مدگردی با سانیا سالاری؛ بازیگر نقش نازی در سریال گیسو

مدگردی با سانیا سالاری؛ بازیگر نقش نازی در سریال گیسو

سریال گیسو ، آخرین ساخته ی منوچهر هادی با همه ی حواشی و انتقاداتی که به دنبال داشت بالاخره به پایان رسید. گرچه این پایان به اجبار و از قرار معلوم به دلیل اختلافات میان کارگردان و تهیه کننده ی پروژه صورت گرفت و داستان نیز نیمه تمام باقی ماند.

اما یکی از بازیگران این سریال پرحاشیه سانیا سالاری بود که نقش نازی را ایفا می کرد. در ادامه با این بازیگر جوان بیشتر آشنا خواهیم شد.

سانیا سالاری متولد سال ۱۳۶۸ در بوشهر است. با این حال، پدرش بیرجندی و مادرش اهل آبادان و اجداد مادری اش عرب اهل سوریه هستند.

سالاری دانش آموخته ی رشته تدوین است. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه وارد کلاس های بازیگری مهتاب نصیرپور شد و در کارگاه هنری محمد رحمانیان هم شرکت کرد.

اولین تجربه ی حرفه ای او در زمینه ی بازیگری، نمایش مجلس ضربت زدن به کارگردانی محمد رحمانیان بود.

سالاری پس از آن، نقش آفرینی در چند تئاتر دیگر را هم تجربه کرد و همین بازی های تئاتری اش بود که مورد توجه منوچهر هادی قرار گرفت و سبب شد هادی در سال ۹۶ از او برای بازی در سریال دلدادگان دعوت کند.

سانیا سالاری در این سریال با چهره هایی همچون مسعود رایگان و پانته آ بهرام همبازی شد و نقش دختری به نام ارغوان را ایفا کرد.

این سریال در دو فصل ساخته شد و از مجموعه های پربیننده ی شبکه سه در سال ۹۷ بود. بازی در این سریال شهرت زیادی به سالاری بخشید.

پس از سریال دلدادگان، منوچهر هادی بار دیگر برای یکی از نقش های سریال جدید خود، گیسو ، به سراغ سانیا سالاری رفت. سالاری در سریال گیسو نقش نازی هوشیار را برعهده داشت.

سانیا سالاری در نمایی از سریال دلدادگان
سانیا سالاری در نمایی از سریال گیسو

سانیا سالاری در مصاحبه ای درباره ی منوچهر هادی گفته: «آقای هادی کارگردانی هستند که من واقعا دوستشان دارم و تحسینشان می کنم. ایشان خیلی محکم پای بازیگرشان می ایستند و با هوشمندی بازی بازیگر را کنترل می کنند.»

در ادامه تصاویری از اینستاگرام سانیا سالاری خواهیم دید.

 

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود