چهره‌های جدید فصل آخر سریال The Walking Dead

چهره‌های جدید فصل آخر سریال The Walking Dead

چرا سریال «مردگان متحرک» یا همان «واکینگ دد» (The Walking Dead) می‌خواهد این همه چهره‌ی جدید را در فصل آخرش معرفی کند؟ اگر همه‌ی قسمت‌های پخش شده را ندیده‌اید، باید بگوییم که الآن شخصیت‌ها به دو گروه تقسیم شده‌اند: چهارتا از شخصیت‌های اصلی (یوجین، یومیکو، پرنسس و ازکیل) توسط گروه عجیبی از سربازهای اسرارآمیز که در اجتماعی بزرگی به نام کامن ولث (The Commonwealth) زندگی می‌کنند، زندانی شده‌اند.

اکثریت شخصیت‌ها از جمله داریل، نیگان، مگی، کارول، پدر گابریل، آرون، روزیتا و خیلی‌های دیگر به الکساندریا بازگشته‌ و مشغول جستجوی غذا برای خانواده و دوستان‌شان هستند. از آن جایی که نجواکننده‌ها (Whisperers) در پایان فصل ۱۰ مغلوب شدند، شاید گمان برود که این کار آسانی است. اما همیشه یک گروه شرور دیگر هست که سر و کله‌اش پیدا شود.

The Walking Dead

متاسفانه یک گروه مرموز دیگر به نام سلاخ‌ها (Reapers) مدام به دنبال آسیب رساندن به مگی و گروهش هستند و برای داریل و سایرین هم مشکل‌آفرین خواهند بود. بسیاری از چهره‌های جدیدی که خواهیم دید، احتمالا اعضای کامن ولث یا گروه سلاخ‌ها خواهند بود.

لیلا رابینز در نقش پاملا میلتون، در نقش رهبر اجتماع کامن ولث ظاهر خواهد شد

The Walking Dead

در سری کتاب‌های مصور یا همان کامیک بوک‌ها، کامن ولث گروهی متشکل از ۵۰ هزار بازمانده است که راهی برای ساختن دوباره تمدن پیدا کرده‌ است. رهبری آن‌ها را فردی به نام پاملا میلتون بر عهده دارد و گروهی از سربازهای مسلح و آموزش‌دیده از آن‌ها محافظت می‌کنند. اخیراً کمپانی AMC تایید کرده که رابینز نقش این شخصیت را ایفا خواهد کرد.

جاش همیلتون نقش یکی دیگر از رهبران کامن ولث را بازی خواهد کرد

The Walking Dead

همیلتون، نقش لَنس هورنزبی را ایفا خواهد کرد. در کتاب‌های مصور، لنس یکی از حسابداران کامن ولث است. وی کسی است که قبل از ورود یوجین و گروهش به کامن ولث، به استقبال‌شان می‌رود و با آن‌ها مصاحبه می‌کند. به نظر می‌رسد که در سریال نقش او در اجتماع کامن ولث، کلیدی‌تر باشد.

مایکل جیمز شاو نقش مِرسر، فرمانده ارتش کامن ولث را بازی می‌کند

The Walking Dead

در کتاب‌های مصور، مرسر فرمانده سرسخت ارتش کامن ولث است که در نهایت با پرنسس (با بازی پائولا لازارو) وارد رابطه می‌شود. لازارو در مصاحبه‌ای با حضور شاو در ماه مارس گفته بود: «ما عاشق هم هستیم. او شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد و من از این که می‌توانم صحنه‌های عمیقی با او داشته باشم واقعا هیجان‌زده هستم.»

صدای مارگو بینگام صدای همان زن اسرارآمیزی است که با یوجین در بیسیم صحبت کرده بود

The Walking Dead

هنگام صحبت با یوجین، صدا، خودش را استفانی معرفی کرده بود. یوجین همراه با یومیکو، ازکیل و پرنسس به جستجوی او رفت و کامن ولث را پیدا کرد. بینگام به عنوان بازیگر ثابت در فصل ۱۱ سریال به ایفای نقش خواهد پرداخت.

جیکوب یانگ نقش یک شخصیت رازآلود به نام دیوِر را بازی خواهد کرد

The Walking Dead

«دیور» از شخصیت‌های کتاب‌های مصور نیست و شاید تنها یک اسم رمز باشد. اگر بخواهیم حدس بزنیم، احتمالا یانگ یکی از این دو شخصیت را بازی خواهد کرد: عضوی از گروه سلاخ‌ها که به دنبال مگی است و یا پسر لوس پاملا میلتون، سباستین.

لوری فورتیه نقش آگاتا، یکی از اعضای گروهی جدید را بازی خواهد کرد

The Walking Dead

چیزی که می‌دانیم این است که شخصیت آگاتا به داریل، مگی، پدر گابریل و نیگان برخواهد خورد. عکس‌های منتشر شده توسط کمپانی AMC تایید می‌کند که آگاتا یکی از بازمانده‌های گروه مگی است.

فورتیه به ما گفت: «این یک سریال افسانه‌ای‌ست و همه‌ی دوستانم عاشقش هستند. به همین خاطر ایفای نقش در این سریال رویای من است.» فورتیه گفت که نمی‌تواند چیز زیادی در مورد این شخصیت لو بدهد اما اضافه کرد: «آگاتا یک زن گردن کلفت است و زن‌ها به او افتخار خواهند کرد!»

ریچی کاستر نقش یکی از سلاخ‌ها به نام پوپ را بازی می‌کند

The Walking Dead

کاستر در چهارمین قسمت فصل ۱۱ حضور خواهد داشت و یکی از اعضای گروه سلاخ‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

آیا مگی در فصل یازدهم سریال The Walking Dead می میرد؟ + ویدیو

تریلر جدید فصل یازدهم سریال The Walking Dead و معرفی دو گروه ترسناک دیگر + ویدیو

تصاویر جدید فصل یازدهم سریال The Walking Dead و تفسیر سرنوشت شخصیت ها

منبع: Insider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود