آیا شخصیت هیث در فصل ۱۱ سریال The Walking Dead باز می گردد؟

آیا شخصیت هیث در فصل ۱۱ سریال The Walking Dead باز می گردد؟

قسمت اول از فصل پایانی سریال واکینگ دد یا همان مردگان متحرک (The Walking Dead) اسم شخصیتی را مطرح کرد که انتظار دیدن مجددش را نداشتیم. در پایان این قسمت، یومیکو، ازکیل، پرنسس و یوجین به دیواری برمی‌خورند که پر است از عکس‌های اشخاص که در تمام این سال‌ها گم شده بودند. اگرچه تمرکز اصلی بر روی پی بردن یومیکو به این قضیه است که احتمال دارد خواهرش زنده باشد، شاید طرفداران تیزبین سریال متوجه مطرح شدن اسم شخصیتی شده باشند که سال‌ها نامش به میان نیامده بود: هیث.

هیثنام هیث تنها یک بار نشان داده نمی‌شود. دست‌کم دو بار در میان انبوهی از اسامی به چشم می‌خورد. و تصویرش هم به هیچ وجه تار نیست و همین باعث می‌شود به این فکر کنیم که شاید این شخصیت با بازی کوری هاکینز در فصل پایانی سریال حضور مجددی داشته باشد.

هیث

هیث کیست؟

هیث یکی از اعضای اصلی الکساندریا بود که در فصل شش معرفی و تبدیل به شخصیتی در پس‌زمینه‌ی داستان شد. هرچند که این شخصیت در کتاب‌های مصور این مجموعه شخصیت مهم‌تری به شمار می‌آید.

او یکی از معدود افرادی بود که پس از این که به طور اتفاقی نظر ریک مبنی بر بی‌مصرف بودن برخی از الکساندریایی‌ها را شنید، ترسی از زیر سوال بردن رهبری و قابل اعتماد بودن وی به خود راه نمی‌داد.

هیثوقتی هاکینز در فیلم «مستقیم از کامپتن» (Straight Outta Compton) و سریال «۲۴: میراث» (۲۴: Legacy) نقش به دست آورد، سازندگان واکینگ دد بی‌سر و صدا او را از سریال حذف و خط داستانی او را با پایانی باز رها کردند.

آخرین باری که طرفداران سریال هیث را دیدند در قسمت ششمِ فصل هفت بود وقتی که او تارا را که توسط زامبی‌ها احاطه شده بود، تنها گذاشت. نکته عجیب این که درباره غیبت هیث توسط هیچ یک از شخصیت‌ها، حتی تارا هنگام بازگشتش به خانه، هرگز حرفی به میان نیامد. حتی آرون هم هیچ وقت چیزی درباره‌ی هیث نپرسید. به همین خاطر دیدن نام هیث در میان سایر اسامی غافلگیری فوق‌العاده‌ای بود.

هیث

پرنسس، یومیکو و ازکیل نمی‌توانستند اسم هیث را بشناسند. گفتن این که اگر یوجین اسم او را روی کاغذ می‌دید به یاد می‌آورد یا نه دشوار است اما او حافظه‌ی خیلی خوبی دارد.

در سال ۲۰۱۸ از آنجلا کانگ، یکی از تهیه‌کنندگان کار پرسیدیم که آیا هیث هم با هلیکوپتری که ریک را برده بود، رفته یا نه. و یا شخصیت آن، وی را با CRM در ازای آذوقه تاخت زده یا خیر.

کانگ درباره احتمال تاخت زده شدن هیث گفته بود: «قبل از این‌که مجبور به حذف کوری هاکینز به خاطر مسئولیت‌های بزرگش در سینما بشویم، بذر این احتمال در سریال کاشته شده بود.»

آیا هیث باز خواهد گشت؟

هیث

وقتی اوایل این ماه از کانگ پرسیدیم که آیا شخصیت‌هایی مثل هیث و جرج در فصل آخر سریال حضور خواهند داشت یا نه، جواب داد: «هر زمان که مشغول کار بر روی فصلی از سریال هستیم سوال‌هایی از خودمان می‌پرسیم مثل “آیا بازگرداندن فلان شخصیت فایده‌ای دارد یا نه؟” و “آیا این به داستان کمکی می‌کند؟” این چیزی است که به آن فکر می‌کنیم… بنابر این اگر به داستان مربوط باشد، به انجامش فکر می‌کنیم.»

اسکات گیمپل، یکی از تهیه‌کنندگان و نویسندگان سریال در نوامبر ۲۰۲۰ به ما گفته بود که: «خدا می‌داند من مصمم هستم دوباره با کوری کار کنم.» در سال ۲۰۱۷ نیز هاکینز به Collider گفت که «همیشه احتمال بازگشت وجود دارد».

بیشتر بخوانید:

چهره‌های جدید فصل آخر سریال The Walking Dead

واکنش جالب بازیگر نقش نیگان بعد از تماشای دو اپیزود اول فصل آخر The Walking Dead

آیا مگی در فصل یازدهم سریال The Walking Dead می میرد؟ + ویدیو

منبع: Insider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود