۸ صحنه چندش آور فیلم های ترسناک ۲۰۲۰ که سخت می توانید تماشایشان کنید

۸ صحنه چندش آور فیلم های ترسناک ۲۰۲۰ که سخت می توانید تماشایشان کنید

فیلم‌های ترسناک به دنبال ایجاد ترس و وحشت در وجود بیننده هستند و این کار را به روش‌های مختلفی انجام می‌دهند؛ برخی از آنها دلهره‌آور و برخی دیگر به دنبال ایجاد تنش مضاعف هستند. اما بعضی از فیلم‌های ترسناک حس انزجار و حالت تهوع را به بیننده القا می‌کنند. در ادامه ۸ صحنه چندش آور از فیلم‌های ترسناک ۲۰۲۰ را با هم مرور می‌کنیم.

۸- تب دریا | Sea Fever : صحنه ترکیدن چشم

صحنه چندش آور

ناخدای یک کشتی ماهیگیری بدون توجه به اخطارهای گارد ساحلی وارد منطقه ممنوعه می‌شود و یک موجود عجیب و غریب و غول پیکر بدنه کشتی را می‌شکند؛ در همان حال که خدمه کشتی خود را گرفتار در دریا می‌بینند، این موجود عجیب یک ماده لجن مانند از خود ترشح می‌کند.

این ماده که حاوی انگل است یکی از خدمه‌های کشتی را آلوده می‌کند. صحنه چند‌ش آور و شوکه کننده فیلم جایی است که خدمه به وجود انگل پی می‌برند. جانی که به انگل آلوده شده است، ابتدا رفتارهای عجیب و غریبی از خود نشان می‌دهد و ناگهان کور می‌شود.

همکارانش که در حال معاینه او هستند، متوجه حرکاتی در شبکیه چشم او می‌شوند؛ درست در همین لحظه، چشم او می‌ترکد و خون و موجودات ریز همه جا پخش می‌شوند و به منبع آب نیز نفوذ می‌کنند.

۷- خانه ساحلی | The Beach House : کرم عروس دریایی

صحنه چندش آور

زوج جوانی برای گذراندن تعطیلات آخر هفته به خانه ساحلی‌شان می‌روند. اما این تعطیلات برای این زوج و مهمانان ناخوانده‌شان تبدیل به یک کابوس می‌شود. آنها دچار جنون می‌شوند و یک سری اتفاق‌های غیرمنتظره رخ می‌دهد.

وقتی یکی از مهمان‌های آنها به نام میچ خود را در آب غرق می‌کرد، امیلی وحشت می‌کند و پایش روی یک عروس دریایی می‌رود. عروس دریایی از طریق نیش خود کرمی را به داخل زخم باز پای او ترشح می‌کند.

در یک سکانس زجرآور امیلی را می‌بینیم که خود را به سمت خانه ساحلی می‌کشد؛ سپس زخم پایش را آن‌قدر باز می‌کند تا بتواند کرم را از بدن خود بیرون بکشد. در این صحنه چندش آور، بیننده احساس تهوع و لرز می‌کند.

۶- زن جهنمی | Impetigore : صحنه مرگ دنی

صحنه چندش آور

آخرین فیلم جوکو انوار مانند اسم خود فیلم جنجالی شد. فیلم، داستان روستایی را روایت می‌کند که مردم آن طلسم شده‌اند و نوزادان بدون پوست به دنیا می‌آیند. مایا که از این طلسم اطلاعی ندارد به همراه دوست خود، دنی، به روستا برمی‌گردد تا ارث و میراث خانوادگی‌اش را پس بگیرد.

اهالی روستا قصد دارند مایا را قربانی کنند تا از این طریق طلسم را برای همیشه متوقف کنند؛ اما آنها به جای مایا، اشتباهی دنی را می‌کشند.

در ابتدا فکر می‌کنید که صحنه بریدن گلوی دنی و پاشیدن خون از گلوی او وحشتناک‌ترین صحنه این فیلم است، اما سکانس بعدی بیننده را شوکه می‌کند؛ یکی از بزرگان روستا پوست دنی را آویزان کرده تا خشک شود.

۵- بسته ترس | Scare Package : اوه، چندش آور است!

صحنه چندش آور

این گلچین ژانر وحشت به سرپرستی چند فیلم‌ساز طیف وسیعی از سبک‌ها و داستان‌های این ژانر را به تصویر می‌کشد. قسمت روزی روزگاری در جنگل ساخته کریس مک اینروی برنده جایزه کمدی-ترسناک شد.

چند دوست برای تفریح به جنگل می‌روند تا چند روزی در آنجا خوش بگذرانند؛ اما با مردی روبرو می‌شوند که غرق در ماده‌ای لزج و تهوع‌آور است. این قسمت شروع مجموعه‌ای از مرگ‌های چندش آور و خنده‌دار است. صحنه‌ای که انبوهی از ماده لزج حرف می‌زند و می‌گوید اوه، چندش آور است، بیننده از خنده روده‌بر می‌شود.

۴- قاتلان روح در برابر مری خونریز | Ghost Killers vs. Bloody Mary : جنگ جنین

صحنه چندش آور

چهار دوست یک کانال یوتیوب پرطرفدار داشتند و کانال آنها به درآمدزایی رسیده بود تا اینکه تصمیم گرفتند برای افزایش بازدید و محبوبیت کانالشان دست به یک ماجراجویی خطرناک بزنند. آنها برای تحقیق درباره ماجرای مری خونریز به یک دبیرستان می‌روند.

این قاتلان روح تازه کار بعد از ورود به مدرسه می‌فهمند که همه چیز فراتر از آن است که تصور می‌کردند. در سرتاسر این کمدی ترسناک شاهد موقعیت‌های بامزه‌ای هستیم که دیدن این فیلم را لذت بخش می‌کند.

چندش آورترین صحنه این فیلم زمانی است که مری خونریز یک جنین مرده را که درون یک شیشه آزمایشگاه نگهداری می‌شد، برمی‌دارد تا با بندناف جنین یکی از قاتلان روح را بکشد.

نمی‌توانید تصور کنید که قاتل روح چه می‌کند؛ او بندناف را می‌جود و از آن مایع سفیدرنگ لزجی بیرون می‌ریزد. موقع دیدن این فیلم مطمئن شوید که معده‌تان خالی است.

۳- وارد شو | Get In : حمله وحشیانه به خانه

صحنه چندش آور

پاول و خانواده‌اش که از سفر به خانه‌شان برگشته‌اند، متوجه می‌شوند افرادی که خانه را به آنها سپرده بودند، قصد ترک خانه را ندارند. این فیلم خیلی آهسته پیش می‌رود و بیشتر روی پاول تمرکز دارد و نشان می‌دهد که پاول چگونه بارها در موقعیت‌های مختلف خانواده‌اش را ناامید می‌کند.

در یکی از صحنه‌های وحشتناک و پایانی فیلم، احساسات پاول فوران می‌کند و ضعف‌های خود را کنار می‌گذارد. او مجبور است برای نجات خانواده‌اش به جنبه تاریک درون خود روی بیاورد.

۲- متصرف | Possesser : حمام خون

صحنه چندش آور

انتخاب بهترین صحنه در فیلم متصرف کار دشواری است و می‌توانیم یک لیست بلند از به یادماندنی ترین لحظات دلهره‌آور این فیلم تهیه کنیم. پس بگذارید از آغاز خشن و جنون‌آمیز فیلم شروع کنیم.

ابتدای فیلم زنی را می‌بینیم که یک تراشه وارد سرخود می‌کند و به یک مهمانی مجلل می‌رود، هدف خود را انتخاب می‌کند و با چاقو گلوی او را می‌برد. در حالی که خون همه جا را فرا گرفته است و جمعیت جیغ‌زنان فرار می‌کنند، او بارها و بارها به مقتول چاقو می‌زند.

دوربین روی کتانی‌های سفید او در این حمام خون زوم می‌کند. این صحنه چندش آور و دلخراش تنها شروع این فیلم ترسناک است.

۱-شکارچی شکارچی | Hunter Hunter : پوست گوزن

صحنه چندش آور

این فیلم تمام استانداردهای یک فیلم تریلر را رعایت کرده است و دلهره را به بیننده القا می‌کند. دوون ساوا در نقش جوزف یک تاجر پوست است که در جنگلی دورافتاده به همراه خانواده‌اش زندگی می‌کند. بازیگر اصلی فیلم کمیل سالیوان در نقش آن (Anne)، همسر جوزف، است.

جوزف برای شکار یک گرگ سرکش خانه را ترک می‌کند و اکنون همسر او باید خانواده را سرپا نگه دارد. وقتی که یک مرد زخمی به نام لوو (Lou) به او پناه می‌آورد، کار او سخت‌تر هم می‌شود.

در لحظات پایانی فیلم مشخص می‌شود که لوو همان گرگ سرکشی است که جوزف به دنبال آن بود و جوزف به دست لوو کشته شده است. Anne که در اثر ضرب و شتم لوو بیهوش شده است، وقتی به هوش می‌آید می‌بیند که دخترش به طرز وحشتناکی کشته شده است.

Anne یک ضربه ناگهانی به لوو می‌زند، سپس دست‌های او را می‌بندد و آویزانش می‌کند و مهارت جدیدش در پوست کندن گوزن را روی لوو پیاده می‌کند. صحنه چندش‌ آور و شوکه کننده در این فیلم،  است که به طور واضح پوست کندن لوو را نشان می‌دهد.

 

بیشتر بخوانید: ۱۰ فیلم ترسناک کلاسیک سینما که کلیشه های ژانر وحشت را برای اولین بار زیر پا گذاشتند

منبع: bloody-disgusting
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • پرنیان اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۰

    خیلی جالب و چندش بود????

  • نازی اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۰

    من موندم کجاش چندش آوره آخه؟

  • ناشناس اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۰

    واقعا به فیلم احضار صداو سیما نمیرسه اون خیلی ترسناکه ???