لحظه هولناک حمله شیر سیرک به مربی خود + ویدئو

لحظه هولناک حمله شیر سیرک به مربی خود + ویدئو

ویدئویی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که حمله ی یک ماده شیر به مربی خود در جریان نمایش زنده ی سیرکی در روسیه را نشان می دهد. این اتفاق که هفته ی گذشته رخ داد باعث ترس و وحشت تماشاچیان و فرار آن ها از محل نمایش شده بود.

این مربی سیرک که ماکسیم اورلوف نام دارد، گرچه از این حمله نجات یافت اما مجبور شد به دلیل جراحات پاها و دست هایش فوراً به بیمارستان برود.

این حمله پس از آن رخ داد که در جریان نمایش، یک ماده شیر سیرک به نام «وگا» شروع به جنگ و دعوا با یک ماده شیر دیگر کرد.

ویدئوی منتشر شده دو ماده شیر را در حال غلت زدن روی زمین نشان می دهد که ناگهان وگا از جا می پرد و به طرف اورلوف، مربی سیرک که پشت آن ها ایستاده بود، حمله می برد. اورلوف و یک نیروی دیگر سیرک تلاش می کنند با چوب دستی این گربه ی غول پیکر که دست از چنگ کشیدن به مربی خود برنمی داشت را دور کنند.

یکی از شاهدان این اتفاق گفته: «ماده شیر یک دفعه دیوانه شد. وقتی داشتیم فرار می کردیم صدای غرش وحشیانه ی شیرها را می شنیدیم.»

این ویدئو کودکان و والدین آن ها را هم در حال فرار از محل نمایش به دنبال حمله ی ماده شیر نشان می دهد. به گفته ی رسانه ها، یک زن باردار که در میان تماشاچیان نمایش حضور داشت، از شوک این اتفاق دچار تشنج شده بود.

پس از این حادثه، اورلوف، مربی سیرک، تأیید کرده که خانه ی جدیدی برای وگا پیدا خواهد کرد و عدم فعالیت سیرک در دوران کرونا را مقصر این اتفاق دانست.

او گفته: «وگا پنج سال دارد و از کودکی سرکش بوده. با باغ وحش های دیگر مذاکره خواهیم کرد تا به جای او یک توله شیر کوچک بیاوریم. چنین مواردی به ندرت اتفاق می افتند اما بالاخره حیوان، حیوان است دیگر.»

بسیاری از کشورهای اروپایی استفاده از حیوانات در سیرک ها را ممنوع کرده اند، با این حال، روسیه از جمله کشورهایی است که کماکان به این کار ادامه می دهد.

در سال ۲۰۱۷، شرکت دولتی Rosgostsirk که بیش از ۴۰ سیرک در سرتاسر روسیه را تحت مدیریت خود دارد، ۲۰ میلیون دلار در قالب کمک های دولتی دریافت کرد.

منبع: insider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • مهران خرداد ۱۴, ۱۴۰۰

    تیتر رو خوندم فکر کردم شیره تیکه پاره اش کرده. که البته اگر هم میکرد حقش بود. کسی که به خاطر پول حیوون زبون بسته رو از طبیعت و دنیایی که بهش تعلق داره جدا کرده و انداخته توی قفس و هر روز آزار و شکنجه میده تا کارهایی که اون میخواد رو انجام بده مستحق بدتر از اینهاست.