روایت جالب احمد نجفی از عشق و عاشقی سعید راد در برنامه همرفیق + ویدیو

روایت جالب احمد نجفی از عشق و عاشقی سعید راد در برنامه همرفیق + ویدیو

احمد نجفی که به عنوان رفیق نزدیک سعید راد در برنامه همرفیق با اجرای شهاب حسینی حاضر شده بود، در بخشی از خاطرات دوستی خود با راد از عشق و عاشقی این هنرپیشه سرشناس گفت. وی در بخش هایی از برنامه مدعی می شود که سعید راد در جوانی به قدری عاشق یک خانمی بوده و بارها از نجفی خواسته پیام عشق او را به گوش این زن برساند. احمد نجفی می گوید وی سه بار از جانب سعید راد مامور شده تا از طرف وی با آن خانم صحبت کند و جالب اینکه به ادعای نجفی، سعید راد تهدید کرده بود اگر این خانم برای دیدن او نیاید دست به خودکشی خواهد زد.

افشای عشق دیوانه وار سعید راد به یک زن در برنامه همرفیق

همچنین احمد نجفی در برنامه همرفیق مدعی می شود که سعید راد تمام دیوارهای اتاق خود را با عکس این خانم پر کرده بوده است. سعید راد با نام کامل احمد حق پرست راد در ۴ آبان ۱۳۲۶ در جونقان به دنیا آمد و در دوران کودکی در تهران و منطقه شمیران ساکن شد. او از سال ۱۳۴۷ وارد سینما شده و در سال ۱۳۵۰ در اولین فیلم بزرگ خود با نام فاتحین صحرا به ایفای نقش پرداخت. سعید راد پس از پیروزی انقلال اسلامی و  تا سال ۱۳۶۳ به بازیگری ادامه داد اما بعد از ممنوع التصویری در این سال به خارج از کشور نقل مکان کرده و مدت ها در پاکستان، هند، کانادا و ایالات متحده زندگی می کرد. راد در سال ۱۳۷۸ به ایران بازگشته و در فیلم دوئل به کارگردانی احمدرضا درویش ایفای نقش کرد. از معروف ترین فیلم های سعید راد پیش از انقلاب اسلامی می توان به فیلم های کافر، صادق کرده، تنگنا، مسلخ و سفر سنگ اشاره کرد.

افشای عشق دیوانه وار سعید راد به یک زن در برنامه همرفیق

وی بعد از انقلاب نیز در فیلم های مرز، فرمان، خط، قرمز و برزخی ها و البته عقاب ها نقش آفرینی کرد که مورد آخر به پرمخاطب ترین و پرفروش ترین فیلم ایرانی در زمان خود تبدیل شد. سعید راد در مورد فروش فیلم عقاب ها گفته است: «یک بار با فریدون جیرانی و سیروس الوند صحبت می کردیم، حساب می کردیم اگر فیلم «عقاب ها» به قیمت بلیط امروز فروخته می شد، ۵۲ میلیارد فروش آن بود. یعنی بیش از کل فروش سال ۹۱ سینمای ایران! چرا این فیلم انقدر موفق بود؟ چون قهرمان داشت. اما امروز جثه ها در سینمای ما تحلیل رفته اند و دیگر یک چهره قوی در آثار دیده نمی شود!». گفته می شود سعید راد تاکنون سه بار ازدواج کرده که مشهورترین همسر وی، نوش آفرین خواننده و بازیگر سرشناس ایرانی قبل از انقلاب بوده است.

افشای عشق دیوانه وار سعید راد به یک زن در برنامه همرفیق

افشای عشق دیوانه وار سعید راد به یک زن در برنامه همرفیق

نوش آفرین در واقع همسر دوم سعید راد بود و ازدواج آن ها علیرغم پر سروصدا بودن، خیلی زود به طلاق ختم شد. او قبلاً نیز در دوران جوانی یک بار ازدواج کرده و حاصل ازدواجش یک فرزند پسر و یک دختر است که کنون ساکن کانادا هستند. ظاهراً سعید راد بعد از بازگشت به ایران برای بار سوم ازدواج کرده هر چند اطلاعات زیادی در مورد همسر سوم وی در دسترس نیست. سعید راد در مورد ممنوع الکاری و دوری از ایران نیز گفته است: « اصلا دوست ندارم خروجم از ایران را به یاد بیاورم. بگذارید راحت بگویم من تنها بازیگری بودم که بعد از انقلاب ۷ فیلم پرفروش بازی کردم و در واقع محبوبیت اصلی ام را از پس از انقلاب به دست آوردم و هیچ گونه مسئله‌ای هم نداشتم که ممنوع الکار یا ممنوع الچهره شوم. من در خارج نیز هیچ گاه به اصطلاح ساکم را باز نکرده و همیشه در حال مهاجرت بودم و مجبور بودم کارهای فرعی کنم تا زندگی ام را حفظ کنم. زمانی که مرا ممنوع الکار کردند حیرت زده شدم، چرا که در اوج فعالیت و پختگی بودم».

بیشتر بخوانید: ماجرای ممنوع التصویری شهاب حسینی در تلویزیون از زبان خودش

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • یک مخاطب خرداد ۲, ۱۴۰۰

    ایشون از نظر ظاهری به نظر بنده به همسری که پیش از انقلاب داشتن بسیار سر بودن