عذرخواهی رامبد جوان بخاطر صحبت های جنجالی مهمانانش در خندوانه

عذرخواهی رامبد جوان بخاطر صحبت های جنجالی مهمانانش در خندوانه

روز چهارشنبه و در شب عید سعید فطر برنامه خندوانه میزبان دو تن از نام آوران رشته فوتبال ایران بود. این برنامه در روز ۲۲ اردیبهشت از خداداد عزیزی و فیروز کریمی دعوت کرده بود تا در این برنامه حضور داشته باشند. خداداد عزیزی و فیروز کریمی از شخصیت‌هایی هستند که حاشیه همیشه به دنبال آن‌ها بوده و در زمین فوتبال یا برنامه‌های دیگر اتفاقات زیادی را رقم زده‌اند.

این بار هم این دو نفر از به دور حاشیه نبودند و حواشی‌ای را با حضورشان در برنامه خندوانه رقم زده‌اند. طبق روال همیشه برنامه خندوانه هنگامی که این دو مهمان در برنامه حضور یافتند، رامبد جوان از آن‌ها دعوت به انجام یک بازی کرد. در حین این بازی عزیزی و کریمی باید نام سه نویسنده را می‌آورند اما جوابی که دو مهمان دادند باعث ایجاد واکنش‌هایی شده و حرف‌های آن‌ها توهین و بی‌احترامی به نویسندگان تلقی شد. رامبد جوان هم تا جایی با خنده‌های خود آن‌ها را همراهی کرد که این اتفاق نیز به مزاق طرفداران خوش نیامد.

ویدئوی این اتفاق مانند بقیه اتفاقات، واکنش‌های بسیار زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت و بسیاری از نویسندگان نیز به جمع منتقدان پیوستند تا مردم تنها افرادی نباشند که به این برنامه انتقاد می‌کنند. رامبد جوان اما به این انتقادات پاسخ داد و در پیامی که به این حواشی اختصاص داشت نوشت: «سلام به اهالی قلم. در برنامه خندوانه چهارشنبه شب در کنار دو مهمان محترم، لحظه‌ای پیش آمد که برای من غیرقابل کنترل شد و متاسفانه واکنش من تنها خندیدن بود. واقعا از پخش این لحظه هم بسیار متاسفم و این هم به خاطر بی دقتی و بی ملاحفظگی من و تیم خندوانه و تیم پخش شبکه نسیم است. اینجانب از تمام اهالی قلم در کل تاریخ بزرگ این کشور با آثار جاودانشان تمام قد عذرخواهی می‌کنم و یقین می‌دهم هیچوقت چنین اتفاقی نخواهد افتاد. من همیشه با افتخار مخاطب و خواننده آثار لذت بخش و بی مثال ادبیات کشورمان بوده‌ام و هستم و خواهم بود و هیچگاه از ترویج کتابخوانی در هر موقعیتی که داشته‌ام و خواهم داشت دریغ نکرده و نخواهم کرد.»

بیشتر بخوانید:

کنایه جناب خان به ماجرای لو رفتن فایل صوتی ظریف + ویدئو

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود