کاربر تیک تاک زیر اتاق کرایه ای خود یک فروشگاه متروکه کشف کرد

کاربر تیک تاک زیر اتاق کرایه ای خود یک فروشگاه متروکه کشف کرد

کلر شولن، کاربر شبکه اجتماعی تیک تاک هفته ی گذشته در ویدئویی مدعی شد در زیر اتاقی که او و دوستانش از طریق سرویس Airbnb کرایه کرده اند یک فروشگاه متروکه قرار دارد. این ویدئو بیش از ۷ میلیون بازدید در تیک تاک داشته و دربرگیرنده ی یک تور چند قسمتی از این فروشگاه متروکه است که بیشتر بینندگانش را اندکی به ترس انداخته است.

شولین در ویدئوی خود در مکان متروکه ای قدم می زند. او در شرح این ویدئو نوشته: «وقتی اتاق کرایه ای ات یک فروشگاه متروکه در زیرزمینش دارد.»

بسیاری از کاربران در واکنش به این ویدئو نوشته اند که او از یک «اتاق پشتی» سردر آورده است. طبق یک افسانه ی محلی، «اتاق پشتی» جایی است که اگر برحسب تصادف از واقعیت تله پورت شوید، از آنجا سردر می آورید. اینطور که گفته می شود «اتاق پشتی» هزارتوی بی پایانی است از فرش ها، چراغ های مهتابی، کاغذهای دیواری قدیمی و غیره.

یک روز بعد شولین در واکنش به بازدید فراوانی که ویدئوی قبلی اش کسب کرده بود، ویدئوی دیگری منتشر کرد که در آن او و یکی از دوستانش توضیح دادند گرچه اتاق کرایه ای شان یک جورهایی ترسناک است اما حال آن ها خوب است. او به مخاطبانش وعده داد با ویدئویی داخل فروشگاه را به آن ها هم نشان می دهد.

شولین همان روز ویدئوی دیگری منتشر کرد و دید بهتری از فضا به مخاطبانش داد. اتاق کرایه ای آن ها از قرار معلوم در یک هتل قدیمی واقع شده بود. وقتی او و دوستش با آسانسور به طبقه ی پایین رفتند از اتاق مفروشی با اسباب و اثاثیه ای قدیمی سردر آوردند. آن ها وارد فروشگاه شدند که در آنجا مانند هر فروشگاه دیگری آسانسور، پلکان و ویترین مغازه وجود داشت اما همه چیز متروکه بود.

گرچه برای بسیاری از کاربران این مکان هنوز ترسناک بود اما برخی هم در کامنت ها گفتند این ساختمان در حقیقت هتل/فروشگاهی در فلوریدا است و به آن ترسناکی که کاربرها فکر می کنند نیست.

کاربری نوشته: «این هتل “هالیوود بیچ” در فلوریدا است و دارند بازسازی اش می کنند.»

کاربر دیگری هم گفته: «این هتل در “هالیوود بیچ” است که قبلش یک بیمارستان بود.»

ویدئوی بعدی شولین کار مشترکی با یکی دیگر از کاربران تیک تاک به نام جاش بود که تأیید کرد اتاق کرایه ای آن ها نه تنها واقعی است بلکه در منطقه ی هالیوود فلوریدا است، یعنی همان جایی که کاربران هم ادعا کرده بودند.

به گفته ی جاش، او و دوستانش یک بار در دوران تعطیلات بهاری کالج شان این اتاق را کرایه کرده بودند و او تأیید کرد که آنجا به «باگی در شبیه سازی» می ماند. او همچنین گفت که کافه ی فروشگاه هنوز فعال است و مشتریان آن معمولاً افراد مسنی هستند که برای خوردن قهوه به آنجا می روند.

جاش در ویدئوی دیگری در صفحه ی تیک تاک خود، اطلاعات و آدرس این اتاق کرایه ای را منتشر کرد که همان آدرس هتل هالیوود بیچ بود.

بر اساس اطلاعات وبسایت هتل هالیوود بیچ، قدمت این هتل به دهه ی ۱۹۲۰ بازمی گردد. این هتل که زمانی جنب و جوش زیادی در آن بود حالا یک دسته اتاق کرایه ای است که در بالای فروشگاه “اوشن واک” قرار گرفته است. این فروشگاه که حالا تعطیل است همان فروشگاه متروکه ای است که شولین، جاش و دوستان شان از آنجا سردر آورده بودند. بعضی از اتاق های این هتل از داخل ساختمان به فروشگاه راه دارند.

بنابراین شولین و دوستانش گرچه به طور قطع از یک «اتاق پشتی» سردرنیاورده بودند اما به واسطه ی اتاق کرایه ای نامتعارف شان اقامت فراموش نشدنی ای برایشان رقم خورد.

منبع: newsweek
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود