واکنش سالار عقیلی و محمد معتمدی به شایعه مهاجرت شان از ایران

واکنش سالار عقیلی و محمد معتمدی به شایعه مهاجرت شان از ایران

سالار عقیلی و محمد معتمدی ، خوانندگان مطرح موسیقی سنتی کشور، به ادعای یک خبرنگار مبنی بر مهاجرت شان از ایران واکنش نشان دادند.

هفته ی گذشته، بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه ی موسیقی، در توییتی مدعی شد سالار عقیلی و محمد معتمدی مدت ها است در ایران زندگی نمی کنند.

بابازاده در این توییت نوشت: «رکوردداران خواندن برای ایران، دیگر در کشورشان زندگی نمی‌کنند. سالار عقیلی مدتهاست که با خانواده در اسپانیا اقامت دارد و محمد معتمدی هم در هلند. این یک انتخاب شخصی ست و قابل احترام. اما زین پس، با مکث و تامل بیشتری هنگام شنیدن آثاری برای وطن، حس بگیریم.»

این ادعا هجمه ای در فضای مجازی علیه این دو خواننده ی مشهور ایجاد کرد که واکنش آن ها را به دنبال داشت.

محمد معتمدی یک روز بعد، در پاسخ به شایعه ی اقامتش در هلند ویدئویی از خود اینستاگرامش منتشر کرد.

معتمدی در این ویدئو اشاره ی مستقیمی به ادعای مطرح شده از سوی بابازاده نکرد و تنها با بیان تاریخ روز و محل حضورش که باغ فردوس تهران بود، به شایعه ی مهاجرتش واکنش نشان داد.

سالار عقیلی اما واکنش تندتری داشت و حتی تهدید به شکایت کرد.

عقیلی با انتشار ویدیویی در اینستاگرامش در پاسخ به این شایعات گفت: «چند وقت پیش اخباری را مبنی بر مهاجرت من، در فضای مجازی منتشر کردند. اعلام می‌ کنم که چنین موضوعی صحت ندارد. من کماکان در خدمت مردم ایران هستم. همانطور که قبل‌ تر هم گفته‌ ام، چه در کنج قفس باشم، چه در پرواز، می‌خوانم، قناری فترتم تا زنده‌ام آواز می‌ خوانم، زبانم از حدیث عاشقی کی خسته می‌گردد، سرود عشق را صدبار خواندم باز می‌ خوانم.»

او ادامه داد: «این خبر کذب هست و از طریق وکلا و مراجع قضایی، پیگیر رسیدگی به این موضوع هستیم.»

سالار عقیلی درباره ی واکنش دیگر هنرمندان نسبت به این شایعه گفت: «نکته ی جالب اینجا است که یک‌ سری از دوستان هنرمند هم، یک کاریکاتور من را در صفحه اینستاگرام‌ شان منتشر کردند و هرچه که می‌ توانستند درباره ی من گفتند.»

این خواننده ی موسیقی سنتی افزود: «یکی از همین افراد، حتی یک اثر ندارد که مردم زیر لب زمزمه کنند. حداقل من افتخار این موضوع را دارم که ده آهنگ خوانده‌ ام که مردم آن‌ ها را زیرلب زمزمه می‌کنند. نمی‌ خواهم اسم ببرم اما در این شرایط ایشان با پست کردن کاریکاتور من، کار بسیار ناشایستی انجام داد.»

او در پایان گفت: «در این اتفاقات و شرایط، آدم دوست و دشمن را بیشتر می‌ شناسد.»

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • مسعود تیر ۲۶, ۱۴۰۰

    هیچ کس نگفته آدمی که مهاجرت می کنه وطنش رو دوست نداره. ۹۰٪ کسانی که مهاجرت کردن اگر شرایط براشون مهیا بود توی همین ایران می موندن. مشکل مردم با کسانی هست که با ادعای وطن پرستی احساسات مردم رو تحریک و تلاش می کنند به اونها بقبولانند که هرچقدر هم در کشورتون سختی بکشید باید تحمل کنید و دم برنیاورید ولی خودشون برای زندگی راحت تر با پولی که از این راه بدست آوردند به کشورهای دیگه می روند. در مورد این دو خواننده و هدف و انگیزه شون از شعرهای وطن پرستانه که خوندن نظری ندارم. هرچند کسی که برای تیتراژ سریال جهت داری مثل «معمای شاه» آواز سر داده لابد معتقده شرایط بهتری پس از سرنگونی اون خاندان بوجود آمده.