پرش گربه خوش شانس از ساختمان در حال آتش سوزی به بیرون + ویدئو

پرش گربه خوش شانس از ساختمان در حال آتش سوزی به بیرون + ویدئو

ویدئویی تماشایی لحظه ی پرش یک گربه از پنجره ی طبقه ی پنجم ساختمانی در حال آتش سوزی در شیکاگو را نشان می دهد که به طرز معجزه آسایی نجات می یابد.

این ویدئو که این هفته توسط آتش نشانی شیکاگو گرفته شده گربه ی مذکور را نشان می دهد که لبه ی پنجره ی این ساختمان نشسته که دود سیاه رنگی از آن بیرون می آید.

بعد از آن، این گربه که هنسی نام دارد تصمیم می گیرد دست به کاری بزند که از درست یا غلط بودنش مطمئن نیست. هنسی از پنجره ی ساختمان به بیرون می پرد و پس از پشت سر گذاشتن یک دیوار بتونی با فاصله ای اندکی از آن روی زمین فرود می آید.

در حالی که شاهدان ماجرا با دیدن این صحنه شروع به جیغ زدن می کنند، گربه روی یک تکه زمین چمن کاری شده بر روی هر چهار پایش فرود می آید و سپس پا به فرار می گذارد.

آتش نشانی که این فیلم را گرفته می گوید: «گربه رفت زیر ماشین من و تا چند دقیقه بعد که حالش بهتر شد آنجا ماند. بعد بیرون آمد و سعی کرد از دیوار بالا برود تا دوباره برگردد داخل.»

این آتش نشان می گوید به نظر نمی رسید گربه آسیبی دیده باشد.

روز جمعه ی گذشته آتش نشانی شیکاگو در توییتی اعلام کرد هنسی هنوز به خانه بازنگشته و همسایه ها به دنبالش هستند. صاحب هنسی گفته او یک گربه ی خانگی است که به ندرت بیرون می رود.

در این حادثه ی آتش سوزی که تنها محدود به یک آپارتمان بود و علت آن هنوز مشخص نیست، کسی آسیب ندیده است.

گربه ها به این شهرت دارند که می توانند از ارتفاع بالایی پرش کنند و بی هیچ زحمت و دردسری روی پاهایشان فرود بیایند. در سال ۲۰۱۸ نیز گربه ای از طبقه ی سی و دوم ساختمانی در نیویورک به بیرون سقوط کرد اما هیچ آسیبی ندید.

منبع: insider
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • سهراب مرداد ۲۷, ۱۴۰۰

    درسته گربه ها توانایی فرود روی ۴ پاشون رو دارند ولی اگر ارتفاع زیاد باشه به احتمال زیاد ارگانهای داخلیشون در هنگام برخورد با زمین دچار خونریزی میشه و اگر درمان نشن متاسفانه بعد مدت کوتاهی میمیرین.