شکست بریتنی اسپیرز در نبرد قضایی برای پایان دادن به قیمومیت پدرش

شکست بریتنی اسپیرز در نبرد قضایی برای پایان دادن به قیمومیت پدرش

تقاضای بریتنی اسپیرز مبنی بر جلو افتادن جلسه دادگاه برای پایان دادن به قیمومیت پدرش رد شد. هفته گذشته، متیو روزنگارت، وکیل جدید این ستاره موسیقی، درخواست یک جلسه دادگاه اضطراری برای بررسی مجدد نقش جِیمی اسپیرز در امور این خواننده را داشت.

هرچند، بر طبق نظر دادگاهی در لس آنجلس، این درخواست رد شده و این یعنی زودترین زمان تعلیق احتمالی پدر اسپیرز از نقشش به عنوان قیم، ۲۹ سپتامبر خواهد بود.

شکست بریتنی اسپیرز

جِیمی سرپرستیِ امور مالی دختر ۳۹ ساله‌اش را به عهده دارد، هرچند بریتنی ادعا کرده که تحت کنترل او محکوم به تحمل سختی‌های فراوان بوده و وضعیت خود را به یک قربانی قاچاق جنسی تشبیه کرده است.

وکلای اسپیرز در دفاع از او گفته‌اند: «همه‌ی طرف‌های ذینفع قویاً بر سر این موضوع توافق دارند که حضور مداوم آقای اسپیرز به عنوان قیم دارایی‌های خانم اسپیرز مغایر علاقه، سلامت و آسایش ایشان است و برکناری سریع و یا دست‌کم تعلیق فوری ایشان در مقطع کنونی حائز اهمیت است.»

شکست بریتنی اسپیرز

پس از این که بریتنی اسپیرز در سال ۲۰۰۸ متحمل یک سری فروپاشی روانی شد، قیمومیت زندگی و حرفه‌ی وی به موجب حکم دادگاه به پدرش داده شد. با این وجود، تیم حقوقی جِیمی متقابلاً در واکنش به درخواست برکناری او پاسخ داده‌اند که هیچ دلیل محکمه‌پسندی برای این امر وجود ندارد و جیمی همیشه تاکید داشته که منفعت دخترش برایش مهم بوده و هست.

جیمی ضمن درخواستی برای حفظ وضع موجود، ادعا کرده که دخترش از نظر روانی ناخوش‌احوال است و به همین خاطر او سعی در ادامه قیمومیت وی دارد. پس از شکست بریتنی اسپیرز و رد این تقاضا برای جلو افتادن جلسه رسیدگی دادگاه، بریتنی اسپیرز به اینستاگرام روی آورد و به هوادارانش گفت که تنها از نیمی از ماجرا خبر دارند.

شکست بریتنی اسپیرز
فرناندو فلورس، بادیگارد سابق بریتنی اسپیرز

فرناندو فلورس، محافظ شخصی سابق اسپیرز می‌گوید که این خواننده مجبور است «مثل یک زندانی، در زندانی از طلا» زندگی کند. او می‌گوید: «ایمنی و سلامت بریتنی خیلی برای من مهم است چون خیلی خوب یادم می‌آید که زمانی که من مواظب او بودم، چقدر آسیب‌پذیر بود. وضعیت روحی او جوری بود که همیشه در خطر سوء استفاده قرار داشت و من از این می‌ترسم که الآن هم چنین اتفاقی بیافتد.»

فلورس ادامه می‌دهد: «او قبل از قیمومیت خیلی درب و داغان بود و با وجود تمام نکات منفی‌اش، قیمومیت باعث شد زندگی‌اش روی روال بیافتد. اگر قیمومیت برداشته شود، خطر بازگشت به سال ۲۰۰۸ وجود دارد. بریتنی مسن‌تر و بالغ‌تر شده ولی فکر نمی‌کنم رها کردن او به حال خودش کار درستی باشد. او همچنان مشکلات حادی دارد که یک‌شبه ناپدید نخواهند شد.»

بیشتر بخوانید:

صحبت های آتشین بریتنی اسپیرز در دادگاه و جزییات پرونده عجیب قیومیت او

آیا بریتنی اسپیرز واقعاً به زوال عقل مبتلا شده است؟

منبع: Mirror
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود