ورود خرس به مدرسه ای در هرمزگان + ویدیو

ورود خرس به مدرسه ای در هرمزگان + ویدیو

صبح شنبه یک قلاده خرس داخل کلاس درسی در مدرسه‌ی آبنمای شهرستان رودان واقع در شرق هرمزگان شد. خرس جوان سپس قصد خروج از کلاس را داشته که در این مکان گرفتار می‌شود. مسئولان مدرسه در کلاس را قفل می‌کنند و با محیط زیست تماس می‌گیرند تا این ارگان برای گرفتن و رهاسازی حیوان در طبیعت اقدام کنند.

در هنگام وقوع این حادثه، تنها چند نفر از معلمان داخل مدرسه حضور داشته‌اند و جدای از این، مدرسه خالی بوده است و در نتیجه خسارت چندانی به کسی یا چیزی وارد نیامده است. فقط به دلیل گیر افتادن در کلاس، حیوان به شدت عصبانی شده و در کلاس را تکان داده و چنگ زده است. خرس مذکور از نوع خرس سیاه آسیایی است.

ورود خرس به مدرسه

خرس سیاه آسیایی که با نام خرس ماه هم شناخته می‌شود، گونه‌ای خرس در اندازه‌ی متوسط است که به خوبی برای زندگی روی درخت انطباق یافته است. این نوع خرس در مناطق وسیعی از جنوب آسیا، روسیه، ژاپن و شمال شرق چین زندگی می‌کند. یکی از زیستگاه‌های اصلی این نوع خرس در ایران، کوهستان‌های شهرستان نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان است.

شهرستان رودان یکی از مهم‌ترین زیستگاه‌های این گونه خرس است و در چند سال اخیر، تعداد مشاهدات مستقیم و گزارش‌های مردمی از خرس سیاه آسیایی در این شهرستان افزایش مستمری داشته که به گفته‌ی برخی کارشناسان این امر به دلیل بهبود شرایط زیستی این جانور بوده است.

خرس سیاه آسیایی اکنون در لیست سرخ اتحادیه جهانی حفاظت و در دسته‌ی در حال انقراض قرار دارد اما هیچ آمار دقیقی مبنی بر تعداد باقی مانده این نوع خرس در کشور در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

زنی روسی که با یک خرس قهوه ای غول پیکر به ماهیگیری می رود + ویدیو

جنگ تن به تن دختر نوجوان با خرس وحشی برای نجات سگ هایش + ویدئو

خرس سیاه عاشق پیشه آمریکا را به دنبال جفت زیر پا گذاشته

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود