جزئیات فاجعه قتل دختر ۱۳ ساله جیرفتی

جزئیات فاجعه قتل دختر ۱۳ ساله جیرفتی

در روزهای گذشته یک اتفاق بسیار تلخ در روستای ایلخانی در حوالی جیرفت رقم خورد. در آن روز بسیار تلخ یک دختر ۱۳ ساله جیرفتی زمانی که در خانه تنها بود توسط یکی از اهالی همان روستا به قتل می‌رسد. گفته می‌شود نیروی پلیس در کمتر از ۲۴ ساعت توانست مجرم این اتفاق را دستگیر کند.

یکی از بستگان مبینای ۱۳ ساله می‌گوید در روزی که وی به قتل رسید، والدین او برای ثبت نام او در مدرسه تیزهوشان و کارهای بیمه به جیرفت رفته بودند و مبینا به همراه دو برادرش در خانه تنها مانده بودند. گفته می‌شود بچه‌ها با سر و صدایشان او را کلافه کردند و مبینا در تماسی که با مادرش گرفت به او اطلاع داد که بچه‌ها را به خانه پدربزرگشان که فاصله چندانی با خانه آن‌ها نداشته می‌برد. مبینا بچه‌ها را به خانه پدربزرگ برده و ظاهرا فراموش می‌کند تا در را ببنند. بعد از این که بچه‌ها را تحویل پدربزرگ می‌دهد به خانه برگشته و متوجه می‌شود که شخصی در خانه مشغول دزدی است. دزد با دیدن مبینا و این که مبادا او همسایه‌ها را خبر کند، به او حمله کرده و سرش را به اوپن آشپزخانه کوبانده و او را به قتل می‌رساند و سپس از خانه فرار می‌کند.

مرد سارق یکی از اهالی روستا بود که مورد شناخت اکثر اهالی روستا است. جوانی که زمانی از طلاقش می‌گذرد و در اتاقی در خانه پدرش زندگی می‌کند. او در اعترافات خود می‌گوید در حال عبور از کوچه بوده که می‌بیند در خانه باز است و وقتی وارد شده متوجه می‌شود که کسی در خانه نیست و این باعث سرقت از آن خانه می‌شود.

این دختر به قتل رسیده بود و تا رسیدن پدر و مادرش هیچ یک از اهالی روستا از آن خبری نداشتند. پس از آن که کارهای والدین مبینا در جیرفت به پایان رسید آن‌ها به روستایشان باز می‌گردند، پدر مبینا که باغدار و گلخانه‌دار بوده به سمت رفته و مادر او نیز راهی خانه می‌شود. وقتی مادر در نیمه باز را می‌بیند اوضاعش به هم ریخته و سپس با دیدن جسد بی جان دخترش فریادزنان از همسایه‌ها طلب کمک می‌‌کند که دیگر شده بود. پلیس وارد ماجرا شده و وقتی متوجه می‌شوند پای قتلی در میان است تیمی از کارآگاهان جیرفتی به محل اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

حکم قصاص آرمان به اتهام قتل غزاله تأیید شد

دیجیاتو
بدون نظر

ورود