شکایت مادر علی انصاریان از پزشک معالج فرزندش

شکایت مادر علی انصاریان از پزشک معالج فرزندش

مادر مرحوم علی انصاریان از پزشک معالج فرزندش و بیمارستانی که در آن بستری شده بود، شکایت کرده است.

علی انصاریان، فوتبالیست، مجری و بازیگر فقید بود که ظرف مدت کوتاهی پس از درگذشت مرحوم مهرداد میناوند، روز ۱۵ بهمن ماه سال گذشته پس از چند روز مبارزه با بیماری کرونا جان خود را از دست داد.

از فوت علی انصاریان چند روزی بیشتر نگذشته بود که ماجرای قصور پزشکی در روند معالجه ی او مطرح شد و ادعا شد که دکتر هاشمیان، پزشک معالج وی در تعیین زمان جداسازی دستگاه ونتیلاتور دچار اشتباه شده است.

این ادعا ابتدا توسط داماد خانواده ی انصاریان مطرح شد و سپس محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر به آن پرداخت که با واکنش تند دکتر هاشمیان هم همراه بود.

دکتر هاشمیان جوابیه ای نیز در واکنش به شایعات مطرح شده منتشر کرد.

او در این جوابیه گفت پزشک معتمد خانواده انصاریان از تمام مراحل درمان وی باخبر بود و خود به عنوان پزشک مدعو در روند درمان حضور داشت. هاشمیان همچنین گفت مرحوم انصاریان دیر و با درگیری شدید ریوی به بیمارستان مراجعه کرده بود و با توجه به مشکلات فزاینده ی وی امکانات اکسیژن رسانی برای وی بیشتر شد و این اکسیژن درمانی حتی تا بعد از زمان فوت وی توسط ونتیلاتور ادامه داشت. هاشمیان تأکید کرد برای مرحوم انصاریان چه از لحاظ امکانات و دارو و چه رسیدگی پزشکی چیزی کم گذاشته نشد. او گفت ادعای مطرح شده درباره ی قطع دستگاه تنفسی مرحوم انصاریان به معنای قتل عمد است و این در حالی است که پیکر وی پیش از انتقال به بهشت زهرا توسط چندین پزشک و همچنین پزشکی قانونی مورد بررسی قرار گرفت. او همچنین در واکنش به این شایعه که خبر فوت مرحوم انصاریان دو روز دیرتر اعلام شد گفت پنهان کردن چنین چیزی ممکن نیست و اگر چنین خبری درست بود خانواده انصاریان هم آن را تأیید می‌ کردند.

حالا با گذشت بیش از پنج ماه از درگذشت مرحوم انصاریان، مادر آن مرحوم پیگیر پرونده درگذشت فرزندش شده و از پزشک معالج وی و بیمارستان فرهیختگان شکایت کرده است تا این موضوع مورد بررسی و تفحص جدی قرار بگیرد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود