تاریخ انتشار فصل پنجم سریال Money Heist در تریلر جدید فاش شد + ویدیو

تاریخ انتشار فصل پنجم سریال  Money Heist در تریلر جدید فاش شد + ویدیو

و نتفلیکس بالاخره با انتشار یک تیزر جدید به طرفداران سریال Money Heist اجازه داد بدانند که چه زمانی باید منتظر انتشار فصل پنجم این سریال باشند. این ویدیو که در آن تاریخ انتشار فصل پنجم سریال Money Heist به شکل تلویحی بیان می شود، در واقع نگاهی دراماتیک به اوج عملیات سرقت است در حالی که سارقان قرمزپوش داستان تا لحظه آخر دست از مبارزه بر نمی دارند. در انتهای این کلیپ، فاش می شود که بخش اول فصل پنجم سریال Money Heist در سوم سپتامبر و بخش دوم نیز ۳ دسامبر منتشر خواهد شد. تنها صحبت هایی که در طول این تریلر شنیده می شود از جانب کوربرو است که از همان ابتدای سریال نقش راوی داستان را داشته است.

بر اساس تریلر جدید منتشر شده توسط نتفلکیس، بخش اول فصل پنجم سریال Money Heist در سوم سپتامبر و بخش دوم نیز 3 دسامبر منتشر خواهد شد.

او در دیالوگ خود در این تریلر می گوید: «مهم ترین لحظات زمان هایی هستند که می فهمیم دیگر بازگشتی در کار نیست». با توجه به انتشار فصل پایانی سریال Money Heist در آینده ای نزدیک و تریلر جدید، به نظر می رسد که حتی اگر سرقت اخیر گروه سارقان موفقیت آمیز باشد نیز تمام آن ها زنده بانک را ترک نخواهند کرد. در کنار پروفسور، توکیو و لیسبون، این تریلر جدید از نتفلیکس برخی از چهره های دیگری که در فصل پنجم باز خواهند گشت را نیز نشان می دهد. از این شخصیت ها می توان به آنیبال/ ریو، دانیل/دنور، مونیکا/استکهلم، میرکو/هلسینکی و آرتورو. همچنین در فصل پنجم سریال Money Heist شاهد حضور میگل آنخل سیلوستره و پاتریک کریادو هستیم اما مشخص نیست که آیا این دو بازیگر نیز در نقش سارق ظاهر شده و ماسک دالی به صورت خواهند زد یا خیر.

بر اساس تریلر جدید منتشر شده توسط نتفلکیس، بخش اول فصل پنجم سریال Money Heist در سوم سپتامبر و بخش دوم نیز 3 دسامبر منتشر خواهد شد.

تریلر جدید فصل پنجم سریال Money Heist این ایده را به تصویر می کشد که در فصل پایانی نیز مانند دیگر فصول خطرات زیادی سارقان دوست داشتنی را تهدید کرده و هر لحظه امکان شکست و مرگ آن ها وجود دارد. اما چهار فصل قبلی نشان داده که شخصیت های سارق داستان در شرایط فشار حداکثری عملکرد بهتری دارند. تیم سارقان اکنون عصبانی هستند و بعد از مرگ آگاتا/نایروبی، به دنبال انتقام هستند. این بار به جای چاپ پول با طلا سروکار دارند و تمام کشور نظاره گر است تا ببیند آن ها چگونه از بانک خارج می شوند، در شرایطی که نیروهای امنیتی زیادی در بیرون از بانک برای شکارشان آماده هستند.

بر اساس تریلر جدید منتشر شده توسط نتفلکیس، بخش اول فصل پنجم سریال Money Heist در سوم سپتامبر و بخش دوم نیز 3 دسامبر منتشر خواهد شد.

در شرایطی که نتفلیکس فصل پنجم سریال Money Heist را به دو قسمت تقسیم کرده است، به احتمال فراوان طرفداران سریال با سکانس های پرتعلیق بیشتری نسبت به گذشته برای اطلاع از سرنوشت شخصیت های محبوب سریال مواجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: تئوری دیوانه‌وار در مورد سریال Money Heist : «پروفسور در آسایشگاه روانی رویاپردازی می‌کند»

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود