بدل کانر مک گرگور به اسم مبارز مشهور مواد مخدر می فروخت

بدل کانر مک گرگور به اسم مبارز مشهور مواد مخدر می فروخت

یک فروشنده ی مواد مخدر ۳۴ ساله که خود را کانر مک گرگور جا می زد و از اسم این مبارز معروف برای تبلیغ کسب و کار غیر قانونی اش استفاده می کرد، به ۲ سال و ۹ ماه زندان محکوم شده است.

مارک نای در ماه فوریه به دست مأموران پلیس در شهرستان ساری انگلیس دستگیر شد که او را در حال تلاش برای دور انداختن یک بسته مواد مخدر و دو گوشی موبایل، دیده بودند.

مأموران پلیس در خودروی نای، لا به لای بسته های مواد مخدر کلاس آ، صدها کارت ویزیت هم پیدا کردند که روی آن ها در قسمت جلو نام «شرکت مک گرگور» و در قسمت پشت عبارت «بهترین مواد در ساری» حک شده بود. وقتی مأموران تلفن های نای را بررسی کردند به صدها پیام در رابطه با فروش مواد مخدر برخوردند.

نای در دو مورد، داشتن نیت عرضه ی مواد مخدر کلاس آ و رانندگی با گواهینامه ی باطل شده و بدون بیمه نامه، گناهکار شناخته و به تحمل حبس محکوم شد. در جلسه ی رسیدگی به پرونده ی نای گفته شد او در هنگام دستگیری، خود را با نام «کانر» به مأموران پلیس معرفی کرده بود.

مأموران پلیس علاوه بر مواد مخدری که در خودروی نای کشف شد، در خانه ی وی هم مقادیر زیادی بوریک اسید پیدا کردند، ماده شیمیایی خطرناکی که فروشندگان مواد مخدر از آن به عنوان عامل برش، جهت رقیق کردن مواد استفاده می کنند و می تواند عوارض جدی ای برای مصرف کنندگانش داشته باشد.

مأموران پلیس یک ساتور هم در خانه ی نای، در کنار تختش پیدا کردند که دم دست گذاشته شده بود.

مک گرگور حقیقی که ۳۲ سال سن دارد، در حال حاضر سرگرم تمرین برای سومین مسابقه ی خود با داستین پویریر در ماه ژوئیه است. این قهرمان مسابقات یو‌اف‌سی اما مشکلات خودش را با قانون داشته است. در سال ۲۰۱۹ رسانه ی TMZ Sports ویدئویی منتشر کرد که کانر مک گرگور را در حال مشت زدن به صورت یک مرد در میخانه ای در شهر دوبلین، پایتخت ایرلند نشان می داد.

اینطور که گفته شده آن مرد از نوشیدن مشروبی که مک گرگور خریده بود خودداری کرده بود. از مک گرگور خواسته شده بود همه ی افراد حاضر در میخانه را مشروب مهمان کند. مک گرگور ۸۶۰ پوند جریمه شد و بعدها در مصاحبه با رسانه ی ESPN بابت اقدام خود عذرخواهی کرد.

پیشتر در هفته ی گذشته بود که اعلام شد مک گرگور میخانه ی مذکور در شهر دوبلین را با مبلغی بین ۲ تا ۲/۵ میلیون خریداری کرده است.

منبع: insider
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود