قتل فجیع کارگردان ایرانی به دست پدر و مادرش؛ «پسرمان به حرفمان گوش نمی‌داد!»

قتل فجیع کارگردان ایرانی به دست پدر و مادرش؛ «پسرمان به حرفمان گوش نمی‌داد!»

بابک خرمدین ، کارگردان سینما به دست والدین خود به قتل رسیده و جسد مثله شده ی او در سطل زباله ای در شهرک اکباتان کشف شده است.

صبح دیروز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت جسد مثله شده ی مرد جوانی در سطل زباله ای در شهرک اکباتان کشف شد. بررسی های مأموران پلیس نشان داد این جسد متعلق به بابک خرمدین، کارگردان سینما است. در همین رابطه پدر و مادر وی که ساکن همین شهرک بودند، بازداشت شده اند و تحت بازجویی قرار دارند.

پدر بابک خرمدین که حدود ۸۰ سال دارد، گفته می شود در بازجویی ابتدایی گفته است: «ما مشکل خانوادگی داشتیم و پسرم ما را آزار و اذیت می‌کرد که همین موضوع سبب شد که نقشه قتل او را طراحی کنیم.»

او با بیان اینکه ابتدا به پسر خود داروی بیهوشی دادند ماجرای قتل را اینگونه توصیف کرد: «بعد از اینکه بابک بیهوش شد، با چند ضربه چاقو او را کشتیم و پس از انتقال جسدش به حمام، آن را تکه تکه کردیم و در سطل زباله انداختیم، تا به راحتی از منزل خارج کنیم.»

والدین بابک خرمدین گفته اند رفتار پسرشان با آن ها مناسب نبوده و بداخلاقی‌های وی و بی توجهی به حرف والدینش سبب شده بود که آن‌ ها طاقتشان تمام شود.

بابک خرمدین در کنار پدر و مادر خود

انتشار این خبر هولناک در همین مدت اندک، بازتاب زیادی داشته و بسیاری را در حیرت فرو برده است. برخی از کاربران شبکه های اجتماعی نیز به مقایسه ی سرنوشت تلخ این کارگردان سینما با ماجرای شخصیت تاریخی ای به همین نام پرداخته اند.

بابک خرمدین، نام سرداری ایرانی بود که بر ضد خلافت عباسی شورید. وقتی که بازداشت و به سامرا فرستاده شد، خلیفه عباسی ابتدا دستور داد دست‌ هایش را قطع کنند و سپس او را دار زدند.

بابک خرمدین کیست

بابک خرمدین سال ۱۳۵۳ در تهران متولد شد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد سینما از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و فارغ التحصیل ۱۳۸۸ است، این کارگردان سال ۱۳۷۹ در دوره فیلم سازی یک ساله انجمن سینمای جوانان دفتر تهران شرکت کرد.

بابک خرمدین در سال ۸۹ به‌عنوان دانشجو راهی لندن می‌شود و در آنجا با مسأله مهاجرت و غربت درگیری پیدا می‌کند. وی فیلم «سوگنامه ای برای یاشار» را تا حد زیادی با الهام از آن دوره زندگی خود ساخته است؛ این فیلم روایت زندگی روزمره یاشار مهاجر ایرانی ترک تبار در لندن است که با ویزای دانشجویی وارد لندن شده است. همزمان با اتمام کالج، دچار مشکل مالی و دلتنگی برای خانواده‌اش و ایران می‌شود و بین ماندن و برگشتن مردد است.

فیلم «سوگنامه‌ای برای یاشار» یک اثر مستند داستانی به شمار می‌رود که در گروه هنر و تجربه اکران شد.

بابک خرمدین چند فیلم کوتاه و نیمه بلند دیگر نیز در کارنامه ی خود داشت که جوایزی هم برای آن ها دریافت کرده بود.

او سابقه ی تدریس کارگردانی را هم داشت.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۶ نظر

ورود

  • amini اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۰

    پدر!!!

  • خسته اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۰

    تاسف آور و کنایه آمیز

  • امیدم اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۰

    عجیبتر اینکه نخوردنش ، گوشت پسرشونو اصراف کردن ریختن دور .

  • T اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۰

    دو تا آدم غریبه دعوا و ناسزا و جر می کشن با هم باز این بلا رو سر هم نمی آرن شما به خاطر این که بچه تون به حرف تون گوش نکرده این بلا رو سرش آوردین

  • زهرا اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۰

    میخواستین تیکه تیکه کنین بندازین تو گوشت چرخ کن بزارید فریزر میخوردین
    خاک تو سرشون ک حتی ب جسدشم رحم نکردند

  • بهرامی اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۰

    احتمالا بعد قتل داماد دخترش فهمیده کارایناست ازترس لو رفتن دختره را کشتن الانم پسرش فهمیده اونم سربه نیس کردن