واکنش سعید محمد به جنجال ساعت ۷۰۰ دلاری اش

واکنش سعید محمد به جنجال ساعت ۷۰۰ دلاری اش

پس از ثبت نام سعید محمد در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و انتشار تصاویری از ساعت گران قیمت تیسوت او و حواشی که در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت، وی در این رابطه توضیحاتی ارائه کرد.

سردار سعید محمد ، رئیس پیشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، صبح روز سه شنبه ی هفته ی گذشته در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور پیدا و در انتخابات ثبت نام کرد.

پس از ثبت نام سعید محمد در انتخابات ریاست جمهوری، تصاویری از او هنگام نشان دادن شناسنامه ی خود منتشر شد که در آن ساعت تیسوت ۷۰۰ دلاری به دست داشت.

این تصاویر سوژه ی رسانه ها شد و واکنش های زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

کاربران شبکه های اجتماعی وجود چنین ساعتی را در دست یک نامزد اصولگرا، نشانه ای از حمایت او از جریان سرمایه داری دانستند و اینکه وی به دلیل وضع مالی خوب خود درکی از مشکلات مردم ندارد.

حالا فیلمی از سعید محمد در یکی از جلسات انتخاباتی اش منتشر شده که در آن توضیحاتی درباره ی ساعت خود ارائه کرده است.

سعید محمد در این ویدئو می گوید: «آقای محمد ۱۵ میلیون تومان قیمت ساعتش است. (خنده) گفتیم الحمدالله تا ۲۰۰ میلیارد باید بررسی شود. این ساعت هدیه بوده و برای زمانی است که قیمت دلار ۳ هزار تومان بود. یکی دو میلیون تومان ارزش داشت اما الان را نمی دانم. اما گشتند و زمانی که چیزی پیدا نکردند حرف های عجیب و غریب می زنند.»

وی افزود: «این حرف ها حقانیت این مسیر را نشان می دهند. زیرا من اعتقاد دارم اگر قرار بر ایجاد تحول در کشور باشد و در مقابل مافیاها بتوانیم ایستادگی کنیم؛ به افراد پاک دست نیاز داریم. در وهله اول، افراد نباید هیچ گونه نقطه سیاهی در زندگی شان باشد تا در برابر این جریان ها بتوانند بایستند.»

 

بیشتر بخوانید:

صحبت های جالب مهران مدیری درباره مار خانگی دو متری و کلکسیون ساعت هایش + ویدئو

۱۳ ساعت مچی گرانقیمت و لوکس سلبریتی های مشهور و داستان خرید آن ها

چرا مارادونا همیشه دو ساعت مچی دست می کرد؟

گشتی در دنیای عجیب کلکسیونرهای ساعت های مچی دوران اتحاد جماهیر شوروی

زیباترین و نفیس ترین ساعت های نمایشگاه Watches & Wonders 2021

مطالب مرتبط
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • امیر اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۰

    #نه_به_رای
    #نه_به_هیچی