مارتین اسکورسیزی فیلمبرداری فیلم جدیدش را شروع کرد

مارتین اسکورسیزی فیلمبرداری فیلم جدیدش را شروع کرد

مارتین اسکورسیزی برای فیلمبرداری فیلم بعدیش آماده می‌شود. فیلم بعدی او «قاتلان ماه کامل» نام دارد. کست این فیلم هم انتخاب شده و از بازیگران آن می‌توان به لئوناردو دی‌کاپیرو، رابرت دنیرو، جسی پلمونز، لیلی گلدستون و تنتو کاردینال اشاره کرد. این فیلم به تهیه کنندگی کمپانی اپل و بر اساس کتاب پرفروش دیوید گران با همین نام خواهد بود. گفته می‌شود فیلمبرداری این فیلم از تاریخ ۱۹ آوریل در اوکلاهاما آغاز شده است.

این فیلم در دهه ۱۹۲۰ و ایالت اوکلاهاما جریان داشته و قتل‌های متوالی سرخپوستان بومی اوسیج که توسط نفت به مردمی ثروتمند تبدیل شده بودند را روایت می‌کند. اسکورسیزی در این رابطه می‌گوید: «ما خوشحالیم که بالاخره فیلمبرداری را در اوکلاهاما آغاز کردیم. برای ما اینکه بتوانیم وقایعی که در این منطقه اتفاق افتاده را تعریف کنیم بسیار مهم است.» او ادامه داد: «به تصویر کشیدن این زمان و مردم برای ما اهمیت بسیاری دارد. ما از اپل و دفتر فیلم و موسیقی اوکلاهاما بسیار سپاس‌گزاریم. ما برای کار کردن با کست و گروه محلی خودمان کار می‌کنیم. ما این تاریخ آمریکا که نباید به فراموشی سپرده شود را به تصویر خواهیم کشید.»

دی‌کاپریو در این فیلم نقش ارنست بورخارت را بازی خواهد کرد. بورخارت برادرزاده یک دامدار قدرتمند (با بازی رابرت دنیرو) است. جسی پلمونز نیز پس از بازی در فیلم مرد ایرلندی به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. لیلی گلدستون نیز در نقش همسر ارنست بورخارت به ایفای نقش خواهد پرداخت.

کار نوشتن فیلمنامه این اثر را اریک روث بر عهده گرفته است. اسکورسیزی و دی‌کاپریو هر دو ماه‌های منتهی به تولید را با حضور در منطقه اوسیج و گفتگو با مردم محلی این منطقه گذراندند تا بتوانند فرهنگ و محیط را به درستی در فیلم نشان دهند.

گفته می‌شود اگر به هر دلیلی فیلمبرداری این اثر به تعویق نیفتد اکران آن در سال ۲۰۲۲ میلادی و در تاریخی نامشخص اتفاق خواهد افتاد. این فیلم طبق پیشبینی‌ها ۱۶ هفته درگیر پروسه فیلمبرداری خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

حمله مجدد مسعود فراستی به کیارستمی، اسکورسیزی و کمدی‌های پرفروش

داستان واقعی «ایرلندی»؛ واقعیت روایت مارتین اسکورسیزی از ناپدید شدن «جیمی هوفا»

منبع: indiewire
مطالب مرتبط
دیجیاتو
۷ نظر

ورود

  • سهراب فروردین ۳۱, ۱۴۰۰

    به خدا این اسکورسیزی یه فیلم خوب نداره همه ش چرت و پرت

    • Mr. Saxobeat فروردین ۳۱, ۱۴۰۰

      سلام
      امکانش هست چند تا فیلم خوب رو شما مثال بزنید
      چرا که از دید من چند تا از شاهکارهای سینمایی نظیر شاترایلند،تاکسی درایور،گنگ اف نیویورک و چند تای دیگه جز شاهکارهای معاصر هستند.
      مرد مومن فیلم shutter island جز قویترین فیلم های راز الوده departed جز بهترینهای جنایی هست.خیلی از فیلم ها رو دارن از نبوغ اسکورسیزی الهام گیری میکنن طرف فیلم هشا چرت و پرت هست؟

      • سهراب اردیبهشت ۱, ۱۴۰۰

        بله امکانش هست، فیلمای برگمان، هیچکاک، جان فورد، کن لوچ همگی خوب هستند! فیلم آخر اسکورسیزی واقعا از نبوغ این کارگردان یه چشمه برامون روشن کرد!

        • مهران اردیبهشت ۱, ۱۴۰۰

          شرط می بندم از بین اینهایی که گفتی فقط بعضی فیلمهای جنایی هیچکاک و وسترن جان فورد رو که تلویزیون چندین بار پخش کرده دیدی. این اسمها رو هم برای اینکه کم نیازی سرچ کردی نوشتی.

    • امیر اردیبهشت ۱, ۱۴۰۰

      ??

    • سارا اردیبهشت ۱, ۱۴۰۰

      گرگ وال استریت، راننده تاکسی، جزیره ی شاتر و.. همه ی اینا خیلی خیلی خوبن. اسکورسیزی بهترین کارگردان هست.

    • آنتی رضا ستوده اردیبهشت ۱, ۱۴۰۰

      برو دل و مانکتو ببین باوووو….