله اینقدر ارتباطاشون زیاد بود اصلا نیازی یه جنبش می تو و فمینستا نداشت.

    دادگاه سال ۲۰۱۶ هم که جانی از امبر برد و اونا امبر رو روانی و فردی علاقه به خود نمایی دونستن

    این دادگاه که عادلانه نبود و همون طور که گفتم برای اثبات خشونت جانی یا امبر نبوده

    یه دادگاه دیگه هم بین امبر و جانی تو ویریجینا هست
    که خدا کنه کمی عدالت رو برقرار کنن

    اونم ایلان ماسک پولدار ترین فرد جهان وسط دادگاه
    یا اینکه امبر میخواد دادگاه بعدی رو بکشونه کالیفرینیا
    چون که کالیفرینیا قانونش اینه که اگه یه زن راجع به مرد گفت مرد حق شکایت نداره
    با این وضع معلوم نیست دادگاه ویریجینیا چه قانونی داره :/

    گاهی وقتا یه فرد کار اشتباهی انجام نمیده ولی قانونی که باهاش میخوان اونو مورد بررسی قرار بدن قانون اشتباهیه متاسفانه

    (اینم یادم رفت بگم که جرم و فساد و همچینین رای های اشتباه تو پرونده ی اندرو نیکول قاضی پرونده پیدا شده)

    • Willywonka اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰

      یه چیزی رو اشتباه نوشتم پیام های رد و بدل شده بین جانی و مادر و پدر امبر هرد که طرف جانی رو گرفتن و خودشون قبول کردن که دخترشون چه ادمیه.

  • Mary اردیبهشت ۳, ۱۴۰۰

    طبق مدارکی که از جانب وکلا و شواهد دادگاه تهیه و گرد آوری شده، دلیل بیشترین خطاها و اتهامات از سوی امبر بر میگرده به پارتی بازی هایی که از سال ۲۰۱۵ توسط امبر با وکلا، قاضی و سران دادگاه از سر گرفته شده و خدا میدونه در ازای چه چیز یا چه کاری با امبر همکاری میکنن. همه ی ما با این واقعیت طرفیم که امبر به خاطر نفوذ و تحریک در مردای دور و برش سره خیلیا رو شیره مالیده و در پشت پرده آدمهای زیادی رو با منافع مادیش جذب کرده این به این معناست اگرچه مسلمه که امبر فردی زرنگ و حیله گره ولی در عین حال بی احتیاطی اون تو نقشه کشیدن واس اموال جانی روزی به زیانش تموم میشه، چرا که از سوابقش قبل از ازدواج با جانی هم مشخصه دستش تو کارای غیرقانونی بوده و منجر شده که خیلیایه دیگه رو از برملا کردن کردن واقعیت مهار کنه.
    شرکت های دیزنی، برادران وارنر و ادماشم تنها هدفشون اینه که اظهاراتشون علیه جانی رو به مردم از همه جا بی خبر قالب کنن و تا حدودی موفق به این کار شدن چون از طرف رسانه های دیگه جانی به همسرازاری ملقب شده و این در کمال تاسف به شکست جانی در دادگاه های ابتدایی منجر شده.
    به اضافه طبق آمارها دیزنی با همکاری بازیگر مفتخر سینما،جانی دپ با بازی در فیلم دزدان دریایی کارائیب به اوج دوران خودش رسید و در حال حاضر نبود جانی در این نقش مطمعنا تحول عظیمی در جامعه ی سینما به وجود میاره که برخورد های منفوری از طرف طرفداران این فیلم خواهد شد. دیزنی پشت جانی رو خالی کرد هیچ، بلکه هزاران تهمت و افترا هم بهش چسبوند.
    از قوانین و مصوبات دادگاه هم که لازم میدونم اظهارنظر نشه چون ما رو با شعاره( خواهان عدالتیم) مبهوت کردن.
    و در آخر ناگفته نمونه که هواداران جانی بی شک مصمم تر از گذشته جانی رو تشویق به حق طلبی میکنن، کاری که عمومی از کسایی که ادعای داوری و قضاوت منصفانه میکردن، نکردن.

  • ???? اردیبهشت ۳, ۱۴۰۰

    این دادگاه که دادگاهی بین روزنامه ی سان و جانی بود

    روزنامه ی سان روزنامه ی زرده و اونا مجاز میدونن که این روزنامه همیچین اطلاعاتی رو چاپ کنه و اصلا اشکالی نداره
    تا به حالم هر سلبیریتی ازش شکایت کرده اونم ما مدارک قانع کننده ازش باخته
    این رونامه به افراد زیادی تهمت زده و باعث خراب کردن زندگشیون شده.

    باخت جانی در این دادگاه به این معنا نبود که امبر جانی رو نزده و با اون بد نبوده و بهش خیانت نکرده یا اینکه جانی همسر ازار بوده
    همونطور که گفتم جانی از روزنامه ی سان شکایت کرد
    و قاضی مجاز دونست که روزنامه ها همچین مطلبی بینویسن
    بعدشم برای بستن دهن مردم
    چند تا از چیزایی که رونامه نوشته بود رو اثبات کرد
    (که اگه سری به اون اثباتای قاضی بزنین و مطالب رو بخونین به عقل قاضی شک میکنین)
    مثلا تو یکی از اونا این بود که:
    امبر گفته بود من یه بار عکس تاسیا ون ری (همسر سابق امبر)
    رو گذاشتم بالای تخت جانی و جانی من رو زد
    جانی هم گفت من فقط بهش گفتم اون عکس رو ور دار و اون به صورت تهاجمی جوابم رو داد و این باعث دعوا شد ولی هیچ وقت برخورد فیزیکی نداشتم

    قاضی هم تشخیص داده چون معمولا مرد ها تو این چیزا حساسن پس جانی به احتمال زیاد امبر رو زده !!!
    کلا دوازده تا از این چیزای الکی بود که من وقتی اونا رو خوندم شاخ در اوردم
    واسه بعضیا متاسفم که فکر کردن باخت جانی به این معنا بوده که امبر انگشتش رو قطع نکرده
    باختش فقط و فقط و فقط به این معنا بوده که روزنامه حق انتشار این مطالبو داره

    حالا یه چیز عجیب دیگه که راجع به انگشتش خوندم این بود که
    امبر گفت به سمت من بطری پرت کرد و انگشتش گیر کرد اونجوری شد
    بعد دکتر اومد گفت انگشت جانی بریده نشده
    به غیر از این که پوستش کنده شده استخونشم شکسته
    و فرضیه ی امبر کاملا غلطه
    و فرضیه ی جانی درسته
    بعد جلسه ی بعدی دادگاه امبر گفت تلفنو خورد کرد تو دیوار انگشتش اینجوری شد
    بهش گفتن تو که سری قبل یه چیز دیگه گفتی گفت من اصلا متوجه نشدم که انگشتش قطع شده من نمیدو ستم به خاطر همین من نمیدونم چی شده و ……
    و از همه زیبا تر امبر خودش تو ضبط اعتراف کرده انگشتشو بریده
    از ماجرای مدفوع که مشخص شد مدفوع انسانی
    و فراموش کردن متن تو دادگاه که نشون دهنده ی حفظ کردن مطالبه و شهادت دادن دوستاش
    بر ضد امبر و فیلمی که از زدن خواهرش منتشر شد و خواهر خودشو کبود کرده بود و خیانت و ضبط صدای لو رفته ی خودش و فیلم فیکی که از جانی درست کرده بود و پولی هم که گفته بود دو سال پیش به افراد نیاز مند و خیریه ها دادم ولی نداده بود و پیام های رد و بدل شده بین مامان و بابای جانی که طرف جانی دپ رو گرفتن و یه تهیه کننده ی هالیوود که دوست امبر بود و گفت امبر زندگی من رو تو روزنامه چاپ کرده و همیشه در مورد همسر سابقم ازم سوال میپرسید و مدیر برنامش که گفت همیشه منو ازار روحی میداد و پلیسا که بر علیه امبر رای دادن و متخصصا حرفاشو رد کردن و حضورش تو برنامه ی جیمی کوردن بدون کبودی و عوامل پشت صحنه و کسی که ارایشش کرد بر علیه امبر رای دادن بگذریم

    کی میخواد جواب این موضوع رو که پسر قاضی تو روزنامه ی سان کار میکرد
    و روپرت مرداک همونی که اونو چاپ کرده مدیر پسر قاضیه رو بده

    یادتونه که وکیلا ی امبر سه هفته قبل تشکیل دادگاه گفتن به خاطر کرونا پروندشو دادیم به یه موکل دیگه
    این یه دروغ ساختگی بود
    جنیفر رابینسون وکیل جدید امبر دوست صمیمی قاضی و همسر قاضی بود و حتی کتابم با هم نوشتن
    زن قاضی هم که قبل تشکیل دادگاه برای امبر تو جلسات مختلف سخن رانی برگزار میکرد
    قاضی هم که قبل دادگاه با امبر رستوران تشریف داشتن

    ماشالله اینقدر ارتباطاشون زیاد بود اصلا نیازی یه جنبش می تو و فمینستا نداشت.

    دادگاه سال ۲۰۱۶ هم که جانی از امبر برد و اونا امبر رو روانی و فردی علاقه به خود نمایی دونستن

    این دادگاه که عادلانه نبود و همون طور که گفتم برای اثبات خشونت جانی یا امبر نبوده

    یه دادگاه دیگه هم بین امبر و جانی تو ویریجینا هست
    که خدا کنه کمی عدالت رو برقرار کنن

    اونم ایلان ماسک پولدار ترین فرد جهان وسط دادگاه
    یا اینکه امبر میخواد دادگاه بعدی رو بکشونه کالیفرینیا
    چون که کالیفرینیا قانونش اینه که اگه یه زن راجع به مرد گفت مرد حق شکایت نداره
    با این وضع معلوم نیست دادگاه ویریجینیا چه قانونی داره :/

    گاهی وقتا یه فرد کار اشتباهی انجام نمیده ولی قانونی که باهاش میخوان اونو مورد بررسی قرار بدن قانون اشتباهیه متاسفانه

    (اینم یادم رفت بگم که جرم و فساد و همچینین رای های اشتباه تو پرونده ی اندرو نیکول قاضی پرونده پیدا شده) و خیلیییی چیزایی دیگه…….

  • منیر اردیبهشت ۳, ۱۴۰۰

    جانی عشقه

  • ابوالفضل اردیبهشت ۳, ۱۴۰۰

    من که حتا نمیتونم نبود جک رو تصور کنم . لطفا بزارین جان دپ نقش جک اسپارو رو بازی کنه لطفا. ازتون خواهش میکنم اتماستون میکنم
    اگه بزارین بمونه ممنون میشم

  • الی اردیبهشت ۳, ۱۴۰۰

    من عاااااشق جانی دپم کاش میشد امبر هرد رو از فیلمش بیرون کنن و جانی رو به فیلم برگردونن و حق به حقدار برسه ولی متاسفانه سینمای هالیوود یه بازیگر دوست داشتنی که طرفداران جهانی داره رو به خاطر مشکلات شخصی از فیلمش بیرون میکنه… واقعا که…

  • پانیذ اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰

    شرط می‌بندم که اگه این قسمت دزدان دریایی کارائیب رو بدون جانی دپ بسازند توی سینما اصلا فروش نمیکنه امیدوارم که جانی دپ رو دوباره به نقش برگرده

  • آنتی رضا ستوده اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰

    جانی فقط سینز.مابقی رو بریز دور…

  • یگانه اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰

    من دوست ندارم دزدان دریایی کارائیب رو بدون حضور نقش اصلی فیلم که جک اسپارو باشه ببینم اخه اینجوری مسخرس اصلا باید اسم فیلمش جک اسپارو میشد اصلا فیلمش درباره این کاراکتره

  • hadi اردیبهشت ۵, ۱۴۰۰

    عجب. چه ادم های بیکار و شکم سیری پیدا میشن. میان اینجا ساعت ها وقت و پول و انرژی هدر میدن که پشتیبانی یا ضد کسایی حرف بزنن که اونها رو از نزدیک نمیشناسن یا حتی چند ساعت باهاش زندگی نکردن. واقعا شاید کسی رو که برای خودتون ازش بت ساختین ، اگه در زندگی واقعی ش بودین شاید به شخمش هم شما رو نمی گرفت . پس انقد واسه جانی و امبر گلوتونو جر ندین

    • Mm اردیبهشت ۵, ۱۴۰۰

      شما بیکار تر و شکم سیر تر هستین که !
      ما دفاع میکنیم چون ممکنه همچین ماجرا هایی در اینده ای نه چندان دور برامون اتفاق بیفته و هیچکی پشتمون رو نگیره و هر کس تو فکر خودش باشه بگه به ما چه
      در ضمن شما از کجا میدونید جانی یا امبر رو از نزدیک ندیدیم؟
      چون تو ایران هستیم این ربطی نداره که اونا رو ندیدیم

      ولی از نوع صحبت کردنتون مشخصه خیلی دیگه بیکارین و رو مغزتون فشار اومده!
      چون برای ماجرایی که اصلا براتون مهم نیست وقت گذاشین پیام ها رو خوندید بعد اومدین اضهار نظر هم میکنید
      خیلی خنده داره
      خودتون وقتتون رو برای نوشتن پیام هدر دادین بعد به ما میگین!
      اول خودتون رو اصلاح کنید لطفا بعد دیگران رو نصیحت کنین!
      اینقدر هم تو سایت هایی که موضوعش براتون مهم نیست نچرخین و نظر ها رو نخونید ادم بیکار!

      • m اردیبهشت ۵, ۱۴۰۰

        انقد سایت های زرد و اخبار بی ارزش ومبتذل رو خوندی و دنبال کردی که جواب هات هم بی ارزش و مبتذله.

      • hadi اردیبهشت ۵, ۱۴۰۰

        والا انقد بیکار نیستم که وقت بذارم این خاله زنکیا بخونم. اما هر وقت اینترنت یا اینستا رو باز میکنم میبینم مردم همیشه در صحنه دارن واسه غلط کاری اینا خودشونم پاره میکنن. چخبره بابا. اینا میخوان سرتیتر اخبار باشن. راه پول درآوردنشم بلدن. ذهن مردمو ببازی گرفتن.
        تو میتونی کل زندگیتو صرف این چیزا بکنی ولی هیچ چی بهت اضافه نمیشه. هیچ چیز باارزش و علمی یاد نمیگیری. کلماتت هم داره قشنگ نشون میده که چقدر سطحی فکر میکن. از کوزه همان تراود که در اوست.

        • Mm اردیبهشت ۶, ۱۴۰۰

          خطاب به hadi
          بله از کلمات من معلومه چه سطح فکری دارم یا شما؟
          خوبه کمی به نوشته ی خودتون نگاه بندازین
          که در بند اخر جملتون از چه کلمه ی زشت و مبتذلی استفاده کردین
          من هیچ وقت از این کلمه استفاده نمیکنم .

        • Mm اردیبهشت ۶, ۱۴۰۰

          اینم یادم رفت بگم که اینستا و اینترنت و یوتیوب بستگی به سرچایی که خودتون میکنید داره این نشون میده که خودتونم دنبال این موضوع بودید ??به خاطر همین پیام های مربوط به اینا روی صفحه ی گوشیتون میاد
          میتونین با یه گزینه ی علاقه مند نیستم حذفش کنین مگر اینکه هنوز هم دنبال این مطالبین?

        • Mm اردیبهشت ۶, ۱۴۰۰

          شعرتون هم نیاز به اصلاح داره
          از کوزه همان برون ترواد که در اوست
          لطفا ادبیات رو زیر سوال نبرید کلی برای گفتن این ها زحمت کشیده شده.
          از نوع برخوردتون با ادبیات سطح فکریتون کاملا اشکاره ??

        • Mm اردیبهشت ۶, ۱۴۰۰

          این ضرب المثل هم برای شیخ بهایی گفتم به اطلاعاتتون اضافه شه

        • Nori اردیبهشت ۶, ۱۴۰۰

          اره اره
          اقا هادی شما درست میگید
          جانی دپ کبیر رفته پول داده بیا منو از فیلما بیرون کن عوضش سر تیتر خبرا قرار بده

          امبر هرد شاید اینکارو بکنه چون به اندازه ی جانی معروف نیست و از محبوبیتی برخوردار نیست

          ما هم همینو داریم میگیم
          چرا وقتی کسی که همش جنجال به پا میکنه رو نمیندازن بیرون اونم کسیی که اینقدرر منفوره بین جماعت
          ولی جانی رو که همه دوسش دارن و سعی در خاموش کردن جنجال ها داره رو بیرون میندازن

    • Shervin اردیبهشت ۵, ۱۴۰۰

      پس الان عمه ی منه داره نظر میده گمونم?
      چقدرم با جزئیات استدلال میکنید جناب!!! از روحیه ی نصیحت گرانتون مشخصه چند دوری نظرات رو دوره کردید. خود درگیری کار دستت میده هاااا
      بعدشم، صحیحه ما جانی و امبر و از نزدیک رویت نکردیم و نظر میدیم، پس مسلمه که شما هم یه چند باری با ما قرار ملاقات گذاشتی که درباره ی بیکار بودن یا نبودن و پیامامون اظهارنظر میکنید.
      راستشو بگید، چندبار ما رو از نزدیک دید زدید؟? بیکار بودی مگه؟
      احساس میکنم جنابعالی هم تجربه ی زندگیه امبر هرد و جانی دپ رو با یه شخصه دیگه داشتید، چون بنا به نصیحتاتون فرمودید (اگه به جایه اونا بودین به شخمم نمیگرفتنتون.) طرف کیه که ازش رنجیدی برادر؟
      بگید یه سایت طرفداری واس شما دو تا هم بزنن، قول میدیم حمایتت کنیم البته به شرطی که به شخممون بگیری. خدا رو چه دیدی شاید فردا اخبار درمورد شما باشه و نقل رسانه ها شید و دیگران نظر ندن، اون لحظست که پشتتو خالی از بذر میبینی چون کسی رو نداشتی واست شخم بزنه.

  • Sahar اردیبهشت ۸, ۱۴۰۰

    لیاقت میخواد که جانی تو فیلمشون بازی کنه اصلا دزدان دریایی بدون جانی دپ معنا ندارد و اگه ساخته بشه مطمعنن مثل سابق کسی تماشاش نمیکنه

  • الینا اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۰

    جانی دپ عشقه اگه اون نباشه اصلا فیلم دزدان دریایی مزه نمیده?تروخدا بزارید بیاد تو فیلم اگه اون نباشه این فیلم دیگه مثل قبل طرفدار و خریدار نداره لطفا بزارید جانی دپ برگرده?

  • مرتضی تیر ۱۹, ۱۴۰۰

    سلام من حرفا رو خوندم اما ماجرا خیلی عمیق تر از این حرفاست تو این ماجرا امبر هرد مقسر بوده اما با این که جانی بی گناه بوده اما بر الیهش شده و من در همون روز ها اخبار رو دنبال میکردم اونایی که از انبار دفاع میکنن بدونید که تازه گند کاری های این خانم معلوم شده از رابطه هایی که الان لو رفته و اون موقع ابروی جانی بدبخت رفت خانم انبر هر انقدرها هم عیله سلام نیست عزیزان خوب حالا بهتون بگم که چرا نیست اون دادگاه که باعث ابرو رفتن جانی شد و همچنین اون روزنامه همه چیز رو به نفع امبر جلوه دادن امبر هر اون موقع با خیلی از شخصیت های معروف رابطه داشته که همون تور که گفتم الان معلوم شده یکی از اونا که این روزا خیلی اسمش شنیده میشه ایلان ماسکه یه میلیارد که اون موقع و حتی بعد از تلاش جانی از همسرش به بعد با هم رابطه داشتن که خیلی رابطه درستی هم نبود وقتی داستان لو میره جانی دپ برای آهاده حیثیت از ماسک و امبر هر شکایت میکنه چون اون داستان باعث نابودی زندگیش و آینده کاریش میشه اما به خاطر نفوذ ایلان ماسک و همچنین برای نرفتن ابرو ی هردوشون من شنیدم که رشوه میده و دادگاه رو ختم میکنه و جانی بدبخت هم این وسط قربونی میشه خوب حالا طرفدارای انبر هر خودشون قاضی باشن این ادم بیگناه پایه دار رفت و ابروش هم رفت دیگه نظر هم ندین چون این بدبخت همچیش سر این جریان رفت اگه انن شکل ادمی پیدا میکرد شکل انبر هردو میشد

  • Saman دی ۱۹, ۱۴۰۰

    من طرفدارشم و برام مهم نی ک چ کسایی بر علیه جانی هستن تنها چیزی ک برام مهمه اینکه جانی دپ برگرده ب دوران خودش
    و فیلم دزدان دریایی کارائیب بدون جانی دپ فیلم نیس
    و کسایی ک میگن حق با امبر هد هست اصلا نمیفهمتون
    قاضی خودش رأی رو داده ب روزنامه ی سان خانوم غزل شما لازم نیس احضار نظر کنید وقتی اطلاعات کافی ندارید
    و جانی کاملا بی‌گناه هست ……….

    • آیهان بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

      من اصلانمیدونم جانی کیه و این حرفا الان چند وقت پیش ۵فیلم دزدان دریایی را باهم دیدم الان بک گراند قبلیم رو حذف کردم و دزدان دریایی گذاشتم.
      حالا این امبر دست میاد گستاخی میکنه! ای آمبر دست خشن اگه خوب بودی اسمت انبردست نبود!!!!!

  • آیهان بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

    من اصلانمیدونم جانی کیه و این حرفا الان چند وقت پیش ۵فیلم دزدان دریایی را باهم دیدم الان بک گراند قبلیم رو حذف کردم و دزدان دریایی گذاشتم.
    حالا این امبر دست میاد گستاخی میکنه! ای آمبر دست خشن اگه خوب بودی اسمت انبردست نبود!!!!!

  • یکی خرداد ۴, ۱۴۰۱

    بدون جانی دپ فیلم معنایی نداره همون بهتر نسازن اگه دپ توش نباشه فیلم دیگه اون جذابیت‌های قبلشو نداره اصلا فکر میکنم فیلم خیلی خالی میشه جانی دپ بود که با نقش جک اسپارو و بازی درخشانش تونست لحظات قشنگی برامون بسازه بدون اون فیلم غیر قابل تصوره ???