اینستاگردی: از سوگواری بهاره برای فوت پدر تا وسپاسواری محسن افشانی و مهران غفوریان

اینستاگردی: از سوگواری بهاره برای فوت پدر تا وسپاسواری محسن افشانی و مهران غفوریان

سوگواری بهاره رهنما برای پدرش

پنجشنبه شب گذشته بود که بهاره رهنما با انتشار پستی در اینستاگرام از هوادارانش خواست برای سلامتی برای پدرش دعا کنند چراکه حال ایشان خوب نبوده و به صورت اورژانسی به بیمارستان مراجعه کرده بودند. روز گذشته خانم رهنما با انتشار چند پست از درگذشت پدرشان خبر داد. خانم رهنما که درگیر ساخت اولین فیلم بلند خود به نام عطرهای خالی است در پست اینستاگرامی خود نوشته است:

پدرم، قهرمانم تولدت دوباره مبارک

برای ما همیشه زنده ای

علی یارت قهرمان، به شکوفه ها به باران برسان سلام ما را

خانم رهنما همچنین با تغییر عکس پروفایل خود که تصویری از خود و پدرش است یاد و خاطره او را زنده نگه داشت.

سحر جعفری جوزانی

سحر جعفری جوزانی نیز با انتشار ویدیویی در آی جی تی وی از فلج شدن فک پایینی خود به خاطر قصور پزشکی خبر داد. خانم جوزانی که به خاطر درد دندان عقل به پزشک مراجعه کرده به توصیه او آمپول بوتاکس تزریق کرده بود که بعد از دو روز فک او دچار مشکل می شود. خانم جوزانی در این ویدیو گفته که دوسال پیش هم به خاطر خطای پزشکی دچار دو بینی شده بود اما پرونده شکایت از آن پزشک به جایی نرسید.

من دو سال قبل هم توسط پزشک دیگری دچار دوبینی شدم. چشم من مشکل داشت اما با مراجعه به پزشک چشمم دچار دو بینی هم شد. تا مدت‌ ها از عینک آفتابی استفاده می کردم تا دیگران متوجه مشکل من نشوند چون چشم من باند پیچی شده بود و من با یک چشم می‌ دیدم. پدرم از این دکتر شکایت کرد و بسیار پیگیرش بود. یک سال و خرده ای به دادگاه و پزشکی قانونی رفت و آمد داشتیم. چون پول آن دکتر را سالم نمی دانستیم پدرم پولی از او طلب نکرد. در نهایت این دکتر فقط توبیخ شد و حالا هم سر کارش است.»

وسپا سواری محسن افشانی با مهران غفوریان

محسن افشانی که مدتی قبل انتشار ویدیویی از او در کنار داوود هزینه خبرساز شده بود و بعد از مدتی اقامت در ترکیه مجددا به کشور باز گشته ویدیویی از وسپا سواری خود همراه با مهران غفوریان منتشر کرده است.

سپند امیر سلیمانی

سپند امیر سلیمانی هم که هفته گذشته به خاطر عوارض ناشی از ابتلا به کرونا دچار پارگی روده شده و راهی اتاق عمل شده بود با انتشار یک پست از بهبودی و مرخص شدنش خبر داده است.

اخطار برقی برای علی کریمی

علی کریمی فوتبالیست محبوب کشورمان با انتشار یک استوری از اخطار اداره برق برای پرداخت بدهی اش خبر داده که در صورت عدم پرداخت با قطعی برق خبر می شود اما در این میان قبض چهار میلیون و ششصد هزار تومانی اش توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود