بیوگرافی صدف بیوتی؛ بیوتی بلاگر ساکن آمریکا با سودای جشنواره کن!

بیوگرافی صدف بیوتی؛ بیوتی بلاگر ساکن آمریکا با سودای جشنواره کن!

صدف بیوتی با نام اصلی صدف مسائلی که برخی هم می گویند نام اصلی اش ملیحه بیات است از جمله شاخ های اینستاگرامی مقیم آمریکاست که در ۱۴ تیرماه سال ۱۳۶۸ در تهران متولد شده است.

این اینفلوئنسر اینستاگرامی که حالا بیش از ۳.۷ میلیون دنبال کننده دارد در زمینه میکاپ و آرایش فعالیت دارد و ویدیوهای آموزشی او در این حوزه میلیون ها بار دیده شده اند و به همین خاطر می توان گفت که او یکی از موفق ترین بیوتی بلاگرهای ایرانی محسوب می شود.

صبح امروز صدف بیوتی با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد که موفق به دریافت جایزه بهترین بیوتی بلاگر جشنواره کن شده است. اما همانطور که احتمالا می دانید جشنوار کن فرانسه به حوزه فیلم و فیلمسازی مربوط می شود و فرش قرمز کن برای فیلمسازان و بازیگران گسترده می شود نه اینفلوئنسرهای اینستاگرامی.

صدف بیوتی

بنابراین Wiba یا world influencers and beauty bloggers award یا جشنواره اینفلوئنسرها و بیوتی بلاگرها رویدادی صرفا مختص به فعالان و تاثیرگذاران شبکه های اجتماعی است و بسته به تعداد دنبال کننده، هر بلاگر از هر نقطه ای از دنیا می تواند با پرداخت مبلغی در این مسابقه شرکت کند. با مراجعه با صفحه Wiba (روی لینک کلیک کنید) وارد صفحه اصلی سایت می شوید و کافیست بر حسب تعداد مخاطبان خود گزینه مربوطه را انتخاب کنید تا وارد صفحه مربوط به فرم شرکت در مسابقه شوید.

صدف بیوتی کیست؟

صدف بیوتی یا صدف مسائلی کارش را در سال ۱۳۹۴ در اینستاگرام شروع کرد و به تدریج بر جمع مخاطبانش اضافه شد. خودش گفته به اصرار مادرش لیسانس شیمی از دانشگاه گرفته اما به خاطر علاقه اش به هنر میکاپ وارد عرصه آرایش و بیوتی بلاگری شده و با انتشار پست های آموزشی اش در مورد نحوه آرایش و تهیه ماسک های پوستی مختلف به تدریج به شهرت رسید.

کمی بعد صدف بیوتی با انتشار پست هایی در اینستاگرامش اعلام کرد که تحت عمل جراحی بینی قرار گرفته است و کمی بعد از این اتفاق نیز او ازدواج کرده و به آمریکا مهاجرت کرد. ماجرای تغییر نام خانم مسائلی هم از آنجا می آید که چندی بعد یکی از آرایشگاه های تهران تصویری از نمونه میکاپ یکی از میکاپ آرتیست های خود را منتشر کرده و آن را به عنوان نمونه کار ملیحه بیات یا همان صدف بیوتی معرفی کرد که تا به امروز خانم مسائلی واکنشی به این خبر نشان نداده است.

صدف بیوتی

همانطور که اشاره شد صدف ابتدا کار خود را با آموزش میکاپ شروع کرد و در فاصله زمانی اندکی جمعیتی چند میلیون از فالوورها را برای خود پیدا کرد و به ثروت کلانی از این راه دست پیدا کرد. برخی منابع گفته اند که هر تبلیغ صدف بیوتی دست کم ۳۰ هزار دلار برای شرکت ها آب می خورد. اما نمی توان گفت پیش از او چنین آموزش هایی وجود نداشت و شاید مهمترین عامل موفقیتش، بیان صریح و ساده او بود. صدف به مرور وارد حوزه درمان و تبلیغات برای کرم های جوانسازی و روش های درمانی مثل لیزر و لاغری هم شد.

حالا این اینفلوئنسر در بزرگترین گردهمایی های بیوتی بلاگرهای دنیا حضور می یابد و حتی شرکت های هواپیمایی مطرح دنیا از جمله امارات ایرویز از او برای آموزش خودآرایی به پرسنل شان دعوت می کنند. گفته می شود در یکی از رویدادهای آرایشی دبی نیز جمعیت زیادی از دنبال کنندگان اینستاگرامی صدف بیوتی حضور پیدا کرده بودند که او را از نزدیک ببینند و خانم مسائلی نیز ضمن ابراز خوشحالی از این بابت یک روز کامل را با هوادارانش و عکاسی با آنها سپری کرد.

حالا خانم مسائلی به چنان شهرتی در این کار دست پیدا کرده که برندهای مطرح آرایشی مثل لانکوم و هدی بیوتی تازه ترین محصولاتشان را برای تست برایش می فرستند و برای نقد و معرفی محصولات تازه خود با خانم مسائلی قراردادهای کلان چند میلیون دلاری می بندند.

برخی عکس های قدیمی صدف بیوتی پیش از شهرت

صدف بیوتی

 

بیشتر بخوانید:

اینفلوئنسر کیست؟

دیدار با ۵ آشپز ایرانی معروف در اینستاگرام

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • حیدری تیر ۲۵, ۱۴۰۰

    اسمش ملیحه بیاتی نیست
    قبلا ی شوخی کرد دیگ همه میگن اسمش ملیحه اس
    یکم اطلاعات جمع کنین بعد مطلب ارائه بدین