خواننده ماکان بند بازیگر سریال جدید سیروس مقدم شد

خواننده ماکان بند بازیگر سریال جدید سیروس مقدم شد

امیر مقاره خواننده ی ماکان بند به عنوان بازیگر سریال جدید سیروس مقدم مقابل دوربین این کارگردان مشهور رفت.

امیر مقاره که از چندین سال پیش مشغول گذراندن دوره‌ های بازیگری بود و پیشنهاداتی هم برای حضور در مقابل دوربین داشت، برای اولین بار بازی در یک مجموعه ی نمایشی را تجربه می‌ کند.

این مجموعه ی نمایشی، سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم است که قرار است در سال جاری از شبکه نمایش خانگی پخش شود.

سیروس مقدم که سابقه ی ساخت سریال های تلویزیونی پربیننده ای در ژانرهای مختلف را دارد، این بار قصد دارد یک داستان ملودرام اجتماعی را به تصویر کشد.

پیش از این حضور محمدرضا فروتن و حسام منظور به عنوان دیگر بازیگران سریال جدید سیروس مقدم قطعی شده بود.

فیلمنامه ی این سریال را علی طالب آبادی نوشته و تهیه کنندگی آن برعهده ی منوچهر محمدی است.

سریال جزیره روایت زندگی عاشقانه ی جوانی ثروتمند و دختری خبرنگار است که چالش های آنان برای ازدواج و مواجهه با برخی اختلافات طبقاتی، خانوادگی و فرهنگی را به تصویر می کشد.

فیلمبرداری سریال جزیره که از اواسط فروردین آغاز شده، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در جزیره کیش ادامه دارد.

تاکنون تنها از لوگوی این سریال رونمایی شده است.

سریال جزیره البته اولین تجربه ی سیروس مقدم در شبکه نمایش خانگی نیست و او پیش از این، سریالی به نام خواب زده را در سال ۹۷ برای این شبکه ساخته بود، سریالی ۲۴ قسمتی با فضایی عاشقانه و ماورایی، به نویسندگی سعید نعمت الله که پخش آن از زمستان ۹۸ آغاز شد و در تابستان ۹۹ به پایان رسید.

در این سریال بازیگران چهره ی زیادی هم حضور داشتند، از جمله: لادن مستوفی، مهدی سلطانی، امیرعلی دانایی، پریوش نظریه، مارال فرجاد، کوروش سلیمانی، ارسلان قاسمی و علیرضا شجاع نوری.

در خلاصه ی این سریال آمده بود: ستاره زنی است که دستی در کار خیر دارد؛ هما یکی از دختران کانون اصلاح و تربیت است که به همت ستاره از زندان آزاد می شود. رها(شیطان خواب) در ذهن هما نفوذ کرده و او را وارد زندگی شخصی ستاره می کند و… .

یک نظر

ورود

  • Parastesh اسفند ۳, ۱۴۰۰

    امیرم عالی بازی کردی حیف که قدرتو ندونستن