بررسی اسپیکر JBL Clip 4

بررسی اسپیکر JBL Clip 4

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از اسپیکرهای بسیار جذاب و قابل حمل که در اندازه ای کوچک طراحی شده و از کیفیت ساخت و صدای مناسبی نیز برخوردار است ، اسپیکر JBL Clip 4 می باشد که به سادگی می توانید آنرا با قلابی که در آن تعبیه شده است با خود در سفر و فعالیت های روزمره همراه سازید. این بهترین همراهی است که می توانید با خود داشته باشید تا از موسیقی های دلخواه و دلنشین خود بهره مند شوید.

این اسپیکر دارای دوام باتری حدود ۱۰ ساعت است که می تواند برای استفاده سبک در یک روز کافی باشد. اگر به دنبال یک اسپیکر سبک و زیبا هستید که دارای دوام بسیار خوبی بوده و در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاومت لازم را داشته باشد، می توانید این اسپیکر جی بی ال را انتخاب کنید. این امکان برای شما وجود دارد که به سادگی و از طریق اینترنت، سفارش خود را در تهران اسپیکر تهیه کنید.

کیفیت عالی برای اسپیکر قابل حمل

در صورتی که تصمیم دارید از اسپیکر در فضای باز استفاده کنید، JBL Clip 4 دارای مشخصات و ویژگی های قابل قبولی است. این دستگاه سبک، با برخورداری از قلاب مناسب داخلی، این امکان را برای شما فراهم می کند تا هنگام حرکت بتوانید آن را در روی کیف خود آویزان کنید.

همچنین رتبه IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب بسیار مناسب است، بنابراین می توانید بدون نگرانی از باران و پاشش آب، آن را با خود به سفر و پیک نیک ببرید. ضمن آنکه باید توجه داشته باشید که میزان صدایی که در این اسپیکر جی بی ال، تولید می شود، خیلی بلند نمی شود، اما مصنوعات فشرده سازی با حداکثر میزان صدا وجود دارد که قادر است صدایی مطلوب را در فضای باز ایجاد نماید.

این اسپیکر JBL Clip 4  دارای طراحی چهارگوشی است که به راحتی در دست شما جای می گیرد. همچنین در چندین رنگ طراحی و عرضه شده است که می توانید سبکی را که متناسب با سلیقه خود پیدا کنید. در این دستگاه آرم JBL در قسمت جلوی قرار گرفته است و در طراحی کلی دستگاه، سادگی و زیبایی خاصی نهفته است.

این دستگاه دارای وزن  ۰.۴ پوند یا ۰.۲ کیلوگرم است که یک طراحی سبک و کوچک به شمار آمده و هنگام حرکت، به سادگی قابل حمل خواهد بود. ضمن آنکه با بهره مندی از باتری مناسب، می توانید اوقات خوشی را در برنامه های سفر و گردش خود در فضای باز فراهم نمایید. ضمن آنکه در صورت لزوم به شارژ دستگاه، کابل شارژ USB-C به USB-A نیز تعبیه شده است.

ساختاری مستحکم و با دوام

برای بسیاری از کاربران، مهم است که اسپیکر قابل حمل آن ها در برابر ضربات و در هنگام حرکت، مقاومت لازم را داشته باشد. اسپیکر JBL Clip 4 از کیفیت ساخت چشمگیری برخوردار است. همچنین یک شبکه محکم تمام بدنه اسپیکر را در برگرفته است و دارای پایه لاستیکی است که به سادگی بتوانید آن را با خود همراه سازید.

ضمن آنکه این اسپیکر دارای کنترل های فرعی هستند. این دستگاه دکمه های اختصاصی و کاربر پسند دارد تا بتوانید آن را روشن و خاموش کنید، صدا را پخش یا مکث کرده و آن را از طریق بلوتوث متصل کنید و میزان صدا را تنظیم نمایید.

همچنین می توانید در این اسپیکر، دکمه پخش را دو بار فشار دهید تا به آهنگ بعدی بروید، اما راهی برای رفتن به آهنگ قبلی وجود ندارد. لازم است اشاره کنیم که فشار دکمه ها آسان و راحت است و هر زمان که میزان صدا را افزایش می دهید، صدای کلیک وجود دارد.

ضمن آن که در هنگام متصل شدن دستگاه نیز صدای بوق شنیده می شود که اعلام مناسبی در این اسپیکر JBL Clip 4 می باشد. همچنین به نظر می رسد یک چراغ سفید هنگام روشن بودن اسپیکر به شما اطلاع می دهد و هنگام اتصال با دستگاه برای اطلاع شما، چشمک می زند.

این امکانات بصری، می تواند در سهولت استفاده از این اسپیکر زیبا و قابل حمل، تاثیر فوق العاده ای داشته باشد. بنابراین اگر به دنبال یک اسپیکر سبک و راحت با کیفیت صدای عالی هستید که همراه خود به سفر ببرید، اسپیکر JBL Clip 4 می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد که می توانید آن را از تهران اسپیکر تهیه کنید.

پاسخ فرکانس در اسپیکر

یکی از گزینه هایی که اغلب کاربران هنگام تهیه و خرید اسپیکرهای قابل حمل به آن توجه دارند، کیفیت صوتی است که در یک دستگاه تعبیه شده است. ساختاری عالی اسپیکر JBL Clip 4 ، باعث شده است تا این دستگاه دارای دقت پاسخ فرکانس مناسبی باشد. هنگامی که اسپیکر به صورت صاف و با آرم رو به بالا قرار می گیرد، قادر است تا تولید کم صدای بیس دار را فراهم کند.

این یک صدای بوم دارد که ممکن است از سوی برخی از کاربران کمی گل آلود به نظر برسند. لازم به ذکر است که هیچ ویژگی تقویت صدا برای کمک به تغییر صوت در این اسپیکر وجود ندارد. ضمن آنکه Clip 4 از یک صحنه صدای مناسب برخوردار است، حتی اگر این یک سیستم ۳۶۰ درجه نباشد، صحنه صوتی آن گسترده و جادار درک می شود.

امکانات اسپیکر

آنچه که باید به آن اشاره کنیم این است که شما در این اسپیکر جی بی ال، دستیار صوتی الکسا، دستیار گوگل و سیری، نخواهید داشته و گزینه ای برای فعال سازی صدا ندارد. همچنین JBL Clip 4 امکان استفاده از میکروفون را نیز نخواهد داشت. همچنین قابلیت های چند اتاقه و اتصال چند دستگاهی را نیز در این اسپیکر دریافت نمی کنید. باید متذکر شویم که این یک اسپیکر قابل حمل است که نمی توان به صورت سیمی استفاده نمود و برای شارژ می بایست از پورت USB-C استفاده کرد.

اتصال بلوتوثی اسپیکر

از سویی دیگر، نسخه بلوتوث در این اسپیکر ۵.۱ است که محدوده بلوتوث آن  ۲۳۷.۹ فوت  یا ۷۲.۵ متر می باشد. در کل می توان گفت که این اسپیکر JBL Clip 4 از قابلیت اتصال بلوتوث بسیار خوبی برخوردار است. در حالی که نمی توانید همزمان آن را با بیش از یک دستگاه متصل کنید، اما در iOS تأخیر کمی دارد.

تأخیر آن در اندروید حتی کمتر است و همین امر آن را برای تماشای فیلم مناسب می کند. بنابراین در صورتی که انتخاب شما، اسپیکر قابل حمل JBL Clip 4 است، می توانید به راحتی آن را در تهران اسپیکر تهیه کنید.

 

یک نظر

ورود

  • حسین اردیبهشت ۷, ۱۴۰۰

    اسپیکر رقص نور را دوس دارم