آیا خبر درگذشت ارشا اقدسی صحت دارد؟ [به روز رسانی: درگذشت]

آیا خبر درگذشت ارشا اقدسی صحت دارد؟ [به روز رسانی: درگذشت]

شب گذشته خبری مبنی بر درگذشت ارشا اقدسی در رسانه های رسمی و غیر رسمی منتشر شد که ساعاتی بعد توسط یکی از دوستان نزدیک این بدلکار مشهور تکذیب شد.

ارشا اقدسی که برای انجام بدلکاری در یک فیلم سینمایی خارجی به بیروت رفته بود، چند روز قبل هنگام ضبط صحنه ی چپ کردن یک ماشین، دچار سانحه و آسیب جدی مغزی شد.

ابتدا شایعه شد اقدسی به کما رفته است اما این خبر توسط همکارانش تکذیب و اعلام شد پزشکان لبنانی به دلیل مساعد نبودن شرایط جسمانی اقدسی او را به خواب مصنوعی فرو برده اند تا برای عمل جراحی در روز دوشنبه یازدهم مرداد آماده شود اما با کاهش ناگهانی و شدید علائم حیاتی اقدسی، عمل جراحی وی لغو شد. همچنین گفته شد پزشکان لبنانی احتمال زنده ماندن اقدسی را یک درصد می دانند.

روز گذشته نیز گزارشی از بخش خبری تلویزیون درباره ی آخرین وضعیت جسمانی ارشا اقدسی پخش شد. در این گزارش که با تصاویری از اقدسی بر روی تخت بیمارستان بیروت همراه بود، مادر وی از مردم ایران خواست برای پسرش دعا کنند.

اما خبر درگذشت اقدسی ابتدا در اینستاگرام توسط سیاوش خیرابی، بازیگر سینما و تلویزیون و یکی دیگر از دوستان صمیمی اقدسی منتشر شد.آن ها درگذشت اقدسی را در صفحه ی خود تسلیت گفتند و پس از آن بسیاری از رسانه ها نیز این خبر را منتشر کردند.

البته خیرابی اندکی بعد پست خود را حذف کرد و ساعاتی بعد نیز امیر میرآخوری، یکی از دوستان ارشا اقدسی که در بیمارستان بیروت حضور دارد، با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود خبر درگذشت وی را تکذیب و توضیحاتی درباره ی وضعیت جسمانی اقدسی ارائه کرد.

او در این ویدئو گفت: «ارشا شانس خیلی کمی دارد و دکترهای لبنان او را جواب کرده‌اند، اما خوشبختانه به لطف پزشکان خوب ایرانی یک کمیسیون پزشکی همین شبانه در حال تشکیل است و عکس‌های ام آر آی او را بررسی می‌کنند و امیدوارند.»

به گفته ی او، نظر پزشکان ایرانی بر این است که ارشا اقدسی چند روز دیگر باید در این حالت یعنی خواب مصنوعی باقی بماند و اگر ضریب هوشیاری اش بالا برود، امکان دارد که به لبنان بیایند و در آن‌جا او را عمل کنند.

او با ‌تأکید بر اینکه هنوز امید هست و ارشا زنده است، دوستداران او را قسم داد که با انتشار اخبار دروغ چیزی نگویند که بعد پشیمان شوند.

ارشا اقدسی متولد سال ۱۳۶۱ در تهران است. وی مربی آی کیدو بود تا اینکه که با پیمان ابدی آشنا شد. پس از مدت کوتاهی، در رشته تربیت بدنی در ایتالیا پذیرفته شد اما به دلیل آشنایی با پیمان ابدی و علاقه به بدلکاری، در ایران ماند. ارشا اقدسی اولین مربی بانجی ایران است. وی که سرمربی باشگاه پیمان ابدی بود بعد از گذشت ۲ سال از افتتاح بانجی، توانست گروه بدلکاری ۱۳ را تشکیل دهد.

 

به روز رسانی:

شب گذشته ساعت ۱۹:۳۰ به وقت بیروت مورخ سه شنبه ۱۳ مردادماه ۱۴۰۰ ارشا اقدسی پس از چندین روز دسته و پنجه نرم کردن با مرگ دار فانی را وداع گفت و در گذشت.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود