علت تغییر چهره فاحش محسن رضایی چیست؟

علت تغییر چهره فاحش محسن رضایی چیست؟

مناظره های تلویزیونی که این روزها میان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برگزار می شود جدای از بحث های جنجالی که در آنها مطرح می گردد از منظر دیگری نیز مورد توجه قرار گرفته اند و آن تغییر چهره فاحش محسن رضایی است.

تصویری که در بالا سمت چپ می بینید مربوط به این کاندید در پاییز سال قبل است و تصویر سمت راست نیز مربوط به مناظره های تلویزیونی هفته گذشته است. همانطور که در تصویر مشهود است چین و چروک های عمیق پیشانی آقای رضایی کاملا از بین رفته اند و چشم هایشان نیز حالتی خواب آلود و افتاده پیدا کرده.

همین تغییر چهره فاحش باعث به راه افتادن رشته توییت ها و بحث های داغی در فضای مجازی شده و بسیار حتی مدعی شده اند که آقای رضایی برای آنکه تصویر مهربانتر و جوانتری از خود بسازند عمل زیبایی کرده اند.

برخی متخصصین پوست و مو در رابطه با این تصاویر گفته اند:

«براساس آنچه در تصویرها دیده می‌شود چروک‌های پیشانی، خط اخم و خطوط عرضی پیشانی آقای رضایی کاهش محسوسی پیدا کرده و دم ابرو کمی بالا رفته است.»

طبق گفته این پزشکان محسن رضایی برای کاهش عمق چروک‌ های پیشانی خود از داروی بوتولینیوم توکسین A یا بوتاکس استفاده کرده است؛ ماده ای که استفاده زیاد از آن باعث می‌شود تاج ابرو به سمت پایین حرکت کند و دم ابرو اندکی بالا برود، چهره و چشم‌ها حالت خواب آلودگی می‌گیرد به جای خط اخم، خط عرضی روی پل بینی ایجاد میشود، بدون اینکه در پیشانی چنین حالتی اتفاق بیفتد.

علاوه بر این همانطور که در تصویر دیده می شود جنس موهای آقای رضایی نیز تغییر پیدا کرده و در مناظره هفته پیش علاوه بر اینکه دیگر رنگ مشکی پرکلاغی سابق را نداشت کمی نرم تر و ابریشمی تر دیده می شوند.

البته دیدار محسن رضایی با عبدالله اسکندری چهره پرداز سینمای ایران که اخیرا تصاویر مربوط به آن منتشر شده این گمانه زنی را در ذهن بسیاری به وجود آورد که آقای رضایی احتمالا قصد دارند از راهنمایی های این چهره پرداز کهنه کار برای بهبود ظاهر خود استفاده نمایند.

تغییر چهره محسن رضایی

به نظر می رسد دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز از اظهار نظرها و شوخی هایی که با او در فضای مجازی می شود به خوبی آگاه است و اخیرا با انتشار پستی به یکی از آنها واکنش نشان داد. او در پست توییتری خود چنین نوشت:

 «مردم به شوخی می گویند ما که به آرزوهایمان نرسیدیم، کاری کنیم که لااقل فلانی به آرزویش برسد! مردم دوست‌داشتنی ایران؛ آرزوی من این است که کسی در کشور فقیر نباشد؛ آرزوی من این است‌که ثروت کشور به دست خود شما برسد. آرزوی من آرامش و شادی و رفاه برای همه شماست. آرزوی من، آرزوی شماست.»

البته حتما خاطرتان هست که تغییر چهره محمود احمدی نژاد بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ هم خبرساز شده بود.

محمود احمدی نژاد که در ابتدای کمپین های انتخاباتی اش به خاطر ساده پوشی و چهره مردمی اش مورد توجه قرار گرفت کمی بعد از اعلام نتایج دور دوم با ظاهری متفاوت در مجامع خبری و عمومی ظاهر شد و دیگر خبری از چین و چروک های عمقی در پیشانی اش نبود.

لازم است اضافه کنیم که این اظهارات در مورد ظاهر آقایان صرفا نظر کارشناسی برخی پزشکان بوده و روزیاتو آن را تایید یا رد نمیکند.

بیشتر بخوانید:

مروری بر زندگی و زمانه ابراهیم رئیسی؛ نامزد انتخابات ریاست جمهوری

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۱۵ نظر

ورود

  • 55 خرداد ۱۸, ۱۴۰۰

    به نظرتون آیا این مساله دردی از ما درمان میکند؟

    • تازیانه خرداد ۱۹, ۱۴۰۰

      بله قطعا تاثیر داره، می فهمیم که اینا کاری از عهده شون بر نمیاد و این دوره هم فرقی با دوره قبل نداره. طرف بجای اینکه یه برنامه جدید ارائه بده رفته پوستشو کشیده

  • محمدی خرداد ۱۸, ۱۴۰۰

    خدایا خودت به داد مابرس.اینم از کار آقایون افتادن دنبال چرت و پرت به ماچه که بوتاکس زده؟؟؟

    • خب ؟ خرداد ۱۹, ۱۴۰۰

      فکر نکنم مطلب مهمی باشه این موضوع

  • نسرین خرداد ۱۹, ۱۴۰۰

    آره دیگه فقط همین کارا از عهده شون بر میاد، پوستشونو بکشن، مو رنگ کنن، ریش مدل بدن، اگه نه که اوضاع مملکت این نبود

  • سمیرا خرداد ۱۹, ۱۴۰۰

    خب که چی؟چون کاندید هستن نمیتونن مثه افراد عادی ب ظاهرشون برسن؟ رهبر ک رهبره هم بوتاکس کرده.مگه علم پزشکی برای اینا حرامه؟ تورو خدا جنبه داشته باشید .ب هرچیز الکی گیر ندین.بابای منم بوتاکس کرده مگ جرمه

    • رامین خرداد ۱۹, ۱۴۰۰

      اگر دورو و ریاکار نبودن شاید مردم براشون زیاد این موضوعات اهمیت نداشت ولی وقتی سجاده آب می کشن و خودشون رو فارغ از مسائل دنیا و پول و قدرت نشون میدن ولی از اون طرف برای دوتا رای بیشتر بوتاکس می کنند آدم حالش بهم میخوره.

      • شاهد خرداد ۲۱, ۱۴۰۰

        بوتاکس و عمل زیبایی که چیزی نیست اینها برای قدرت حاضرند حتی بچه خودشون رو هم بکشند! نمونه اش همین آقا. بعد اسم پدر مادر بابک خرمدین بد در رفته!

  • شهاب خرداد ۱۹, ۱۴۰۰

    از آقا مخسن جنگ‌خیلی بیشتر توقع داشتیم اینکه ایشون بوتاکس کنند تا ظاهرشون عوض شه رای بیارند مایه تاسفه

  • ... خرداد ۱۹, ۱۴۰۰

    ای به درک که بوتاکس زده نون نداریم بخوریم

  • میم خرداد ۲۰, ۱۴۰۰

    قیافه کریه همه شون ناشی از باطن خوابشون هست و باطن خراب با بوتاکس و عمل زیبایی درست نمیشه

  • ۱۱۲۲ خرداد ۲۳, ۱۴۰۰

    به قران ۳ روزه هیچ غذایی نخوردم،از ناچاری زنو بچمو فرستادم خونه پدرش،خودم ۱۵ روزه کرونا گرفتم خونه افتادم نتونستم سرکار برم پول در بیارم،دکتر هم نرفتم،اگه پول داشتم یه نون میخریدم

    • Abolfazl خرداد ۲۳, ۱۴۰۰

      خاک بر سرتون!
      با چه رویی این حرفارو میزنین ؟!
      اصلا شاید به خاطر گریم و دوربین های جدید باشه!
      حالا اگه همین آقا با چهره ی قبلی وارد میشد، یه عده ای میگفتن :عه اینقد پول داره حاضر نیس چین و چروک صورتشو ورداره!
      فرضا اینکارو کرده باشه، چه ربطی به برنامه ها و دولت آینده اش داره؟! یعنی نباید به زیبایی خودش برسه ؟! عجب…
      اصلا چه احمقی میخواد از روی چهره رای بده..؟! رای مردم حق الناسِ!
      یه عده مغز کوچک زنگ زده که عامل بدبختی مردم هستن راه افتادن و یه سری مسائل شخصی و بی ربط رو مهم جلوه میدن..!
      به جای اینکه وقتتونو صرف این مسائل کنین ، برین مناظرات و برنامه هاشونو گوش بدین ببینین کدوم یکی میتونه ما رو از این اوضاع نجات بده و فقط به خاطر مردم پا به عرصه گذاشته و حاضرِ برای مردم تعظیم کنه..!

    • فرزاد شهریور ۱۴, ۱۴۰۰

      تونون نداری بخوری،بعدگوشی موبایلت لمسیه؟!با اون حالت چجوری حس وحال خوندن نظرات روداری بعدش،بقرانم قسم میخوری

  • سعید اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    ایشون بهتر بود یه کمربند برای شلوارشون میخرید