انتشار تصویری جدید از سریال Money Heist و تایید پایان فیلمبرداری فصل پنجم

انتشار تصویری جدید از سریال Money Heist و تایید پایان فیلمبرداری فصل پنجم

تصویری که به تازگی منتشر شده، تایید می کند که فیلمبرداری فصل پنجم و پایانی سریال Money Heist به پایان رسیده است. این سریال درام جنایی اسپانیایی توسط الکس پنیا و تحت عنوان La casa de papel به معنای خانه کاغذی به عنوان یک مینی سریال دو بخشی از کانال تلویزیونی اسپانیولی زبان Antenna 3 منتشر شده بود. بعد از اینکه نتفلیکس اختیار این سریال را در سال ۲۰۱۷ در دست گرفت و اپیزودهای آن را از نو تدوین کرد، بر تعداد طرفداران سریال افزوده شده و به یک باره به یک سریال پرطرفدار تبدیل شد. سرویس نتفلیکس خیلی زود نسخه دوبله شده به انگلیسی را نیز منتشر کرده و بعد از آن نوبت به یک مستند در مورد فرآیند ساخت Money Heist رسید.

تصویری که به تازگی منتشر شده، تایید می کند که فیلمبرداری فصل پنجم و پایانی سریال Money Heist به پایان رسیده است.

این سریال پرطرفدار داستان دو ماجرای بزرگ سرقت از بانک که توسط یک مغز متفکر مرموز به نام پروفسور (آلوارو مورته) هدایت می شود را روایت می کند. روز جمعه گذشته، نتفلیکس در حساب توییتری خود تایید کرد که فیلمبرداری فصل پنجم سریال Money Heist به طور رسمی به پایان رسیده و بدین خاطر تصویری از فیلمبرداری های سریال منتشر کرد. در این تصویر تمام بازیگران سریال غیر از مورته در لباس های قرمز رنگ خاصشان دیده می شوند. سرویس نتفلیکس در ماه جولای گذشته اعلام کرده بود که فصل پنجم Money Heist در واقع آخرین فصل این سریال بوده و همراه با تریلر این فصل، پیامی با عنوان «سرقت به پایان رسیده است» را منتشر کرد. نتفلیکس در واقع با این پیام خداحافظی سریال با طرفداران خود را اعلام کرد. در ماه جولای، پینا گفته بود که فصل پنجم «همه چیز را تغییر می دهد»، «پروفسور را در شرایط دشواری قرار می دهد» و شخصیت ها را در «شرایطی غیرقابل بازگشت قرار می دهد».

تصویری که به تازگی منتشر شده، تایید می کند که فیلمبرداری فصل پنجم و پایانی سریال Money Heist به پایان رسیده است.

میگل آنخل سیلوستره (Sense8) و پاتریک کریادو در فصل پایانی سریال به جمع بازیگران آن پیوسته اند. خسوس کولمنار و کریستینا لوپز فراز نیز در نقش تهیه کننده اجرایی به پینا کمک کرده و کولمنار، کولدو سرا و الکس رودریگو نیز کارگردانی فصل پایانی را عهده دار شده اند. فصل چهارم Money Heist با یک پیروزی بزرگ برای گروه سارقان همراه بود که توانستند لیسبون را از زندان فراری داده و به بانک مرکزی اسپانیا نزد دیگر سارقان برسانند. در این نقطه از سریال، آن ها در شرایط خوبی برای به پایان رساندن موفقیت آمیز سرقت خود قرار دارند اما این سرقت بسیار پیچیده تر و دشوارتر از سرقت قبلی شان است.

تصویری که به تازگی منتشر شده، تایید می کند که فیلمبرداری فصل پنجم و پایانی سریال Money Heist به پایان رسیده است.

در حالی که سرقت از رویال مینت تنها مربوط به چاپ کردن پول بود، سرقت از بانک مرکزی اسپانیا به سرقت مقادیر زیادی طلای واقعی مربوط است. با اطمینان می توان گفت که بخش اعظم گروه نمی توانند از این سرقت جان سالم به در ببرند اما اینکه چه کسی زنده می ماند و اینکه آیا سرقت با موفقیت به پایان می رسد هنوز مشخص نیست و باید تا انتشار سریال صبر کرد.

بیشتر بخوانید: تئوری دیوانه‌وار در مورد سریال Money Heist : «پروفسور در آسایشگاه روانی رویاپردازی می‌کند»

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۵ نظر

ورود

  • tvkaveh اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز فصل پنجم‌ دقیقا کی میاد ذکر نکردین

    • حسین علی پناهی اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۰

      سلام هنوز تاریخ دقیقش مشخص نشده ولی احتمال زیاد در فصل پاییز یا اواخر تابستان

  • tvkaveh اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۰

    ممنونم دمت گرم که گفتی یه بار میگم فروردین یبار میگن شهریور اصلا معلوم نبود پس هنوز مشخص نیست ممنونم…

  • tvkaveh اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۰

    ممنونم گفتی هر سایت یه تاریخی رو گفته پس هنوز معلوم نیست دمت گرم….

    • محمدرضا اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۰

      برای اطلاع از تاریخ پخش این سریال به وب سایت رسمی نتفلیکس مراجعه کنید، تاریخ انتشار اواسط مرداد ماه ذکر شده است.