ماجرای مناظره فائزه هاشمی و دختر ۱۴ ساله + ویدئو

ماجرای مناظره فائزه هاشمی و دختر ۱۴ ساله + ویدئو

اوایل فروردین ماه بود که فائزه هاشمی دختر اکبر هاشمی رفسنجانی در جریان مصاحبه‌ای، صحبت‌هایی را از مناظره با مقام معظم رهبری بیان نمود و گفت: «خب من ترجیحم این است که با خود آقای خامنه‌ای گفتگو بکنیم. بارها من در مصاحبه‌هایم گفته‌ام. شاید این مناظره اثر کرده و اصلاحات جدی در کشور ایجاد شود.» حال در چند روز گذشته ما شاهد ویدئو کلیپی از دختر نوجوانی بودیم که با نگاه کردن به این کلیپ می‌گوید: «چی در خودش دیده؟» او در این زمان به مادر خود می‌گوید: «مامان! فائزه هاشمی حضرت آقا را به مناظره دعوت کرده است شما نمی‌خواهید جوابش را بدهید؟» که در این لحظه مادر او می‌گوید: «ما مشغول هستیم خودت جوابش را بده.»

فائزه هاشمی

در ادامه این دختر می‌گوید: «خیلی جالب است، یاد حرف امام علی افتادم که فرمودند ببینید کار به کجا کشیده که اسم من علی را کنار اسم معاویه می‌آورند. البته کینه علی داشتن قصه دیروز و امروز نیست. من از بچگی یاد گرفتم کبوتر با کبوتر، باز با باز. فائزه خانم لقمه بزرگ گلو گیر است.» او در این لحظه بیان می‌کند: «من آماده مناظره با شما هستم. راستی سال گاو مبارک.»

فائزه هاشمی

فائزه هاشمی نیز در ارتباط با یکی از خبرگزاری‌ها می‌گوید که از این کلیپ بسیار خوشش آمده و پیشنهاد گفتگو با این دختر خانم بسیار خوب را پذیرفته است.

فائزه هاشمی

اما این پایان ماجرا نیست و این دختر پس از قبول شدن درخواستش توسط فائزه هاشمی جواب او را در کلیپ دیگر داده و می‌گوید: «من امروز در سایت‌های خبری دیده‌ام که شما پیشنهاد مناظره من را قبول کردید، و آماده مناظره با من شدید. به قول خودتان شما کاندیدای ریاست جمهوری هستید و می‌توانید از مناظره با من سوء استفاده کنید و من این فرصت را به شما نمی‌دهم. و البته شما قطعا باید رد صلاحیت شوید. ان‌شاءالله مناظره ما باشد برای بعد از انتخابات. راستی من فصل امتحاناتم هست و باید امتحاناتم را خوب بدهم تا آدم خوبی باشم تا در آینده عاقبت به شر نشم.»

مادر این دختر نوجوان در اینستاگرام، خود را «استاد منصوره معصومی اصل» و مشاور خانواده و دکتر علوم قرآن و حدیث معرفی کرده است که صفحه او را می‌توانید از اینجا ببینید.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
۱۳ نظر

ورود

  • سعید اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰

    حالا اینکه بچه است چیزی نمیفهمه و مادرش حرف تو دهنش گذاشته. ولی همون مادره که لقب استاد رو هم یدک میکشه یعنی اینقدر فکرش منجمد و بسته است که احساس نمیکنه این طرز حرف زدن دقیقا نشون دهنده اینه که فردی که ازش دفاع می کنند و مقام اون رو تا عرش بالا میبرند و مبرا از هرگونه انتقادی می دونند، درواقع هیچ مشروعیت و مقبولیت عقلی و مردمی نداره؟

  • asqar اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰

    همین ۴ روز دیگه میشه سخنران و هزارتا پست و مقام دیگه میگیره

  • amini اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰

    چیزی که من مشاهده کردم این بود که یه دختر بچه داره حرفایی رو میزنه که کس دیگه واسش نوشته و این دختر حفظ کرده.
    حتی فن بیان خوبی هم نداره که بتونه خوب جملات رو بیان کنه.
    من از خانم هاشمی دفاع نمی‌کنم؛ به اندازه کافی خانواده هاشمی قدرت داشتند تا تغیری ایجاد کنن ولی هیچ کاری نکردن و فقط چپاول کردن.
    اما به نظرم خوش‌آیند نیست که یه دختر بچه بخواد این حرفایی که بهش دیکته شده رو بزنه.
    راستش بعید می‌دونم که این بچه حتی بتونه یک ساعت حرف جدی و مفید بزنه و از نظرم چنین سوادی رو نداره.

  • امیر اردیبهشت ۵, ۱۴۰۰

    بیچاره اون دختربچه چند سال بعد چقدر غصه میخوره از این کلیپی که امروز توسط مادرش بهش دیکته شده

    • هیهات اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۰

      دقیقا
      چرا این خانم جلسه ها بچه هاشونو وارد سبزی پاک کنی سیاسیشون میکنن؟ ای امان از حب شهرت

  • زهرا اردیبهشت ۶, ۱۴۰۰

    آفرین

  • محمد اردیبهشت ۶, ۱۴۰۰

    این دختر خانم نباید الان خاله بازی بکنه با دوستاش

  • آناهیتا اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۰

    من با اینکه یک سال از این دختر خانم کوچک ترم میفهمم نا سزا گفتن به یک بزرگتر اشتباه است(در کلیپ قبلی با تمسخر سال گاو رو تبریک گفت) واقعا زشته و این نشان فرهنگ پایین است.به علاوه اگر ایشون رو به مناظره دعوت کرد باید جرعت داشته باشد و پای حرف خود بماند. و دوباره به خاطر ترسو بودن خودش خانم هاشمی را محکوم نکندمن خودم در سن ۱۰سالگی در یک کلیپ طی انتخابات ۱۳۹۶ از آقای روحانی دفاع کردم بعد به جلسه دعوت شدم همراه پدرم رفتم و خیلی مودبانه صحبت هامو کردم نه تیکه نه متلک ن کنایه. من واقعا برای این دختر خانم متاسفم

  • رضا تیر ۳, ۱۴۰۰

    مگه داریم مگه میشه . به نظر شما این دختر بچه یا حالا مادرش چرا باید با این نوع حرف زدن مشخص کنه که با خانم هاشمی کلا خوب نیستن و موافق ایشان نیستن . چرا ؟ اینا که قبلا از خودشون بودن انگار این نوع طرد شدن تازگی نداره اسم نیاریم ولی خیلی از مسولین رده بالا در دراز مدت طرد شدن . ولی آیا واقعا مومن بودن واقعی فقط به ظاهره و چادره یا حتی نماز خوندن . خود پیامبر هم که یکی از ارکان اصلیش بر روی رفتار مناسب یک مومن بود . این خانم کوچک دیگه چی و چه کاری باید میکردیا چی میگفت .

  • انگار یادت رفته که شهید علی لندی هم یک نوجوان بود بعدشم شما جرعت نداری اینجوری حرف بزنی اما ما که جرعت داریم:))) آبان ۱۷, ۱۴۰۰

    ماشالله به دهه هشتادی های ما:))

  • سعید شهریور ۱۱, ۱۴۰۱

    بت پرستان امروز نان به نرخ روز خورهای فردا
    تعصب و تزویر همیشه متفور است

  • حیدری مرداد ۲۹, ۱۴۰۲

    مادر این بچه بجای یدک کردن این هم لقب و طرح و برنامه ریزی کردن برای مردم، فقط ادب یاد بچه اش میداد که با بزرگتر از خودش بی ادبانه صحبت نکند کافی بود و کار بزرگی کرده بود! مادر این بچه و کل جمع اونجا قدرت مناظره با فائزه هاشمی رو ندارند! بقول دوستنان نه اینکه بخوام از خانواده هاشمی حمایت کنم چون انها هن در وضع موجود دخیل بودن!

  • شاکری آبان ۱۷, ۱۴۰۲

    عجب این دختر ، مادرش منصوره معصومی اصل هستش که در انتخابات رد صلاحیت شدند خوب بازار خوبیه با این حقه بازی شاید مادرش صلاحیتش بگیره البته از سخنان قصار خانم معصومه که فرمودند مملکت مال حزب اللهی هاست
    چقدر هزینه داشت ؟