ضرب و شتم سخت قانون شکنان کرونایی توسط پلیس هندوستان

ضرب و شتم سخت قانون شکنان کرونایی توسط پلیس هندوستان

پلیس هندوستان مردمی که قوانین قرنطینه را زیرپا می‌گذارند با باتون مجازات می‌کند! همانطور که می‌دانید وضع هندوستان در روزهای اخیر به علت شیوع فجیعانه ویروس کرونا بسیار وخیم شده و مسئولین این کشور به هر طریقی می‌خواهد شیوع ویروس را کمتر کنند.

حال قضیه از این قرار است که در ایالت آسم محدودیت‌های کرونایی افزایش یافته و پلیس هم سختگیرانه با افرادی که محدودیت‌ها را زیرپا بگذارند برخورد می‌کند. روز یکشنبه بود که هندوستان ۴۰۷۷ نفر را بخاطر بیماری کرونا از دست داد و در کل ۲۷۰ هزار نفر در هندوستان به کام مرگ کشیده شدند.

محدودیت‌های جدید در این ایالت رفت و آمد مردم و ماشین‌ها را از اواسط روز تا ۵ صبح ممنوع کرده است. تغییرات به مردم فقط اجازه ۷ ساعت تردد یعنی از ساعت ۵ صبح تا ۱۲ ظهر را می‌دهد. این محدودیت‌های سفت و سخت نیز از زمانی اجرا که شد که در روز شنبه این ایالت ۵۳۴۷ نفر کرونایی جدید ثبت کرد. تاکنون در این ایالت ۴۱۹۴۷ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند که از این عدد ۲۰۶۰ نفر از آن‌ها طعم مرگ را چشیده‌اند.

در ماه مارس گذشته پلیس از چوب دستی برای ضرب و شتم مردم استفاده کرد. همچنین این درحالی است که پلیس از روستائیان خواسته تا اجسادشان را در رودخانه و اطراف آن دفن نکنند بسیاری از این اجساد در سواحل توسط پلیس کشف شده‌اند. البته سخنگوی این ایالت روز یکشنبه این خبر که می‌گفت بالای ۱۰۰۰ نفر قربانی کرونا در رودخانه‌ها پیدا شده‌اند را تکذیب کرد و گفت شرط می‌بندم این اجساد هیچ ارتباطی با کرونا ندارند.

روز گذشته بود که خبری مبنی بر رها شدن صدها جسد در رود گنگ به گوش رسید. یک مقام مسئول هندی در این باره گفت که همه این افراد از قربانیان ویروس کرونا هستند. دلایلی هم که باعث به وجود آمدن این وضعیت شده، فقر و نداشتن امکان سوزاندن اجساد و نیز ترس از احتمال انتقال بیماری بوده است. پلیس می‌گوید که حاضر است به مردم برای به جا آوردن سنت سوزاندن جسدها کمک کند تا مردم کمتر به رها کردن اجساد در آب رو بیاورند.

مسئولین بسیار نگران این موضوع هستند که مشکلات محیط زیستی بخاطر رها شدن اجساد بیماران کرونایی در این منطقه ایجاد شود و در دورانی که شیوع کرونا بسیار دوران بدی را در هند به جای گذاشته، اوضاع بدتر هم بشود. افزایش هزینه‌ها باعث شده تا مردم کمتر به آیین سوزاندن اجساد روی بیاورند و جسدهای خود را درون آب رها کنند.

بیشتر بخوانید:

کرونای هندی چیست و چه مشخصاتی دارد؟

منبع: dailymail
دیجیاتو
بدون نظر

ورود