ماجرای زن قاتل هندی که ۷ نفر از خانواده خود را در حالی که باردار بود به قتل رساند

ماجرای زن قاتل هندی که ۷ نفر از خانواده خود را در حالی که باردار بود به قتل رساند

در یک روستا در هندوستان همسایه‌های یک زن دقیقا در ساعت ۲ بامداد از شدت جیغ‌ها و داد یک زن از خواب بیدار شده و خواب آلود به سمت یک صحنه قتل فجیع روانه شدند. در خانه‌ای که این فاجعه رویداده بود جسد دو برادر شبنم، مادر، زن برادر و عموزاده ۱۴ ساله‌اش در اتاقی پر از خون پیدا شد. به نظر می‌رسید برادر زاده او نیز به طرز بدی خفه شده است. این پرونده به سر خط خبرها تبدیل شد، آن هم نه به خاطر این که شبنم ۷ نفر از اعضای خانواده‌اش که شامل یک کودک ۱۰ ماهه می‌شد را به قتل رساند بلکه او در آن زمان ۸ هفته بود که باردار بود. شبنم و نامزدش سلیم، در این قتل‌ها متهم شناخته شده و قرار است به دار آویخته شوند.

در صورت اعدام شبنم که مانند سلیم فقط از یک نام در دادگاه از او یاد می‌شود، او اولین زنی است که از سال ۱۹۵۵ در هند مجازات اعدام را دریافت می‌کند. با این حال و با نزدیک بودن به زمان اعدام او، تیم حقوقی شبنم در حال تلاش است تا اعدام وی را متوقف کند. آن‌ها استدلال می‌کنند که موکلشان هم خود یک قربانی محسوب می‌شود. یکی از وکلای این زن می‌گوید که موکلش هرگز که این جنایات اعتراف نکرده و وی یک آسیب دیده از جامعه مرد سالار است.

این جنایت چگونه اتفاق افتاد؟

در ۱۴ آوریل سال ۲۰۰۸ شبنم با یک نوشیدنی آرامبخش خانواده خود را به خواب فرو برد و وقتی آن‌ها به خواب رفتند به سلیم زنگ زد و سلیم نیز با یک تبر خود را به آنجا رساند و او هم با تبر خود به جان اعضای خانواده افتاد و تک تک آن‌ها را به قتل رساند. سلیم در دادگاه خود نسبت به کاری که انجام داده است گفت: «من اشتباه کردم. من عاشق شبنم، دختری از روستای خودمان شدم و او نیز عاشق من. ما در نظر داشتیم تا آخرین روزهای عمرمان با یکدیگر زندگی کنیم. اما خانواده شبنم به این ازدواج باور نداشتند و مانع ازدواج ما با یکدیگر شدند.»

پلیس پس از دستگیری این دو، یک تبر در خانه پیدا کرد که آلت قتاله این دو محسوب می‌شد. آن‌ها همچنین پاکت خالی داروهای آرامبخشی که شبنم برای بی‌هوش کردن خانواده از آن استفاده کرده بود نیز پیدا کردند. شبنم در ابتدا گفته بود که بعضی از گنگسترها و جنایت کاران هندی وارد خانه آن‌ها شده و این جنایت را رقم زده‌اند که این ادعا با تحقیقات پلیس غیرممکن خوانده شده و رد شد.

پسر این دو، پس از هشت ماه از اتفاق افتادن این فاجعه در زندان به دنیا آمد و شبنم فرزندش را در زندان بزرگ کرد. طبق قوانین زندان‌های هندوستان، فرزند شبنم باید تا ۶ سالگی در زندان می‌ماند و پس از آن می‌توانست به خانواده‌ای در بیرون از زندان ملحق شود. گفته می‌شود شبنم در زندان سعی کرده بود تا الفبا، اعداد و باقی موارد را به فرزندش بیاموزد. یکی از دوستان شبنم که روزنامه نگار است پیشنهاد کرده بود تا در ۶ سالگی سرپرستی فرزند او را بر عهده بگیرد. این روزنامه نگار با شبنم در زندان در تماس بود و دلیل آن هم کتابی است که او می‌خواهد راجع به این قتل‌ها بنویسد.

بیشتر بخوانید:

چارلز سوبراج ؛ قاتل سریالی و رزمی‌کار ملقب به «ابلیس» که از پشت میله‌ها نیز زنان را افسون می‌کند

۱۰ قاتل سریالی بیرحم و شیطان‌صفتی که بدترین و هولناک‌ترین جنایت‌ها را مرتکب شدند

منبع: cnn
دیجیاتو
بدون نظر

ورود