کمک ۲ میلیون دلاری آریانا گرانده برای بهبود سلامت روان طرفدارانش

کمک ۲ میلیون دلاری آریانا گرانده برای بهبود سلامت روان طرفدارانش

آریانا گرانده، خواننده ی مشهور قصد دارد با صرف مبلغ هنگفتی از دسترسی طرفدارانش به خدمات رایگان روان درمانی اطمینان یابد.

گرانده در پستی اینستاگرامی از همکاری خود با یک وبسایت ارائه ی خدمات مشاوره آنلاین روانی به نام BetterHelp خبر داد. گرانده گفت یک میلیون دلار به این وبسایت اهدا کرده تا معادل این مبلغ به طرفدارانش مشاوره روانی ارائه شود. چند روز بعد این وبسایت اعلام کرد به دلیل استقبال زیاد، مبلغ ارائه ی خدمات رایگان به ۲ میلیون دلار افزایش یافته است.

طرفدارانی که از این فرصت استفاده و در این طرح ثبت نام کنند می توانند به مدت یک ماه به طور رایگان از مشاوره ی یک درمانگر معتبر بهره مند شوند و در صورت تمدید جلسات مشاوره ی خود برای یک ماه دیگر، از ۱۵ درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

این خواننده ی ۲۸ ساله در اینستاگرامش از علت تصمیم خود برای ارائه ی خدمات رایگان روان درمانی به طرفدارانش گفت.

گرانده در اینباره نوشت: «می خواهم هر طور شده این کار را انجام دهم به این امید که این کار باعث شود کم کم ترس تان بریزد و احساس کنید اشکالی ندارد که کمک بگیرید و فکرتان را از هر گونه خود قضاوتی به خاطر انجام این کار رها کنید.»

این خواننده گفت که البته می داند این کمک او جنبه ی مالی این مشکل که اغلب مانع از دسترسی افراد به خدمات روان درمانی می شود را حل نمی کند.

با این حال، گرانده گفت امیدوار است که این اقدام او نقطه ی شروع کمک کننده ای برای طرفدارانش باشد تا جایی برای دریافت مشاوره روانی در زندگی خود باز کنند. او در انتها گفت: «درمان نه روند راست و مستقیمی دارد و نه کار ساده ای است اما ارزش تلاش کردن و وقت گذاشتن را دارید، به شما قول می دهم!»

گرانده طی سال های فعالیت خود بارها درباره ی مسأله ی سلامت روان از جمله در خصوص خودش صحبت کرده است. او یک بار در سال ۲۰۱۸ وقتی طرفدارانش در توییتر از او درباره ی درمانگرش پرسیدند گفت روان درمانی بارها زندگی اش را نجات داده است.

این خواننده ی مشهور یک بار در مصاحبه ای با ووگ انگلیس گفت پس از حادثه ی بمب گذاری در کنسرتش که در سال ۲۰۱۷ رخ داد دچار اختلال اضطراب پس از سانحه شده بود و بعدها درباره ی درگیری هایش با مسأله ی سلامت روان در برخی قطعات خود نوشته است.

گرانده چندی قبل نیز به مناسبت هفته ی آگاهی بخشی درباره ی سلامت روان پستی در اینستاگرام درباره ی پایان دادن به ننگ و بدنامی پیرامون مسأله ی سلامت روان و عادی سازی درخواست کمک در این خصوص منتشر کرد.

 

بیشتر بخوانید:

چهره های مشهوری که شجاعانه به مشکلات روحی خود اعتراف کردند

منبع: insider
مطالب مرتبط
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • Soheyl تیر ۱۸, ۱۴۰۰

    وقتی یه سلبریتی فناش رو دوست داره همین میشه دیگه

  • ،? تیر ۱۹, ۱۴۰۰

    سوپراستار های ایران یاد بگیرن