اولین اظهارات خواهر و برادر بابک خرمدین: بابک رفتار خوبی با پدر و مادرمان نداشت

اولین اظهارات خواهر و برادر بابک خرمدین: بابک رفتار خوبی با پدر و مادرمان نداشت

یک هفته ای از انتشار خبر قتل فجیع بابک خرمدین ، کارگردان سینما به دست پدر و مادر سالخورده اش و اعتراف آن ها به دو قتل دیگر یعنی قتل دختر و دامادشان می گذرد اما این خبر و ابعاد مختلف آن به قدری هولناک بود که جامعه ایران کماکان در شوکی شدید به سر می برد.

پس از بازداشت والدین بابک خرمدین به جرم قتل پسرشان، شایعاتی درباره ی مفقود شدن دختر و دامادشان در سال های گذشته مطرح شد و چیزی نگذشت که با اعتراف این زن و مرد سالخورده به قتل دخترشان آرزو و دامادشان فرامرز به شیوه ای مشابه پسرشان، صحت این شایعات معلوم گشت.

فرامرز همسر دوم آرزو، پسر عمه ی وی بود. پدر بابک خرمدین در اعترافاتش از قتل خواهرزاده ی خود در سال ۹۰ پرده برداشت و گفت پس از مثله کردنش جسد او را نیز در سطل‌ زباله ای در نزدیکی محل زندگی‌ شان رها کردند.

بر اساس گفته ی والدین بابک خرمدین، آن ها با مقتول تماس می گیرند و وی را به منزل شان دعوت می کنند، سپس در غذایش داروی بیهوشی می ریزند و او را نیز با ضربات چاقو به قتل می‌ رسانند. آن ها علت این قتل را همچون مورد پسرشان، اقدامات غیر اخلاقی داماد خانواده از جمله قاچاق انسان و بدرفتاری ذکر کردند. پدر بابک خرمدین همچنین ادعا کرد دامادشان را با همدستی دخترشان آرزو به قتل رساندند.

به گفته ی پدر بابک خرمدین، پس از این اتفاق خانواده ی فرامرز اعلام مفقودی می کنند اما پدر بابک به آن‌ ها می‌ گوید ماشین فرامرز را در نزدیکی فرودگاه پیدا کرده و مدعی می‌ شود فرامرز در کار قاچاق انسان بوده است.

بر اساس اعترافات متهمان، آن ها دخترشان آرزو را نیز در سال ۹۷ به همین روش و با ریختن قرص بیهوشی در غذایش به قتل می‌ رسانند. انگیزه ی آن ها از قتل آرزو نیز مشکلات اخلاقی وی بیان شده است. والدین بابک خرمدین ادعا کردند دخترشان مواد مصرف می کرد و مردانی را به خانه ی خود می آورد.

در هفته ی گذشته اما ادعاهای زیادی هم از سوی افراد مختلف درباره ی خانواده ی خرمدین مطرح شد که صحت و سقم آن ها هنوز اثبات نشده است. یکی از دوستان آرزو خرمدین مدعی شد آرزو به او گفته بود پدرش در کودکی به او تجاوز می کرد و مادرش با وجود اطلاع از این موضوع بر روی آن سرپوش می گذاشت و آرزو به دلیل فشارهای روانی ناشی از همین اتفاق به ام‌اس پیشرفته مبتلا شده بود.

در این میان لیلا اوتادی، بازیگر مشهور نیز در اینستاگرام خود به ادعای دوست آرزو خرمدین درباره ی تجاوز پدرش به وی در دوران کودکی پرداخت و نیز مدعی شد دعوای شب قبل از قتل بابک خرمدین نیز بر سر تعرض پدر به یکی از دانشجویان دختر بابک بوده که به خانه ی آن ها رفته بود.

اما خانواده خرمدین جز بابک (متولد ۵۱) و آرزو (متولد ۵۳)، دو فرزند دیگر به نام های افشین (متولد ۵۷) و آزیتا (متولد ۶۱) هم دارند که به دنبال اعترافات پدر و مادر خانواده، نگرانی هایی در خصوص سرنوشت آن ها به وجود آمده بود اما خوشبختانه مشخص شد افشین و آزیتا خرمدین در قید حیات هستند.

این خواهر و برادر در دادسرای امور جنایی تهران و اداره آگاهی حضور یافتند و از آن ها در خصوص قتل های صورت گرفته توسط والدین شان تحقیق به عمل آمد. فرزندان متهمان گفته‌ اند میان پدر و مادرشان و بابک خرمدین در داخل خانه رابطه خوبی برقرار نبوده و آن ها همیشه با هم درگیری داشته‌ اند.

در این میان دختر خانواده که هنوز از جنایت هولناکی که پدر و مادرش رقم زده‌ اند شوکه بود، در تحقیقات گفت: «من اصلاً از قتل‌ ها اطلاعی نداشتم. اما تا جایی که می‌ دانستم بابک رفتار خوبی با پدر و مادرم نداشت. همیشه آن ها را اذیت و به آن ها بی‌ احترامی می‌ کرد. بارها از مادرم شنیده بودم که بابک او را اذیت می کرد و احترام سن بالای او را نگه نمی‌ داشت.»

وی در ادامه گفت: «پدر و مادرم کمی حالت‌ های عصبی داشتند، بابک هم کمی داشت و البته این عصبی بودن آن ها ارثی است اما به این حد نبود که بخواهند چنین جنایات هولناکی را رقم بزنند و من هنوز در شوک این ماجرا هستم.»

وی درخصوص اظهارنظر‌های مطرح شده در فضای مجازی نیز گفت: «من نمی‌ دانم افرادی که اظهارنظرهای بی‌ مورد می‌ کنند چرا به فکر آبروی افراد نیستند. خواهش می‌ کنم با آبروی ما بازی نکنید. خواهرم به هیچ عنوان درخصوص اینکه پدرم او را آزار می‌ داده صحبتی با من که خواهرش بودم نکرده بود و من واقعاً اطلاعی در این خصوص ندارم. بعید می‌ دانم چنین موضوعی صحت داشته باشد.»

وی گفت: «رابطه خانوادگی ما خوب بود و مشکلی نداشتیم.»

او درخصوص ناپدید شدن ناگهانی خواهرش نیز گفت: «پدرم ۳سال قبل به من گفت خواهرم به شیراز رفته و در آنجا ازدواج کرده است. بعد که بیشتر پیگیر شدم گفت به ترکیه رفته است. اما از خواهرم بی‌ خبر بودم و چون خیلی نگرانش بودم چند ‌ماه قبل گزارش مفقود شدنش را اعلام کردم. چون تصور می‌کردم در ترکیه بلایی سرش آمده است. اصلاً فکر نمی‌ کردم پدر و مادرم او را به قتل رسانده‌ باشند.»

اکبر خرمدین، پدر بابک خرمدین در مصاحبه ی اخیر خود گفته اگر بیرون از زندان بود حتماً دختر و پسر دیگرشان، افشین و آزیتا را هم همراه دو نوه‌ شان به قتل می‌ رساند تا جامعه با رفتن آن‌ ها نیز پاک‌ تر شود.

ایران خرمدین، مادر بابک خرمدین اما در این مورد با همسرش موافق نبود و گفت هرگز اجازه نمی‌ دهد که او دو فرزند دیگرشان، افشین و آزیتا و نوه‌هایشان را به قتل برساند چون آن ها بی گناه اند و بچه‌ های خوب و دلسوزی برایش بوده‌ اند.

دیجیاتو
۵ نظر

ورود

  • ناشناس خرداد ۱, ۱۴۰۰

    آزیتا خانم خبر نداره که در لیست سیاه قتل بوده ؟ خدا رو شکر که شما زنده هستین . خدا برادر و خواهرتون رو رحمت کنه به شما تسلیت می گم من که اصلا شما رو و استاد بابک رو نمی شناختم در شوکم لحظه ای از یادم نمی رود خدا به داد شما برسه . و برا هیچ مسلمونی این اتفاق پیش نیاد فجیعانه دردناکه

    • Nila مرداد ۶, ۱۴۰۱

      ینی واسه غیر مسلمان پیش بیاد ایراد نداره؟ درد غیر مسلمان ایراد نداره؟
      اخلاق بدجور رو به زواله. حیف یک سری ها بهشون نام “انسان” نسبت داده بشه.

  • حسین کرد شبستری خرداد ۱, ۱۴۰۰

    خوب شد گرفتنش و گرنه ما رو هم به جرم فساد اخلاقی می کشت و مثله می کرد .

  • ناشناس خرداد ۲, ۱۴۰۰

    به نظره من که بابک فهمیده پدرش و مادرش قاتل هستن و دامادشون وخواهرش به دست این دوتا جنایتکارکشته و سربه نیست شودن
    و شاید فهمیدنه همین راز کثیف و وحشتناک باعث شوده دیگه نتونه رفتار خوبی با پدرومادرش داشته باشه ولی چون اونا پدرومادرش بودن و پیربودن نتونسته بره و اونا رو لو بده اما نمیتونسته رفتار خوب و توأم با احترامی هم با پدرومادر جنایتکارش داشته باشه بعدم یه جا پدره بابک گفت به بابک گفتم اگه دست از اذیت وآزار ما برنداری میکشمت و بابک گفته من اسمم بابک و کسی نمیتونه منو بکشه!!! چرا بابک باید همچین حرفی وهمچین جمله ای رو بگه؟؟ این خودش تاییدمیکنه که بابک فهمیده خواهرش و دامادشون به قتل رسیدن وخارج کشورنیستن وفهمیده کاره پدر ومادرش بوده برای همینم به پدرش گفته نمیتونی منو بکشی حالا کی و چجوری فهمیده پدر و مادرش قاتل هستن نمیدونم!!! ولی نمیفهمم چرا بابک پیششون مونده و چرا نترسیده اونم بکشن وقتی طرف به دختره خودش و دامادی که خواهرزاده ی خودش بوده رحم نکرده دیگه چه فرقی میکنه کی جلوش باشه معلومه پسرشم میکشه

  • عشقی خرداد ۲۲, ۱۴۰۱

    والدینش ن گفتن بخاطر رفتارو اخلاقشون این کارو کردن..
    یکی جواب منو بده بخاطر رفتار و کار بسیار فجیهشون کی باید اونارو زنده به گور کنه؟! حتی حیوون هم از کار غیر اخلاقی این مثلا ۲انسان انجام دادن.. چجوری که گفتن اون دوتاهم مشابه بابک کشتن ولی شهرداری یا حتی پلیس هم متوجه این ماجرا نشده..