جزیره‌ها؛ محبوب‌ترین مقصد گردشگری ستاره‌های هالیوودی

جزیره‌ها؛ محبوب‌ترین مقصد گردشگری ستاره‌های هالیوودی

تا حالا فکر کردید ستاره‌های هالیوودی تفریحات آخر هفته خود را چگونه می‌گذرانند؟ در بعضی از گردش‌ها و ماجراجویی‌ها است که آدم‌ها فرصت تجربه‌ی یک زندگی موازی را پیدا می‌کنند. به نظر می‌رسد که جزیره‌ها یکی از مقاصد تفریحی برای افراد مشهور است به صورتی که برخی از آن‌ها از لئوناردو دی کاپریو تا جانی دپ و البته لیندزی لوهان و شکیرا تنها به تهیه یک بلیط هواپیما برای سفر به آن‌ها راضی نشدند و یک جزیره برای خود خرید‌ند. البته که داشتن یک جزیره می‌تواند رویای هر کسی باشد.

سفر در تعطیلات نه تنها برای ستاره‌های هالیوودی که برای همه مردم جهان حکم هوا برای پرندگان و آب برای ماهی‌ها را دارد. دور بودن از خانه و در عین حال همه جا را خانه خود حس کردن؛ دیدن جهان و در عین حال پنهان ماندن از چشم جهان چند هدف از چندین خواسته هر کسی از تعطیلات و سفر کردن است.

کدام افراد مشهور جزیره شخصی دارند؟

جانی‌دپ

جانی دپ یا همان دزد دریایی مشهور زمانی که مشغول به ضبط فیلم دزدان دریایی کارائیب بود، جزیره‌ای به نام Little Halls Pond Clay را در باهاماس کشف کرد. در سال ۲۰۰۴ با رقم ۳.۶ میلیون دلار این جزیره ۴۵ هکتاری را خرید. او به خاطر علاقه‌ای که به دخترش داشت، نام این جزیره را به  Lilly Rose Deppتغییر داد. همچنین جانی دپ به افتخار مربیان خود هانتر اس تامپسون و مارلون براندو، دو ساحل از شش ساحل این جزیره را گونزو و براندو نامگذاری کرد. بقیه به نام اعضای خانواده او نامگذاری شده‌اند. گفته می‌شود بزرگترین جشنی که جانی دپ گرفته در فوریه ۲۰۱۵ پس از ازدواجش با امبر هرد در این جزیره بوده است.

لئوناردو دی‌کاپریو

Blackadore Caye یک جزیره کوچک در بلیز، در دریای کارائیب، نه چندان دور از صخره مرزی بلیز است. این جزیره توسط لئوناردو دی‌کاپریو بازیگر آمریکایی با قیمت ۱.۷۵ میلیون دلار خریداری شده است که قصد دارد در این جزیره یک اقامتگاه بوم‌گردی بسازد. او گفته که با تمرکز بر استاندارد‌های زیست محیطی این جزیره را خواهد ساخت که یکی از کارهای آن در این راستا ساخت یک صخره مصنوعی است.

شکیرا

شکیرا خواننده کلمبیایی همراه با راجر واترز از گروه پینک‌فلوید و آلخاندرو سانز خواننده اسپانیایی در سال ۲۰۱۱ جزیره‌ای به نام Bonds Cay خریداری کرد. آن‌ها برای خرید این جزیره زیبا با ماسه‌های سفید حدود ۱۶ میلیون دلار پرداخت کرده‌اند. این جزیره کمی بیش از ۱۲۰ مایلی از سواحل شرقی فلوریدا فاصله دارد و دارای پنج ساحل از جمله ساحل یورو خصوصی و سه دریاچه حوضچه نمک است. و جزیره آن ها به یکی از بزرگ‌ترین جزایر خصوصی جهان تبدیل شده که یک هتل سازگار با محیط زیست در مرکز آن قرار دارد.

سلین دیون

در شهر کبک کانادا جزیره خصوصی سلین دیون به نام ایل گاگنون قرار دارد که او آن را با قیمت ۱۰ میلیون دلار خریداری کرده است. در این جزیره عمارتی بسیار زیبا با معماری ویکتوریا مشاهده می‌کنید. تنها راه رفت و آمد به این جزیره یک پل خصوصی است که ۷۰۰ متر مربع فضا دارد و آب‌های اطراف آن برای قایق رانی کم عمق به شمار می‌آید. دیون و خانواده اش در سال ۲۰۰۱ پس از یک پروژه بازسازی سه ساله به این عمارت نقل مکان کردند. البته گفتنی است که خانه دیون که در اوایل سال ۲۰۱۶ به قیمت ۲۵.۵ میلیون دلار فروخته شد.

نیکلاس کیج

نیکلاس کیج جزیره‌ای بسیار زیبا در باهاماس را با نام « Leaf Cay»  در سال ۲۰۰۶  به قیمت ۳ میلیون دلار خریداری کرد. این جزیره یک بهشت استوایی بسیار زیبا است که تعداد زیادی از سلبریتی های هالیوودی برا خرید آن تلاش می‌کردند.

استیون اسپیلبرگ

استیون اسپیلبرگ کارگردان هالیوودی دو جزیره زیبای آتشفشانی را که به هم وصل هستند خریداری کرده است. هیچ‌یک از این دو جزیره که در سواحل پرتغال قرار دارد، مسکونی نیستند.

ریچارد برانسون

ریچارد برانسون، یکی از ثروتمندترین مردان جهان است که لوکس‌ترین جزیره دنیا را در اختیار دارد. این جزیره با نام « Necker Islands» در جزایر بریتیش ویرجین در ویرجین گوردا واقع شده و تمامی آن با ۳۰ هکتار مساحت است. این جزیره از نقاط تفریحی محبوب سلبریتی‌های هالیوودی بوده و باراک اوباما بارها به ان سفر کرده است. لری پیج، موسس گوگل، نیز مراسم عروسی خود را در این جزیره برگزار کرده است.

۸ جزیره محبوب ستاره‌های هالیوودی

در این میان اما جزیره‌هایی هستند که شاید هنوز توسط کسی خریداری نشده‌اند و فضای سبز و بکر آن دست نخورده مانده است. جزیره‌هایی که مقصد تفریحی برخی از چهر‌ه‌های شناخته شده هالیوودی هستند.

سن تروپه، فرانسه

این جزیره کوچک دیدنی در ۱۰ کیلومتری غرب شهر نیس است. طبیعت سرزنده و زیبا این شهر یکی از سواحل جذاب کشور فرانسه به شمار می‌آید که با سفر به این جزیره شاید با ویکتوریا و دیوید بکام هم برخورد کنید. سن تروپه یکی از مقصد گردشگری مورد علاقه این دو فرد مشهور محسوب می‌شود.

مائوی، هاوایی

جزیره مائوی در هاوایی هم یکی از جزیره‌های زیبا و الهام بخشی است که بسیاری از هنرمندان تعطیلات خود را در آن‌جا می‌گذرانند. از هنرمندانی که تعطیلات خود را در این جزیره گذرانده‌ا‌ند می‌توان به جنیفر گارنر و بن افلک، سلنا گومز و جاستین بیبر اشاره کرد که به تماشای نهنگ‌ها می‌روند.

دریاچه کومو، ایتالیا

شهرت این جزیره به جز منظره زیبای و هتل‌های لوکسی که دارد به خاطر جورج کلونی است. کلونی بیشتر تعطیلات خود را به این جزیره سفر می‌کند.

سنت تروپز

سنت تروپز به خاطر سواحل شگفت‌انگیز و چشم‌اندازهای شاد شهرت دارد. زوج های مشهوری مانند بیانسه و جی زی و دیوید و ویکتوریا بکهام در حال تعطیلات در کنار این سواحل معروف دیده شده‌اند.

میکونوس

جزیره‌ای در یونان با خانه‌ها سفید رنگ که بسیاری از افراد مشهور در آن جا خانه دارند و آخر هفته‌های خود را در این جزیره می‌گذرانند. گفته می شود بازیگران مطرح سینمای هالیوود همانند تام هنکس و تام کروز در این جزیره زیبا و دوست داشتنی خانه دارند و در فصل هایی که معمولا گردشگران کمتری به این جزیره سفر می کنند.

کابو

کابو یکی از جزیره‌هایی است که افراد مشهوری مانند کابو جنیفر آنیستون و همپای بازیگر او در سریال فرندز، کورتنی کاکس برای فرار از زندگی روزمره و رفتن به آغوش آرامش و سکوت به آن‌جا سفر می‌کنند. کابو یکی از پنج مقصد برتر گردشگری در مکزیک محسوب می شود. همچنین یکی دیگر از مقاصدیست که شاید در آن شانس دیدار با جورج کلونی را داشته باشید.

جزیره قناری

این جزیره هم مانند جزیره مائی در هاوایی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری است که افراد مشهور در تعطیلات آخر هفته خود به این جزیره سفر می‌کنند. دوچرخه سواری و پاراگلایدر گرفته تا غواصی و قایقرانی، جزایر قناری بهشتی برای دوستداران ورزش است. جزایر قناری دارای سواحل زیبایی هستند که آنها مقصد نهایی خورشید، دریا و ماسه هستند!

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود