در مورد عجیب ترین فستیوال های دنیا چه می دانید [تماشا کنید]

در مورد عجیب ترین فستیوال های دنیا چه می دانید [تماشا کنید]

فستیوال ها رویدادهایی هستند که از سوی انجمن های مختلف برای بزرگداشت مقوله های مختلف برگزار می شوند و عمدتا روی جنبه هایی از دین و فرهنگ اعضای آن انجمن تمرکز دارند. برای مثال در هند فستیوال رنگ به نام هولی برگزار می شود که اوایل بهار هر سال در هندوستان برگزار می شود. این جشن از اعیاد مذهبی مهم در هندوستان و تعطیل رسمی است و حالا به یکی از جاذبه های هندوستان برای کشاندن توریست ها از اقصی نقاط دنیا بدل شده است.

یا در سوئد مردم با برگزاری فستیوال ورود به تابستان را جشن می گیرند و با زمستان و هوای سرد خداحافظی می کنند. اما گاهی اوقات مردم برای موضوعات احمقانه ای نظیر اغوا کردن کرم های خاکی برای خروج از خاک یا مدفوع گوزن های شمالی اقدام به برگزاری این فستیوال ها می کنند. البته حتی این فستیوال ها هم دلایل مخصوص به خود را دارند و برخی حتی ریشه های تاریخی بسیار عمیقی دارند.

روزیاتو در ویدیوی این هفته کانال یوتیوب خود نگاهی داشته به عجیب ترین فستیوال هایی که در سراسر دنیا برگزار می شوند و ۱۰ جشنواره مختلف را به شما معرفی می کند. در ادامه از شما دعوت میکنیم این ویدیو را که با اجرای زیبای نوشین تهیه شده تماشا کنید.

یوتیوب روزیاتو هر هفته دو ویدیو با موضوعات روز منتشر میکند و تلاش دارد تا علاوه بر جنبه سرگرمی، خوراک خبری کاربرانش را نیز در این ویدیو تامین کرده و اطلاعات مفیدی را از طریق ارائه دهد. برای حمایت از ما کانال یوتیوب روزیاتو را سابسکرایب کنید و نظرات و انتقادات سازنده خود را با ما در میان بگذارید.

 

بیشتر بخوانید:

خطرناک ترین مجرمان زن در طول تاریخ [تماشا کنید]

منبع: youtube
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود