۵ سلبریتی که سبک زندگی‌شان شما را متعجب می‌کند

۵ سلبریتی که سبک زندگی‌شان شما را متعجب می‌کند

بعضی از سلبریتی ها به اینکه چقدر پولدار و مشهور هستند اهمیتی نمی‌دهند و ترجیح می‌دهند مانند افراد عادی زندگی کنند. این دسته از سلبریتی ها دوست دارند خاکی باشند و بعضی از آن‌ها ولخرجی نمی‌کنند و حواسشان به پول‌هایشان است.

ما از این سلبریتی ها درس‌های زیادی می‌توانیم بگیریم؛ چراکه با سبک زندگی‌شان نشان می‌دهند زندگی چیزی فراتر از ثروت است و حتماً لازم نیست که ثروت خود را به رخ بکشیم تا نشان دهیم فرد توانمندی هستیم.

۱-بیل گیتس

سلبریتی

بیل گیتس که یکی از ثروتمندترین افراد جهان است، با سبک زندگی‌اش به ما درس می‌دهد تا رفتار متواضعانه‌ای داشته باشیم. عکسی از بیل گیتس که در صف همبرگر موردعلاقه‌اش ایستاده است، در عرض یک شب در فضای مجازی وایرال شد.

البته این فقط یک نمونه از رفتارهای متواضعانه آقای بیل گیتس است و از این دست رفتارهای او زیاد مشاهده است. برای مثال؛ یک فرد معروف در سلیکون ولی می‌گوید که آقای گیتس اجازه نمی‌دهد که کسی ظرف‌هایش را بشورد و خودش این کار را انجام می‌دهد.

۲- سارا میشل گلر

سلبریتی

سارا میشل گلر، ستاره سریال «بافی قاتل خون‌آشام‌ها»، به خاطر سبک زندگی معمولی‌اش معروف است. او با ثروت خالص ۳۰ میلیون دلار، قدر یک دلار را هم می‌داند و همیشه در خرید چانه می‌زند و سعی می‌کند از آفرها استفاده کند.

۳-ماریشکا هارگیتی

سلبریتی

ماریشکا هارگیتی که به خاطر بازی در نقش کارآگاه اولیویا بنسون در سریال «نظم و قانون» معروف شده است، قبل از بازی در این سریال وضع مالی بدی داشت. او در یکی از مصاحبه‌هایش گفته است: «بدهی زیادی داشتم. شغل بازیگری جوریه که پول دائماً میاد و میره. اما حالا یاد گرفتم که چجوری پس انداز کنم و بیشتر از توانم خرج نکنم».

۴-هیلاری سوانک

سلبریتی

هیلاری سوانک با بازی درخشان خود در فیلم «محبوب میلیون دلاری» به شهرت رسید. داستان زندگی او از جمله داستان‌های انگیزشی و الهام بخش هالیوودی است. زمانی که سوانک نوجوان بود، پدر و مادرش طلاق گرفتند؛ از آنجایی که مادرش توانایی پرداخت اجاره خانه را نداشت، مجبور شدند برای مدتی در ماشین زندگی کنند.

او با وجود اینکه ۲ بار برنده جایزه اسکار شده و سال‌ها کانون توجه بوده است، خیلی معمولی زندگی می‌کند و ولخرجی نمی‌کند.

۵- ملکه الیزابت

سلبریتی

اگر دقت کرده باشید متوجه می‌شوید که ملکه الیزابت اغلب لباس‌های تکراری می‌پوشد و معروف به‌ صرفه جویی هایش است. برای گرم کردن اتاقش از یک بخاری برقی ارزان و معمولی استفاده می‌کند که مادربزرگ شما هم هنوز در خانه‌اش دارد.

کاغذ کادوها و روبان‌ها را بیرون نمی‌اندازد و دوباره از آن‌ها استفاده می‌کند و برای کم کردن هزینه‌های قبض برق، استفاده از لامپ‌های بیشتر از توان ۴۰ وات را ممنوع کرده است.

کارکنان کاخ می‌گویند او حواسش به ‌حساب کتاب‌ها هست، اهل ولخرجی نیست و هنوز هم از کیف‌های دستی ۳۰ یا ۴۰ سال پیش خود استفاده می‌کند.

سبک زندگی کدام یک از این افراد مشهور بیشتر شما را تحت تأثیر قرار داد؟ اگر شما یک سلبریتی بودید این سبک زندگی را انتخاب می‌کردید؟

منبع: brightside
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۴ نظر

ورود

  • azad خرداد ۵, ۱۴۰۰

    تو ایران هم هستن افرادی که با وجود قدرت و ثروت فراوان رفتار متواضعانه‌ای و زندگی ساده ای دارن
    مثل رهبری

    • T خرداد ۶, ۱۴۰۰

      بله اما ثروتشون دزدی و مال مردمه! و هر چقدر هم متواضعانه رفتار کنن بالاخره ثروتشون به خانوادشون می رسه و باعث فساد همون بدعت سلطنت می شده پس عملا فرقی نداره

  • آنتی رضا ستوده خرداد ۸, ۱۴۰۰

    جای کیانو ریوز حسابی تو لیستتون خالیه…

  • میلاد شهریور ۱۸, ۱۴۰۱

    ملکه الیزابت