گزارش بی سابقه رسانه های کره شمالی از وضعیت سلامت کیم جونگ اون

گزارش بی سابقه رسانه های کره شمالی از وضعیت سلامت کیم جونگ اون

بنگاه خبری رسمی دولت کره شمالی از قول یک شهروند ناشناس در پیونگ یانگ نقل می کند که تمام مردم این کشور با دیدن کاهش وزن واضح رهبر کشورشان دلشکسته شده اند. این گزارش بی سابقه و نادر رسانه اصلی کره شمالی در مورد سلامتی رهبر این کشور بعد از آن صورت می گیرد که تحلیلگران خارجی در اوایل ماه ژوئن مدعی شده بودند رهبر ظاهراً ۳۷ ساله کره شمالی مقدار قابل توجهی از وزن خود کاسته است. مردی که شهروند پیونگ یانگ معرفی می شود، در خبر شبکه KRT می گوید: «دیدن اینکه دبیر کل محترم پوست و استخوان شده است، دل مردم ما را به شدت به درد می آورد.

رسانه های کره شمالی از قول یک شهروند ناشناس در پیونگ یانگ نقل می کند که تمام مردم این کشور با دیدن کاهش وزن واضح رهبر کشورشان دلشکسته شده اند.

همه می گویند که اشک در چشمانشان حلقه زده است». در این کلیپ، شهروندان پیونگ یانگ در حال تماشای یک صفحه نمایش بزرگ در خیابان هستند که حضور اخیر کیم و مقامات حزب کمونیست کارگران کره شمالی بعد از حضور در یک نشست کامل را در یک کنسرت نشان می دهد. بنگاه خبری رسمی کره شمالی اشاره ای به عاملی که باعث کاهش وزن شدید کیم جونگ اون شده، نکرده است. ازآنجا که کیم جونگ اون تمام قدرت در کره شمالی را در دست دارد و نشانه ای از تعیین جانشین در این کشور دیده نمی شود، رسانه های بین المللی، سازمان های جاسوسی و تحلیلگران سیاسی از نزدیک وضعیت سلامتی او را دنبال می کنند. اوایل سال میلادی جاری نگرانی ها در مورد سلامتی کیم افزایش یافت پس از آنکه وی در مراسم سالگرد تولد کیم ایل سون، بنیانگذار کره شمالی، در ۱۵ آوریل حضور نیافت.

رسانه های کره شمالی از قول یک شهروند ناشناس در پیونگ یانگ نقل می کند که تمام مردم این کشور با دیدن کاهش وزن واضح رهبر کشورشان دلشکسته شده اند.

در سال ۲۰۱۴، رسانه های دولتی کره شمالی بعد از یک دوره طولانی بی خبری از کیم جونگ اون، گزارش دادند که او از یک «ناراحتی» رنج می برد. پیش از این بارها به زیاده روی رهبر کره شمالی در کشیدن سیگار، نوشیدن مشروبات الکلی و غذاهای چرب و ناسالم اشاره شده و چندین بار نیز شایعاتی در مورد مرگ وی مخابره شده بود.

بیشتر بخوانید: اعتراف رهبر کره شمالی به ناتوانی در سیر کردن مردم و آمادگی برای یک «پیشروی دشوار» دیگر

منبع: yahoo
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود